RaKa Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Delší dobu mi mizí olej. Naposledy jsem dolil 300ml a po 1700km na mě znovu začala pípat kontrolka. Vím, že se do TDI olej dolévá, zvláště když je to longlife, ale tohle už není normální. Takže mě čeká oprava. Motor ATD - 74kW TDI PD. Mám to sice čiplé, ale na krk tomu moc nešlapu. Jezdím i častěji krátké vzdálenosti (10km). Na můj vkus trochu smrdí, ale garny říkal, že je to normál. Kde začít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Začít?U přečtení manualu k vozidlu....do 1L na 1000km je to v norme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 (editace) tak to je "krutá" norma ! to je veľa ! Editováno: 10. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 co gufera na ventilech nebo gumicky u vstřiků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Ten longlife dáváš 0w30 nebo 5w30? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 (editace) v první řadě se podívej jestli to někde nemočí pak začni tím levnějším,gufera ventilů jak bylo zmíněno někde jsem tu četl příspěvky a kdosi tu psal že doleje na 15 tis km(od výměny do výměny) 7,5litru a je v klidu,ale to už by trápilo i mně,slušně řečeno pokud to honíš do extrému může to jít i přes turbo,chce to prohledat témata a trochu si počíst něž se do něčeho pustíš! a ajk píše Tomas jaký olej?zkusil bych ještě dát hustější tj. pokud dáváš 0W30 tak dej 5W30 Editováno: 9. Listopad 2008, autor: octaviaman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 me muj motor taky papa olej. Je to sice 1.8T v benzinu, ale i tak. kdyz to zacalo papat 800ml na 1000km, tak jsem nechal vymenit gufera, tesnineni pod vikem, pod napinakem a gufera ventilu. Pak spotreba klesla na cca 200ml na 1000 km. Hodne ale zalezi jak s tim jezdim. dalnice kolem 160 km/h tak to nezere vube nic, ale po meste tomu obcas davam pri rozjezdech na krizovatce a tady to lehce papa pres turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 chlapi díky za tipy. Dávám tam 5W30 a jezdím s tím docela po městě. úbytek jsem měřil jen teď naposledy, ale olej mizí čím dál rychleji. Mnou najeto 20tis a celkem jsem dolil asi 1,5L. Občas na to šlápnu na křižovatce nebo při předjíždění, ale spíš jezdím na tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 v první řadě se podívej jestli to někde nemočípak začni tím levnějším,gufera ventilů jak bylo zmíněno někde jsem tu četl příspěvky a kdosi tu psal že doleje na 15 tis km(od výměny do výměny) 7,5litru a je v klidu,ale to už by trápilo i mně,slušně řečeno pokud to honíš do extrému může to jít i přes turbo,chce to prohledat témata a trochu si počíst něž se do něčeho pustíš! a ajk píše Tomas jaký olej?zkusil bych ještě dát hustější tj. pokud dáváš 0W30 tak dej 5W30 To jsem byl zřejmě já, 1 litr na 2000 km a to tam leju 10W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 (editace) Já se v tom bohužel vidím taky (stejný auto,stejná spotřeba).Zajímavý je,že dlouhý štreky s naloženým autem po střechu nebere motor v zimě na lyže 1500km,v létě 2000km k moři skoro nic a pak přijde courání po našem kraji a pravidelně ten 1l 10W40 na 2000km.O tomhle motoru se uvádí chyba z MB,kdy prý v některé serii otočili stírací kroužky.KaJe má r.v.99,já 2001 a žere to stejně.Přece ty paka nemohly 3 roky montovat blbě motory Editováno: 10. Listopad 2008, autor: hony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 zlata fabia 1,4 mam na nej min. 360tkm a olej menim kazdych 20tkm. ale este nikdy som nemusel doliat ani kvapku. cestne slovo, ale radsej klop, klop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scamp Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Já se v tom bohužel vidím taky (stejný auto,stejná spotřeba).Zajímavý je,že dlouhý štreky s naloženým autem po střechu nebere motor v zimě na lyže 1500km,v létě 2000km k moři skoro nic a pak přijde courání po našem kraji a pravidelně ten 1l 10W40 na 2000km.O tomhle motoru se uvádí chyba z MB,kdy prý v některé serii otočili stírací kroužky.KaJe má r.v.99,já 2001 a žere to stejně.Přece ty paka nemohly 3 roky montovat blbě motory ta špatná serie motorů co žrala olej a měla obráceně dané pístní kroužky byl motor 1,8 92kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Ale kdepak, žádné 1.8, ale naše krásné 2.0. Ty jsi snad někdy viděl Fábii 1.8? To jen proto, že se pár týdnů fábka s tímhle motorem přestala vyrábět, aby mohli napravit tu chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scamp Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 v příspěvku na který jsem reagoval nebyla ani zmínka o fabii a ani já jsem nepsal o fabii ty i autor příspěvku máte oktávky nevim kde jsi vyhrabal fabii... sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Jen jsem upozornil na to, že nemáš pravdu a že obrácené stírací kroužky měly motory 2.0 85 kw. O té fábii jsem zde psal proto, že u tohoto vozu se tato závada taky projevila. Pokud jde o stejný motor, má tedy stejný kód, tak je přece jedno, jestli je ve Fábce nebo v Oktě. A pokud by to dle tebe mělo být na 1.8, tak by toto možné nebylo, jelikož ty se do fábek nikdy nedávaly. Necituj poslední příspěvky, je to nepřehledné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marianf Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 No ja neviem... Mam 1.9 TDI PD, 01/2007, LongLifeIII, najazdenych 56000km. Prvy krat som menil olej po 27000 km a dolieval som po asi 22000 0,5l. Teraz ma caka vymena po dalsich 30000 a nedolial som ani kvapku, pred casom som pozeral a nechyba ani kvapka. Netreba drazdit motor ked je studeny..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 mám TDI 66kw(AHL) r.v.01, najeto cca 230tkm, používám 10W40, od výměny po výměnu nedolívám ani kapku, dle měrky se hladina během roku ani nehne Jezdím spíše krátší trasy, do 10-20km, ale motor moc nevytáčím a studený max. do 1800ot. a vše OK, ale pro jistotu "ťuk-ťuk" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 (editace) no taky se přidám, 66 kw AGR, od výměny do výměny 10W40 jsem ještě nikdy nedoléval a když jsme u těch Fábií tak u 1,4 50 kw taky ne Editováno: 9. Prosinec 2008, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chozee Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 (editace) Ahoj, taky se pridam mam sice najeto cca 5000 km od koupi auta no a dnes jsem se shodou okolnosti dival na merku a hladina oleje je stale mezi riskama. Takze je motor ve spravne kondici. Olej 10W40 zn. BP Editováno: 4. leden 2011, autor: Wojnar Odstraněná zbytečná citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 1,9TDI AGR 66 a nedolívám nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 (editace) Mám 170.000 km a taky od výměny do výměny 5W-40 bez dolívání, ani na měrce nic nepozoruji. Editováno: 10. Prosinec 2008, autor: Anthony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Mel jsem chrochtaka TDI 81 kW a nedolejval jsem absolutne nic.... Od vymeny k vymene... Ted mam 1,8 a najeto 21000 km a hladina oleje je na polovine merky. Stejne jak jsem ho koupil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin14 Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 mě ve fabii taky mizel olej závratnou rychlostí (1.4 16v 74 kw), tak jsem dal liqui moly 10w40 mos2 a od tý doby už to tolik nežere, tak ho dávám pořád, nevim jestli je tento olej vhodný pro tvůj motor tak se podivej na specifikaci http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=765 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 NECHÁPU NECHÁPU a NECHÁPU!!!!! Zkuste mi to někdo vysvětlit .... Moje auto přestalo žrát olej Samo od sebe jen tak.... Od počátku (jako 0km myslím..) tam byl long life 0w30.... výměny po 30 000... nulová spotřeba oleje Vždy Fuchs Oil Kolem 80 000 jsem začal pozorovat spotřebu až 0,8 l na cca 1000 - 1200km Přešel jsem na 5W40 long od Kutenkeuler - zlepšilo se to na 0,5 l na 1000km Ve 140 000 jsem tam nalil 5w40 Q8 a za 7 000km jsem nedolil ani kapku a drží se to pořád na horní rysce S motorem jsem nic nedělal, nikde to před tím neteklo (stále v garáži to bych viděl - pod autem sucho...) jezdím s tím jenom já stále stejným stylem a stále stejně 90% po Praze. Voda neubývá a spotřeba se drží pořád stejně takže vodou ani benzínem se to nedoplňuje... jediné co se změnilo je značka oleje ale třída 5w40 je stále stejná! Že by se děly zázraky Veliké noci předčasně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel01 Vloženo 22. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2008 Vážení! Také mi mizel olej (1,6 benzín, 2003). Pod autem nic nebylo, spotřeba v normálu, už jsem viděl účet za opravu motoru. Doprovodným jevem bylo, že když jsem zastavil na křižovatce, cítil jsem za chvíli výfukové plyny v kabině. Až jeden mechanik šáhl do změti v motoru, a část vlnovce na odvětrávací hadičce skříně mu zůstala v ruce. Olej tekl pouze za chodu motoru po skříni na výfukové potrubí a tam se spaloval (čistá podlaha v garáži, smrad v kabině na křižovatce). Po výměně hadičky je vše OK. Zdravím a přeji hodně úspěchů při odstraňování problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.