Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cau chlapi,tak jsem z toho mimo,když neni auto zahřáte tak turbo šlape jak čert,jak mile se zahreje,tak to hodi do nouzakou a jede to jak nejaká 120ka,nevímte kde může být chyba ? Vag hlásí chyba Ventil G42 a G31,přitom jsem si je pučil a vymenil a nic,zkošena i váha vzduchu,nevíte co stím ?

Nestálo to auto dlouho...? Vyčistit lopatky u turba - u jedničky Pdčka to dělalo to samé a bylo to tím, ventilem taky ne...

Jestli jsi z Prahy taj je dobrá řeč s Garnym, já to nechal u známého, ale nabízel se mi za docela dobré peníze. :palec2:

Upraveno od vorlajz

Jo ale vag nám tehdy hlásil překročenou mez otáček... :kuk:

Každopádně bych to zkusil, do toho nouzáku by to mělo padnout kolem 3000 otáček a výš že...?

Upraveno od vorlajz

  • Autor

No první to padalo až když jsem jel třeba 140km/h a ted to spadne i hned jak nastartuju,pak zas vypnu přidám plyn,jako by to naskočí a pak to jede a po 20minutach to spadne

  • Autor

VAG hlasí tyto chyby :

16497 - Snimac teploty nasavaneho vzduchu (G42) Signal priliz velky

P0113 - 000 - Neznama chyba v rozpracování

16622 - Snimac plniciho tlaku (G31) Signal priliz velky

P0238 - 000 - Neznama chyba v rozpracování

  • Autor

Jinak auto nestálo dlouho,max 2dny,co se tam něco potento tak už stojí,zkoušel jsem váhu vzduchu,čidla,filtry,když to na vagu vymažu během pár vteřin je to zpět,už nevím co stím,že by fakt něco s turbem ? Pro info auto má už najeto 194 000Km

U OII jsem toto ještě nikdy neřešil,ale přesně to samé co popisuješ mi dělal Passat 1.9TDI-PD 96kw a bylo to Turbem......Co psal VAG už tehdy nevim,dal jsem to tehdy známému a ten mi pak volal že se musí vyměnit turbo.....Vyměnilo se a bylo po problému..

  • Autor

Díky moc,já jsem si to myslel,potřeboval jsem to potvrdit od více lidi,protože ničim jiným už to být snad ani nemůže,co bude lepší nechat ho vyčistit,nebo dát nové ?

Upraveno od vorlajz

Tak to nevim....s čištěním nemám zkušenosti.....já tehdy koupil funglovku na vrakovišti za 10.000kč.......

Neni to tak dlouho co dělal známej turbo na Superbu 1.9TDI 74kw....taky mu to začalo zlobit....mám pocit že řikal že to nechal udělat u Bosche.....měnily mu na tom ty lopatky,což je na to prý nějaká opravárenská sada+práce a dával za to něco přes 4000kč.....

  • Autor

Tak to je v pohodě :) No nic,pak se ozvu jak jsem dopadl,dík

Třeba ty lopatky nebudou potřeba měnit, mě to stačilo tehdy vyčistit a už 30 tis km bez problému - musím zaklepat... :palec2:

Ale bylo to asi přirezlé protože to auto před prodejem rok stálo, nevěřil jsem tomu ale asi to tak fakt bylo.

Známej pak říkal že jak turbodiesel takovou dobu stojí, je to v řiti. S těmito auty se musí jezdit no...

Upraveno od vorlajz

U Garnyho čištění turba na 66kW + ventil okolo 5tis

Podle hlášky "signál příliš velký" a nahodilosti závady bych to tipoval na špatný kontakt ve vedení,

zkontroloval bych piny ve štekrech a potom bych proměřil vedení. Přesně tohle mi vypisovala váha

vzduchu a po proměření jsem zjistil, že není kontakt k řídící jednotce na jednom z kabelů.

  • Autor

Tak sjem to zkusil,žadný výsledek,jsem objednaný do servisu,tak pak dám vědět kde byla chyba

Pokud by byla přidřená regulace lopatek turba, zásadně se objeví chyba " REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU-REGULAČNÍ MEZ PŘEKROČENA nebo NEDOSAŽENA. Dle popsané závady se přikláním k již zmíněnému názoru výše zkontrolovat el. instalaci snímače tlaku a teploty nas. vzduchu, který je umístěn v tlakové trubce ( dle výše uvedených příspěvků si to někteří pletete s měřičem hmotnosti vzduchu či nějakýmy ventily ??? ) Protože jestliže ř.j. dostává nesmyslné signály s tohoto snímače, automaticky přepne na nouzové hodnoty.Matoucí může být právě stejný projev jako když se jedná opravdu o turbo. Často bývají vodiče proklepány přímo u svorkovnice snímače, je nutno vodiče proměřit na odpor,snímač mění odpor a proto jeli moc velký "signál příliš velký" řj. to detekuje a nahodí náhradní hodnoty. Nebo zkusit za ně zatáhnout,kolikrát je drží v kuse jen izolace. Vzhledem k počtu kilometrů, mohou být vodiče ve vzájemném zkratu a nebo poškozeny v bolestivém místě, kde svazek prochází kolem převodovky. ;)

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže turbo bylo sice zanesené,ale auto stále nejede !!! Pořád svítí kontrolka (Emise do dílny!) a nejdou vymazat ty chyby na VAGU,mechanici si stím neví rady ! Nenapadá ještě něco někoho ?

  • Autor

Takže,dnes jsem se za něma stavil,prej turbo je vyčistěné a dává,ale je někde problém mezi řídící jednotkou a turbem,možná hadička,zkusí dát novou,uvidí se,je možné že ten borec co mi to čipoval,špatně přehrál soft a něco se potento v řídíci jednotce ? Jinak čip mám tak 3měsíce a předtím v pohodě,stalo se to když jsem jel do kopce,jinak váha vzduchu dána nová

  • Autor

Nevíte co je ta černá krabička pod stěračema(pod řidičem) ? Je v prdeli..

  • Autor

Tak už vím co to je,je to elektromagnetický ventil,prej je v háji.Trochu to tu shrnu.

1.Vyčistění turba

2.Nová váha vzduchu

3.nové kabely k váze vzuchu atd.

Nic nepomohlo a už mi z toho jebe ! Poslední pokus bude vyměna ventilu,prej to bude tím,nechal jsem ho testnout na jiném autě a ve středu se dozvím,zda je OK,či ne,pokud bude špatný je vyhráno,pokud ne,tak to auto pustím z kopce :kuk:

A to ještě nevím kolik si mechoši vemou za tu práci,asi se nedoplatím :feve:

Beru to jako dáreček pod stromek :palec2: a jestli nepomůže ani ventil,píšu do škodovky !

Tata měl OI 81KW a bez problému,akorát mu odešla váha vzuchu a bylo ok,měl najeto 320 000km a spokojenost,poradil mi ať si koupím tu OII,že škoda je kvalita,leda tak velké .... ! Znám pár lidí co mají O II a bez problému,to jen já mám smůlu,před OII jsem měl Ford Escort a to auto jelo,bylo tam jen v háji nějaké čidlo ukazetale (teploty motoru),jinak nic!Jenže pak jsem půjčil auto bratranci a ten mi ho roztřelil o strom :/ tak jsem se rozhodl už pro novou OII a tak to dopadlo a auto už nikdy víc nepůjčím!Do teď nezapltil škodu toho auta :aggressive: Kdyby ho neroztřelil,tak nemám dnes takové problémy s OII,protože bych ji ani nekoupil,ale je fakt,že na jednu stranu (když) jede je to lepší svezení a asi za vození v luxusu platíme :smich:

Nebylo by na skodu podivat se jaky mas vlastne chip jestli je to naky garazovy tak i to muze delat problemy...

  • Autor

takže elektromagnetický ventil je oK :kuk: Tak zajedu za tím borcem co to čipoval at to vyladí a uvidím,ale nechápu,jaktože to celou dobu jelo a pak jedu do kopce a rožne se emise do díly !Nechápu.. :help:

Jestli nepomůže ani přehrání řídící jednotky,auto de z tomu :aggressive:

  • Autor

pardon z domu !

  • Autor

Tak jsem se ptal toho borce,říkal že se to teda nestává,že by ot bylo čipem,ještě to neviděli za tu dobu...pak dám zas info,prej to hodí na normál,ale pochybuje že to bude tím,když to tím nebude hodí to zpět a já pak z toho budu uplně blbý a servis taky !

Možná blbá otázka,nemůže to být i lambda sonda ? protože pak už mě nic nenapadá !

  • Autor

Tak dnes jsem to vezl na odčipování a uvidím,moc nevěřím,že je to tím po cestě se mi rožla kontrolka volantu a nejde ESP :kuk: a volant de nějak ztuha,jako by bez serva,mám chuť to hodit z mostu :help: Prosím nenapadá něco někoho ?

Mechanici co mi auto spravují už si stím neví rady...

  • Autor

Stím čipem jsem nějak nepošel,protože pán mi řekl,když neni na autě technická,tak nikam nepojede. Jak mám udělat technickou ,když neprojdu emisema,nekomentuju... :kuk:

takže : Elektromagnetický ventil,turbo,čidlo G42,elektrika - vše je OK,ale nejsem jist váhou,prej ta nová je použitá a dovezená z anglie,ani neveřím že je to čipem,auto předtím jezdílo více jak 2měsíce bez problému a stalo se to,když jsem jel do kopce,spadl výkon a bylo to...tak zkusím ještě poslední fungl novou origo váhu. Jak poznám že je váha KO ? Mám zkusit naměřit hodnoty ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.