Publikováno Listopad 5, 200816 r Pri kontrole chyb vyhodi VAG-COM chybu 17925 - hlavni rele (J271) - chyba v el- obvodu. Neviete mi poradit o ake rele ide, kde je umiestnene a co ma na starosti?
Listopad 6, 200816 r Spína napájanie pre RJ motora - malo by byť nad BSG. Ovládané je RJ motora - môže byť, že máš alarmom blokované spínanie tohto relé.
Listopad 6, 200816 r Autor No alarm tam je nie original uz niekolko rokov ale tu chybu zacalo vyhadzovat ibe teraz.. takze tym to asi nebude... EDIT:Necituj předcházející příspěvky Upraveno Listopad 6, 200816 r od Standis
Říjen 29, 200915 r zacalo hadzat rovnaku chybu. neviete co s tym? co mam vymenit? alalrm je uz sest a pol roka meta. chyba je teraz.
Červen 24, 201015 r Chlapi, mam presne tu istu hlasku - chyba elektrickeho obvodu rele J271, sporadicka chyba. Priznaky - auto obcas pri starte neodpali,parkrat sa stalo akoby na sekundu prestal tahat motor aj pocas jazdy. Je to rele v skrinke rele za spinacom svetiel, alebo je zasite niekde inde? Vrtam sa v jednej 1.2 47kw s centralom, ina vybava nie je. V rele skrinke su 3 relatka, 1 je jednopolove - to bolo vypadnute z tej plastovej mriezky, dve su myslim dvojpolove ak som to dobre videl, bola uz dost tma. Podla schemy prave to J271 je jednopolove, ale zase mi to nesedi podla farby vodicov. Akym inym cislom sa da to J271 identifikovat? Na tych dvojpolovych su aj nejake 9alebo 10 ciferne OEM cisla, na tom jednopolovom som OEM nevidel. Na vsetkych troch relatkach su fixkou pisane 3ciferne cisla, z nich ale ani jedno nie je cislo 271. Po zapnuti klucika bolo pocut iba cuknut skrtiacu klapku ale nebolo pocut palivove cerpadlo. Na zasuvke toho jednopoloveho som meral napatie pri zapnutom zapalovani, na vstup cievky neslo ale celych 12V, Akonahle som prilozil k nemu skusacku, pocul som ako sa spustilo palivove cerpadlo a auto potom lahucko naskocilo. Ma niekto tip kde, co, ako? Palivove cerpadlo je nove, typek mechanik ho menil pred 2 mesiacmi ked si uz nevedel dat s autom rady. dik
Červen 24, 201015 r Pozrel by som odkial je cievka napajana, preco tam nejde 12V a co tam nejde + alebo kostra to je tiez podstatne
Červen 24, 201015 r hm, to hej. lenze pristup tak naprd, ze po kabli sa ist neda. dalo by sa to vycitat na scheme, lenze tam su tie rele oznacene inac, nez su v skutocnosti v aute. nevie niekto o nejakej tabulke kde je oznacenie dielu zo schemy a realne znacenie napr podla OEM cisla? takuto info neviem nikde najst. Stale mi vrta v hlave este aj moznost, ze nehladam na dobrom mieste, zeby v celom aute boli len 3 rele?
Červen 24, 201015 r Tak som asi na prisiel, bola svorkovnica toho zahadneho rele + precistene a prespajkovane kontakty rele. Mimochodom, pri poctivom dennom svetle som na nom nasiel aj to zahadne OEM cislo :-|. Od toho prespajkovania kontaktov auto chyta na prvy sup a nezhasina ked hybem kablovym zvazkom za svorkovnicou rele.
Červenec 13, 20205 r Ahoj, tak Fabie strejdy vyhazuje stejnou chybu, je to HTP 12V, 47 kW, rv2003. Výbava jen přední elektrická okna a centrál bez DO vše origo. Kouknul jsem do reléového boxu za vypínačem světel a taky našel jen relé č. 429, č. 18 (obě šedé kostky s černými číslicemi) a č. 447 (černá kostka s bílými čís.) a pak jedno relé úzké černé. Všechny jsem vyndal, ale ani na jednom není označení J271 nebo J363 jak píše VAG. Schémata číst neumím, takže nevím které vyměnit. díky za radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.