Přejít na obsah

Mizí olej


RaKa

Doporučené příspěvky

Delší dobu mi mizí olej. Naposledy jsem dolil 300ml a po 1700km na mě znovu začala pípat kontrolka. Vím, že se do TDI olej dolévá, zvláště když je to longlife, ale tohle už není normální. Takže mě čeká oprava. Motor ATD - 74kW TDI PD. Mám to sice čiplé, ale na krk tomu moc nešlapu. Jezdím i častěji krátké vzdálenosti (10km). Na můj vkus trochu smrdí, ale garny říkal, že je to normál.

Kde začít?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v první řadě se podívej jestli to někde nemočí

pak začni tím levnějším,gufera ventilů jak bylo zmíněno

někde jsem tu četl příspěvky a kdosi tu psal že doleje na 15 tis km(od výměny do výměny) 7,5litru a je v klidu,ale to už by trápilo i mně,slušně řečeno

pokud to honíš do extrému může to jít i přes turbo,chce to prohledat témata a trochu si počíst něž se do něčeho pustíš!

a ajk píše Tomas jaký olej?zkusil bych ještě dát hustější tj. pokud dáváš 0W30 tak dej 5W30

Editováno: , autor: octaviaman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me muj motor taky papa olej. Je to sice 1.8T v benzinu, ale i tak. kdyz to zacalo papat 800ml na 1000km, tak jsem nechal vymenit gufera, tesnineni pod vikem, pod napinakem a gufera ventilu. Pak spotreba klesla na cca 200ml na 1000 km.

Hodne ale zalezi jak s tim jezdim. dalnice kolem 160 km/h tak to nezere vube nic, ale po meste tomu obcas davam pri rozjezdech na krizovatce a tady to lehce papa pres turbo :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi díky za tipy. Dávám tam 5W30 a jezdím s tím docela po městě. úbytek jsem měřil jen teď naposledy, ale olej mizí čím dál rychleji. Mnou najeto 20tis a celkem jsem dolil asi 1,5L. Občas na to šlápnu na křižovatce nebo při předjíždění, ale spíš jezdím na tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v první řadě se podívej jestli to někde nemočí

pak začni tím levnějším,gufera ventilů jak bylo zmíněno

někde jsem tu četl příspěvky a kdosi tu psal že doleje na 15 tis km(od výměny do výměny) 7,5litru a je v klidu,ale to už by trápilo i mně,slušně řečeno

pokud to honíš do extrému může to jít i přes turbo,chce to prohledat témata a trochu si počíst něž se do něčeho pustíš!

a ajk píše Tomas jaký olej?zkusil bych ještě dát hustější tj. pokud dáváš 0W30 tak dej 5W30

To jsem byl zřejmě já, 1 litr na 2000 km lol a to tam leju 10W-40. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se v tom bohužel vidím taky :p (stejný auto,stejná spotřeba).Zajímavý je,že dlouhý štreky s naloženým autem po střechu nebere motor v zimě na lyže 1500km,v létě 2000km k moři skoro nic a pak přijde courání po našem kraji a pravidelně ten 1l 10W40 na 2000km.O tomhle motoru se uvádí chyba z MB,kdy prý v některé serii otočili stírací kroužky.KaJe má r.v.99,já 2001 a žere to stejně.Přece ty paka nemohly 3 roky montovat blbě motory :help:

Editováno: , autor: hony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se v tom bohužel vidím taky :p (stejný auto,stejná spotřeba).Zajímavý je,že dlouhý štreky s naloženým autem po střechu nebere motor v zimě na lyže 1500km,v létě 2000km k moři skoro nic a pak přijde courání po našem kraji a pravidelně ten 1l 10W40 na 2000km.O tomhle motoru se uvádí chyba z MB,kdy prý v některé serii otočili stírací kroužky.KaJe má r.v.99,já 2001 a žere to stejně.Přece ty paka nemohly 3 roky montovat blbě motory :help:

ta špatná serie motorů co žrala olej a měla obráceně dané pístní kroužky byl motor 1,8 92kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen jsem upozornil na to, že nemáš pravdu a že obrácené stírací kroužky měly motory 2.0 85 kw. O té fábii jsem zde psal proto, že u tohoto vozu se tato závada taky projevila. Pokud jde o stejný motor, má tedy stejný kód, tak je přece jedno, jestli je ve Fábce nebo v Oktě. A pokud by to dle tebe mělo být na 1.8, tak by toto možné nebylo, jelikož ty se do fábek nikdy nedávaly. ;)

Necituj poslední příspěvky, je to nepřehledné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja neviem... Mam 1.9 TDI PD, 01/2007, LongLifeIII, najazdenych 56000km. Prvy krat som menil olej po 27000 km a dolieval som po asi 22000 0,5l. Teraz ma caka vymena po dalsich 30000 a nedolial som ani kvapku, pred casom som pozeral a nechyba ani kvapka.

Netreba drazdit motor ked je studeny.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mám TDI 66kw(AHL) r.v.01, najeto cca 230tkm, používám 10W40, od výměny po výměnu nedolívám ani kapku, dle měrky se hladina během roku ani nehne :p

Jezdím spíše krátší trasy, do 10-20km, ale motor moc nevytáčím a studený max. do 1800ot.

a vše OK, ale pro jistotu "ťuk-ťuk" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

taky se pridam mam sice najeto cca 5000 km od koupi auta no a dnes jsem se shodou okolnosti dival na merku a hladina oleje je stale mezi riskama. Takze je motor ve spravne kondici. Olej 10W40 zn. BP

Editováno: , autor: Wojnar
Odstraněná zbytečná citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

NECHÁPU NECHÁPU a NECHÁPU!!!!! :p Zkuste mi to někdo vysvětlit .... :help:

Moje auto přestalo žrát olej :) Samo od sebe jen tak....

Od počátku (jako 0km myslím..) tam byl long life 0w30.... výměny po 30 000... nulová spotřeba oleje Vždy Fuchs Oil

Kolem 80 000 jsem začal pozorovat spotřebu až 0,8 l na cca 1000 - 1200km

Přešel jsem na 5W40 long od Kutenkeuler - zlepšilo se to na 0,5 l na 1000km

Ve 140 000 jsem tam nalil 5w40 Q8 a za 7 000km jsem nedolil ani kapku a drží se to pořád na horní rysce lol

S motorem jsem nic nedělal, nikde to před tím neteklo (stále v garáži to bych viděl - pod autem sucho...) jezdím s tím jenom já stále stejným stylem a stále stejně 90% po Praze. Voda neubývá a spotřeba se drží pořád stejně takže vodou ani benzínem se to nedoplňuje...

jediné co se změnilo je značka oleje ale třída 5w40 je stále stejná!

Že by se děly zázraky Veliké noci předčasně? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážení!

Také mi mizel olej (1,6 benzín, 2003). Pod autem nic nebylo, spotřeba v normálu, už jsem viděl účet za opravu motoru.

Doprovodným jevem bylo, že když jsem zastavil na křižovatce, cítil jsem za chvíli výfukové plyny v kabině.

Až jeden mechanik šáhl do změti v motoru, a část vlnovce na odvětrávací hadičce skříně mu zůstala v ruce.

Olej tekl pouze za chodu motoru po skříni na výfukové potrubí a tam se spaloval (čistá podlaha v garáži, smrad v kabině na křižovatce).

Po výměně hadičky je vše OK.

Zdravím a přeji hodně úspěchů při odstraňování problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...