Přejít na obsah

škrtání poloosy a stabiku pri snížení


amogh

Doporučené příspěvky

jo myslis ze proste je ten muj origo uz jakoby jinak roztazenej a tim padem si vic drbne ... no to asi mozny je :-( tezko rict

jakoby by byl vic roztazenej a naklopenej smerem ven coz by pak snizovalo diru mezi poloosou a stabikem asi

ale zase jestli kupovat novej a absolvovat vymenu tak to uz radsi to HRko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výměnu bych řekl, že by to chtělo, ale taky si říkám, že když už tak už.

Já dal za ten stabík a futra a komplet nový šrouby od věcí co se musely vyndat asi 2800 a to byly blbý sériový díly.

Po tý výměně jsem to měl jako nebe a dudy. Předtím jsem měl i ten prastarej stabík s plastovejma futrama a přes to teprve guma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,

zrovna resim,jak snizit dvoji octu, co za podvozek a o kolik snizit a jak si to tu tak procitam, tak z toho mam hlavu v pejru :D.Mate nekdo zkusenosti s pevnym weitecem se snizenim 55/35???Nebo spis jakym podvozkem se da octa co nejvice snizit,abych si nemusel kupovat stabik za 6,5 tisic???

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Chtěl bych trochu oživit tohle téma, jelikož teď řešim stejnej problém. Poloosa už je celkem oškrtaná a jelikož je dutá, tak to nechci pokoušet. Jak je to s těma kostma? Problém vyřešej, ale praskaj? Kolik jsi na nich třeba najezdil než odešly? Jestli se dá sehnat jedna kost za 500,- tak je to potom pořád 13 kostí proti jednomu HR stabíku :) Já mam taky TDi sešroubovaný tak o 7cm a potřebuju to nějak pořešit a s autogenem nejsem uplně kamarád.

Btw: Ol@s o podvozkách je tu témat docela dost, musíš to projet. Jinak v zásadě to jakej máš podvozek neovlivní to jestli budeš škrtat poloosou o stabilizátor. To ovlivní jen to jak jsi nízko a ne jestli máš HR, nebo JOM. Jestli pujdeš níž o 55, tak myslim, že se toho nemusíš bát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn. Jako za jízdy to teba nepozoruju, nebo slyšet to neni. Ale když vytošim kolo a kouknu na poloosu, tak je oškrtaná od stabíku. Nejdřív jsem tam zkoušel lepit papírovou pásku bych viděl jestli to škrtá a po pár dnech na ní nic nebylo. Tak jsem na to kašlal a teď jsem se po nějaký době podíval, páska nikde a v poloose celkem zářez... Chtěl bych to nějak vyřešit, protože ta pravá poloosa je dutá a točí se celkem rychle, takže se to chová jak soustruh..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak na tenhle samej problém sem se tady na foru ptal před několika lety, když sem auto koupil.Auto už bylo sníženo, takže o kolik je přesně nevím

Ale mam vypozorováno že to škrtá hlavně když je ostrá nerovnost.Tak si dávam pozor a občas si to škrtne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...