dolezelk Vloženo 23. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti. Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pietro Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti.Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu. Kamile - klobuk dole, drzim palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti.Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu. parada uz se nemuzu dockat az to odladis a vypustis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Jaký je rozdíl mezi 3-drátem a 2 drátem a CANem? Jestli čtu dobře, tak se tu píše pouze o verzi třídrát a CAN. Dneska jsem chtěl zjistit, co vlastně mám a na hodnotě 140 jsem měl "radio 0" - dvoudrát. Tady je krátký log. Monday,23,March,2009,14:38:06 6N0 909 901 ,,Gateway K<->CAN 0001, ,Group A:,'140,,,,Group B:,'140,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,, , , , ,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.40,dvoudrat,Radio 0, , ,0.00,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,, ,1.20,dvoudrat,Radio 0, , ,0.80,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,, ,2.00,dvoudrat,Radio 0, , ,1.60,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Kamile nechces az budes zase svoje auti rozebirat udelat par fotek jak se dostat k tem v navodu zminemym svorkovnicim a signalu zpatecky a jak to nejlip prichytit a dat to do tveho pdf navodu? Myslim, ze montaz je celkem jednoducha a lidi si to muzou montit sami. BTW ocisluj si v navodu stranky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 24. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 (editace) je pouze verze 3 draty (pres data, clock a enable) k maxidotu - tohle je starsi typ pripojeni radia a navigace a verze CAN, coz jsou 2 vodice (CAN High a CAN Low) k maxidotu - novejsi typ pripojeni. Pri montazi: 3drat verze - 10 vodicu k zapojeni CAN verze - 7 vodicu k zapojeni Radio 0 - znamena , ze tam bylo pripojeny radio - po CANu, spravne by tam melo byt RADIO 1, i kdyz je vypnuty. Obrazky z montaze ? To neni spatny napad Diky, jakmile budu mit cas , tak to nafotim a pridam do manualu Editováno: 24. Březen 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 25. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 (editace) firmware.zip DDot.zip Tady je program na konfiguraci a pro upgrade D-dotu. Nejdriv je treba aktualizovat software v D-dotu. (bohuzel prijdete o svoji konfiguraci ) 1) Pripojte kabel pro VAG-COM do auta a do pocitace. 2) Pri vypnutem zapalovani drzte RES a zapnete zapalovani. RES drzte tak cca 2-3 sekundy. 3) Tim se D-dot dostane do upgrade modu. 4) Pak spustit program D-Dot.exe (potreba Net2.0) 5) Tam vybrat COM port na ktery je pripojen Vas VAG-COM kabel. 6) V menu "Update" vybrat "Upgrade D-dot" 7) Vybrat soubor (jeden je pro CAN , druhy pro 3drat) 8) pockat dokud se upgrade neprovede, stav upgrade je indikovat 'progress barem' 9) pokud bylo vse ok, tak po upgrade nabehne d-dot Pokud ne tak vse opakovat Pak jiz muzete vyuzivat moznost konfigurace D-Dotu. Pres 'Upload nebo Download configuration' Dale se da konfigurace zalohovat do souboru a pak zase nahrat. Pro vyuzivani je treba v D-dotu skocit do menu, vybrat ADVANCED a zvolit PCMODE. Je to zatim BETA a bylo to zatim vyzkouseno pouze s CAN verzi, ale melo by to jet i s 3dratem. Jeste tam musim dodelat osetreni vsech uzivatelskych vstupu a vyjimky, takze pokud to zatuhne, zavrete to a spustte znovu. Kdyztak mi dejte vedet, jak Vam to funguje. Kamil Update: Zda se, ze se to tady neda nahrat. Server ma asi nejakej super antivirus, ktery dodrbava archivy, takze zatim smula..... Budu to dat nekam jinam http://www.megaupload.com/?d=6FI76M0X Editováno: 25. Březen 2009, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 tohle je uz legrace. programovani pod VS2005 a NET 2.0 zvladne i cvicena opice tak 1-2 dny prace , vyvoj D-dotu byl horsi - cca 6 mesicu A co by měl obsahovat update pro třídratovou verzi v nejbližší době? Pak se chci ještě zeptat. Stává se mi u některých hodnot, třeba napětí, že se mi načte pouze při volnoběhu a pak během jízdy už ne. Stejně tak u teploty interiéru. Ostatní jsou v pohodě. Nechá se nějak ovlivnit komunikace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 25. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci. kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Zdar.Tak před chvilkou pokus update,nastavení přes notebook a dobrý.Sice update i zazálohování z D-Dotu i poslání novejch dat do D-Dotu,proběhlo vždy až na podruhý nebo potřetí.Ale šlo to.Viz fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwluke Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Moc se mi líbí tahle věcička, může tady někdo shrnout co všechno to umí s 2,5g komfortkou a 2,5g maxidotem? Zobrazuje i to autíčko otevřených dveří, jak to tu někdo chtěl nebo jak to s tím nakonec dopadlo? Je možno zobrazovat údaje ve spodní i horní části maxidotu na 2,5g? Jak dlouho trvá výroba nebo dodání d-dotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam Díky za radu, stačlio pouze updateovat a překonfigurovat hodnoty a vše chodí ok. Konfigurace se zdařila ok, vše napoprvé.Krásná práce, děkuji a budu se těšit na další update. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 (editace) Bude taky upravenej firm pro Fabku? Nebo je to uz univerzalni? Dik Editováno: 27. Březen 2009, autor: majkl.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 28. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Jedinej rozdil pro Fabku je, ze CAN-ID musi byt nastaven jako Radio nikoliv jako HandsFree. Poslu ti na mail upgrade kde uz to bude nastaveny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingTom Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 (editace) Na zaklade vlastnych skusenosti som sa rozhodol sem napisat kratucky navod na montaz D-Dot, nakolko je mozne ze tu zavitaju ludia (ako ja ) ktori nemaju tolko skusenosti s takouto montazou, alebo sa boja. Takze postup je asi nasledovny: 1. demontaz stitu pristrojov (dve krytky + dve srobky vpravo a vlavo hore) - pri vytahovani treba pritlacit na spodnu cast v strede - su tam zapadky aby sa uvolnili 2. vykrutit 2 srobky pristrojovej dosky, tiez vpravo a vlavo hore, tento raz treba hladat v rohoch. 3. vytiahnutie pristrojovej dosky - vyklopenie dopredu a na spodu je v drziakoch - osvedcilo sa mi vsunutie prsta pod pristrojovku a tlakom hore a dopredu. 4. rozpojenie modrej a zelenej svorkovnice (su tam take ruzove zaklopky, ktore treba"odhacknut" a ich preklopenim sa konektor sam vysunie) 5. najlepsie je D-DOT naletovat priamo na piny svorkovnice z kabelaze - konektor sa rozoberie tak, ze odhacknete ruzove zaklopky a po stiahnuti ruzovej casti na konci vytiahnete kryt konektoru smerom dozadu. Nasledne sa da pomocou pinzety alebo niecoho s hrotom vyhacknut a vytiahnut potrebny pin zo svorkovnice. 6. naletovanie kablov z D-DOT na pin, jeho zatlacenie naspat a poskladanie konektoru. 7. detto aj s druhou svorkovnicou 8. zamontovanie vsetkeho naspat, pripojenie samotneho D-DOT k u konektrou D-DOT a aktivovanie zapalovania (na zaciatku sa predpoklada, ze si kvoli zjednoduchseniu montaze odpojite samotny D-DOT od svorkovnice) 9. Kto ma origos parkovaci asistent este musi napojit signal zo spiatocky - su dva postupy. a.) oddelame torpedo steracu, pak horni prochodku to motoroveho prostoru a jdeme po dratu ze spinace zpatecky az pod volant, kde se o napichne. (rada od Kamila) b.) ja som natiahol kabel od spiatockoveho svetla dopredu - islo to rychlo a jednoducho - kabel som skryl pod listy len tak, ze som ho tam jednoducho zasunul srobovakom Nakoniec par obrazkov PS: Touto cestou chcem podakovat Kamilovy za ochotu a pomoc pri zapojovani tohto jeho super "zlepsovaku". Este raz diky. Editováno: 29. Březen 2009, autor: KingTom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 tak mě napadá, jestli by se na D-DOT nedala dát přímo svorkovnice, aby se při instalaci jen zacvakly, něco jako rozdvojka nebo T-čko, vím, že i takto není montáž složitá, ale mnoha méně zručným by to vyhovovala víc. Byť i za cenu zvýšení ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Už tu ta otázka padla ale odpověď jsem nenašel. Jak je to s multifunkčním volantem? Mám takový tušení, že nebude chodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Už tu ta otázka padla ale odpověď jsem nenašel. Jak je to s multifunkčním volantem? Mám takový tušení, že nebude chodit. Čau. Tak můžu směle říst že MULTI volant CHODÍ bez problému.Fotky mám,ale ne v záběru s wolantem.D-Dot mám asi 14 dní a v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Díky za rychlou a hlavně pozitivní odpověď . Máš d-dot přes can? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Jj mám.Vše na ní bylo origo,nic dodělávaného.r.v.12.2002 šla do němec jako STYLE u nás Bussines. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 tak mě napadá, jestli by se na D-DOT nedala dát přímo svorkovnice, aby se při instalaci jen zacvakly, něco jako rozdvojka nebo T-čko, vím, že i takto není montáž složitá, ale mnoha méně zručným by to vyhovovala víc. Byť i za cenu zvýšení ceny. Byly by potreba 2x2 svorkovnice, ta cast , ktera je prodava na kabel stoji nekolik stovek jedna + piny. ten protikus, ktery je v budicich, to netusim kde sehnat. Kdybyste mel nekdo zdroj, kde se to da koupit na slusnou cenu, tak sem s nim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 pochlubte se, kdo si co nechava v d-dotu zobrazovat .. necham se rad inspirovat ) .. stale mam nejake pozice volne .. mohli bychom pak udelat nejakej list oblibenejch polozek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 (editace) Tak jo klidně začnu,neb by se inspirace fakt hodila.Můžete dopsat typ motoru a palivo,pro upřesnění Motor TDI typ ASV Editováno: 30. Březen 2009, autor: Diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Kamile, chci se jen zeptat. Po upgradu D-dotu mi zmizel pozdrav.Následně pak nejde zadat ani přes menu D-dotu. Nechá se někde v konfiguračním softu nastavit i pozdrav? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 (editace) Jo nechá na první stránce softu,viz foto.Snad nebude vadit odpověď ode mne Editováno: 30. Březen 2009, autor: Diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.