Březen 30, 200916 r Jo nechá na první stránce softu,viz foto.Snad nebude vadit odpověď ode mne Určitě neva...dík moc
Březen 30, 200916 r Kamile, myslíš, že je nějaká šance, že budeš umět psát po třídrátu do spodního řádku? Nebo je to prostě úplně passe? Vituzzo- Sharan,Liberec
Březen 30, 200916 r pochlubte se, kdo si co nechava v d-dotu zobrazovat .. necham se rad inspirovat ) .. stale mam nejake pozice volne .. mohli bychom pak udelat nejakej list oblibenejch polozek Mám tam Interiér, neboli teplota uvnitř vozu ŘJ08 blok 002 pozice 2 a krouťák Nm 01/020/1, ale mám Sharana, tak u Škodovek to možná bude trochu jinak.
Březen 30, 200916 r Tak jo klidně začnu,neb by se inspirace fakt hodila.Můžete dopsat typ motoru a palivo,pro upřesnění Motor TDI typ ASV Hezčí než Nafta by bylo DIESEL,ne?
Březen 30, 200916 r hihi jj už tam mám Diesel .Tak tabulky sem šup šup,ať víme kolik lidiček to už má
Duben 3, 200916 r zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam Já jedno takový auto mám, sice má jen půl motoru (rozumněj 3 válce). A klidně bych za Tebou do Brna zajel. Tedy pokud nevadí, že je to FI. Jestli tedy stále Tvůj zájem o odzkoušení TDI či PD trvá, ozvi se na SZ. Samozřejmě bych také poprosil o namontování D-Dotu, když už bych byl u Tebe
Duben 5, 200916 r Autor Hi I see. It has been blocked by spam filter. I was still able to recover it though.
Duben 6, 200916 r Kamile,myslíš, že je nějaká šance, že budeš umět psát po třídrátu do spodního řádku? Nebo je to prostě úplně passe? Vituzzo- Sharan,Liberec Ahoj Kamile, taky by mne zajímalo, jestli je nějaká perspektiva využití dolního řádku pro třídrátovou verzi......
Duben 6, 200916 r Kamile ktery ten drat ze to mam blbe kdyz to pise jen reconnecting, ale napise to pri startu can 100kb/s ? BTW dalsi hint k navodu krom cislovani stran a obrazkoveho navodu sekci co je blbe kdyz a hned do ni mas jeden prispevek ))
Duben 10, 200916 r Byl to K-LINE ozkouseno nesel nahrat fw, tak sme to otevreli, prepajeli na spravny drat a najednou chodilo vse - update fw i data
Duben 10, 200916 r dnes sem namontoval do GIV a mam jeden problem, pokud zapnu zapalovani tak se mi d-dot vubec neukaze, pouze jakmile odpojim a pripojim ten konektor od d-dotu vse najednou naskoci, vypnu klicek znova zapnu a uz zase nezobrazuje, musim ho zase odpojit a pripojit.. Jinak vse funguje.. tak nevim co s tim
Duben 11, 200916 r Autor dnes sem namontoval do GIV a mam jeden problem, pokud zapnu zapalovani tak se mi d-dot vubec neukaze, pouze jakmile odpojim a pripojim ten konektor od d-dotu vse najednou naskoci, vypnu klicek znova zapnu a uz zase nezobrazuje, musim ho zase odpojit a pripojit.. Jinak vse funguje.. tak nevim co s tim To mas verzi pro 3 drat ?
Duben 11, 200916 r jo 3 drat verze, zjistil sem ze zprovozni take kdyz zapnu zapalovani a vyvolam hl nabidku ddotu tak se najednou rozsviti spodni dil s nabidkou a po chvilce nebehne vrchni dil s napisem HL NABIDKA, kdyz z toho vyjedu tak uz bezi, dokud zase nevypnu klicek. Zapojil sem si to ted provizorne s napajecim kontaktem pres vypinac, kdyz zapnu zapalovani zapnu vypnu vypinacem a ddot mi naskoci. Je to takove provizorni reseni se kterym to funguje. Jeste dotaz nevim jestli mi to pojede po Canu, kdyz ho preflesuji na firmware s canem dostanu se potom na nej abych to kdyztak mohl vratit zpatky na 3drat?
Duben 12, 200916 r Co sem koukal, tak bootloader je porad stejny jen potom skoci na jiny kod. Takze by mela byt zmena fw bezproblemova - samo to musis predratovat
Duben 12, 200916 r Autor presne tak, na preflasovani staci mit zapojeno: +12, zem , k-linku a res tlacitko. hardware je porad stejny, jen soft pro 3drat a CAN se lisi.
Duben 13, 200916 r Autor Tak co už jste to testovali na roomstra měl bych vážný zájem? Zatim ne. Principielne by to jet mohlo, protoze diagnostika je pres K-linku. Akorat nektery jednotky jedou pres kwp2000, coz zatim nemam poradne vyzkouseny, ale je to otazka odladeni. Na odladeni FII nebo ROO by to chtelo jedno z techto aut s maxikem , origo radiem nebo origo navigaci, pak by se dalo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.