K1ller Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Ja regeneraci poznam tak, ze mi pri zahratem motoru stoupnou volnobezne otacky na zhruba 950 a auto se obcas trese jak ratlik.Uprimne mi neni jasne, jak si toho nekdo muze nevsimnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Dlouho žádná diskuse o DPF,konečně se mi také rozsvítila kontrolka,tak udělám diagnostiku a co dál.Pokud bude filtr zanesený,vyčistit nebo vyndat.Má někdo více zkušeností s čištěním nebo vyndáním.Hlavně Brno nebo směr Hodonín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 (editace) Tak mě to hodilo závadu 009259 snímač 3 teploty výfukových plynů řada válců 1 01-Motor -- stav: Nefunkční 0010 Poradí někdo kde je atd? Když tak i číslo dílu,je to Octavia 2 2,0 TDI 103 KW motor BMM r.v.2008 Editováno: 17. Srpen 2016, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radex Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 Ahoj. Koupil jsem firemní Octavii II 1.6 TDi. Auto bylo zvyklý lítat a od r. 2011 už udělalo asi 320 k km, ovšem během odstavení z provozu si měsíc na parkovišti postálo. Po převodu jsme ho dovezli na zahradu a druhý den ráno spustil ventilátor a nevypnul až do vytlučení barerky. Na diagnostice mi bylo řečeno, že se jedná o onen všude oplétaný DPF filtr a oprava od 10 do 50 tisíc. Záleží, jestli výměna, nebo repase. Jen taková otázka. Myslíte si, že opravdu spouštění ventilátoru může mít spojitost s tímto filtrem i přesto, že to spustilo po odhadem 15 hodinách, tedy již u studenýho motoru? Neříkám, že nemůže být na výměnu. Jen mne zajímá, jestli by to teoreticky mělo vyřešit můj problém s ventilátorem. Nezdá se mi, že by se zapínala regenerace (nebo jak se tomu říká) sama takhle po dlouhé době a hlavně nevypnula. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brutus74 Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 Tak když nikdo neodpoví zkusím to já. Jezdím s CR motorem 103kw více než rok a regenerací proběhlo již dost (kratší trasy) ale nikdy mě dochlazování po vypalování nevytlouklo baterii. Ventilátor jel pouze když jsem vypnul motor po jízdě a přerušil jsem regeneraci těsně před koncem (neúmyslně) ta už doběhne a chladilo to cca 5 minut. Když se proces přeruší třeba v půlce tak druhý den při další jízdě opět naběhne a pokračuje, to ještě ventilátor chladiče ani nejede. Je to divné ,že by ventilátor udolal baterii do mrtva A ještě jedna poznámka již po úpravě softu šidícího jsou regenerace častější , ale kratší. Dříve to bylo na delší vypalování někdy hodně otravné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Zdravim vas kupil som Skodu Superb 2.0 TDI r.v. 2006, bez DPF filtra, takze som chcel ze nech ho tam servisak da, viem strasne prachy ale teraz je to myslim povinne, najazdenych tam je 180000km cize pohodka, len som cital ze tento motor neni schopny samocistenia filtra, a samozrejme diesel som si kupil lebo budem jazdit trasy 80km a viac, sem tam 30km a viac. Poradte ci to auto vratit predavajucemu alebo tam dat ten DPF a neriesit, ci to nebude robit problemy, dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Jako že je filtr ve tvém voze vykuchaný nebo ho tam chceš dodělat ? V roce 2006 se ještě běžně DPF do osobních vozů nemontovali. Pokud nebyl z výroby tak ho tam mít nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 14 minutes ago, 15degren said: Jako že je filtr ve tvém voze vykuchaný nebo ho tam chceš dodělat ? V roce 2006 se ještě běžně DPF do osobních vozů nemontovali. Pokud nebyl z výroby tak ho tam mít nemusíš. No neni tam, ale mal by byt pretoze VINko som si overil priamo v Skode a odpisali ze bol od vyroby, lenze teraz som cital ze je tresne ho tam nemat a ze davaju pokuty, tak ho tam chcem dat dorobit spat, ale som cital ze ten motor to dpf necisti alebo su s tym problemy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 (editace) Hm je možné, že je tam verze kde se přidávalo aditivum pro čištění filtru, protože je filtr příliš daleko od motoru v zadní části výfukového potrubí a nelze tudíž udělat regeneraci, změnu chodem motoru. Každopádně jestli tam není tak to auto vrať, není to jen o tom že koupíš filtr a namontuješ, určitě byla upravena i jednotka. Taková investice do tak starého auta je utopie a STK neprojdeš. U nás to policie za provozu nekontroluje a asi ani nedokáže odhalit, kdekoli jinde na západě by jsi měl problém. Jinak řešení to nebylo nejideálnější, ale nějak výrazně problémové taky nebylo, pokud dotyčný nejezdil s autem kolem komínu. Modernější systém má výhodu v tom, že regenerace filtru dokáže proběhnout i v městských podmínkách zcela bezproblému. Tj. s DPF s CR motorem se dá jezdit kolem komínu aniž by jsi DPF odrovnal, to se s PDčkama nedalo. Editováno: 21. Červen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 2 minutes ago, 15degren said: Hm je možné, že je tam verze kde se přidávalo aditivum pro čištění filtru, protože je filtr příliš daleko od motoru v zadní části výfukového potrubí a nelze tudíž udělat regeneraci, změnu chodem motoru. Každopádně jestli tam není tak to vrať, taková investice do tak starého auta je utopie. Jinak řešení to nebylo nejideálnější, ale nějak výrazně problémové taky nebylo, pokud dotyčný nejezdil s autem kolem komínu. Modernější systém má výhodu v tom, že regenerace filtru dokáže proběhnout i v městských podmínkách zcela bezproblému. Tj. s DPF s CR motorem se dá jezdit kolem komínu aniž by jsi DPF odrovnal, to se s PDčkama nedalo. No je to velka investicia ale ja som sa dohodol s predavajucim ze mi 75% dpf filtra preplati, tym padom by to malo byt v pohode nie? Spravim dpfko a mozem jazdit dalsich 200k km kedze ten motor ma 180tisic km je to celkom v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 (editace) No jenom že ten filtr stojí ve škodovce 42 tisíc+ těsnění práce (cca 5K) pokud nebude od úpravy poškozená řídící jednotka, to by pak záležo jak dokážeš sehnat jinou jestli z vrakáče najdeš nepoškozenou nebo bude chtít novou. Pokud si myslíš že koupíš DPF od JMJ co máš za 8-9 tisíc na netu tak tím nic nevyřešíš, JMJ nedělá DPF ale FAKE DPF emisemi stejně neprojdeš... Mimochodem nevidím důvod proč by majitel vymontoval ve 180K km ven DPF filtr, proč by si s tím vůbec dělal starosti, protože pokud se s motorem něco nestalo, tak ty filtry obvykle začnou mít problémy od 250 tisíc km... Jestli můžeš dej od toho ruce pryč... Editováno: 21. Červen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Vidim to stejne. Pokud tam DPF skutecne od vyroby byl, tak by tam urcite zase sel namontovat. Proc bys to ale resil, pokud mas moznost to auto vratit. A pokud tam filtr od vyroby byl, predchozi majitel ho vykuchal a pred prodejem ti o tom nerekl, tak si myslim, ze ho rozhodne vratit muzes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 13 minutes ago, LucasCZE said: Vidim to stejne. Pokud tam DPF skutecne od vyroby byl, tak by tam urcite zase sel namontovat. Proc bys to ale resil, pokud mas moznost to auto vratit. A pokud tam filtr od vyroby byl, predchozi majitel ho vykuchal a pred prodejem ti o tom nerekl, tak si myslim, ze ho rozhodne vratit muzes. jj nepovedal mi o tom a ked som mu volal tiez o tom nevedel, ale kupil som to dost lacno tak neviem myslim ze ked mi preplati ten dpf filter este tak to auto bude super lacne, ja som ho kupil za 4300e, a chcem od neho nech mi este 1000e vrati na ten dpf filter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 (editace) ve finále budeš mít 12 let staré auto za 150 tisíc... mě to teda ultra lacné nepřijde, když za 150K můžeš mít OII FL v plné výbavě 1.6 TDI z roku 2012, ale asi věc názoru... Navíc ti evidentně kecá, někdo mu vymlátil z dlouhé chvíle DPF filtr a on o tom nevěděl ? Se necháš o*ebat koňom a nevíš o tom ? Jako jsi tak naivní nebo to nechceš vidět ? To auto má nalítáno podstatně víc než 180K Editováno: 21. Červen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Just now, 15degren said: ve finále budeš mít 12 let staré auto za 150 tisíc... mě to teda ultra lacné nepřijde, když za 150K můžeš mít OII FL v plné výbavě 1.6 TDI z roku 2012, ale asi věc názoru... Okey ako myslite, dam si radsej poradit, radsej teda vratim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Ruce od toho pryč. To hodně smrdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 ono to levné nebude jen tak a možná to bude mít více "vychytávek", než jen chybějící filtr. Bych si vsadil, že i ten nájezd 180 tis. je zcela iluzorní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 2 minutes ago, Wittmann said: ono to levné nebude jen tak a možná to bude mít více "vychytávek", než jen chybějící filtr. Bych si vsadil, že i ten nájezd 180 tis. je zcela iluzorní. Mam ho v servise, 180tisic je uz pretocenie lebo som ho kupoval zo 130tisic, a servisak pozrel vsetko, len ze ten DPF filter tam nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Dalsia vec, cena bola fajn keby mi este zaplatil ten DPF je to super kara za super cenu, a jasne moze hocico vyskocit ale to uz by som bral len tym ze to auto ma 12 rokov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 A jak jsi došel k tomu, že je potřeba přidat 50 tis? Jaký je původ vozu? Není náhodou přivezený z Německa? (prakticky nikde jinde se "dobrovolné" DPF neprodávaly) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 1 minute ago, Wittmann said: A jak jsi došel k tomu, že je potřeba přidat 50 tis? Jaký je původ vozu? Není náhodou přivezený z Německa? (prakticky nikde jinde se "dobrovolné" DPF neprodávaly) Auto som dal do servisu a zistil mi pretocenie z 180 na 130 tisic, ked som kupoval mal 130tisic ale servisak zistil ze ma 180tisic, auto nie je dovezene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Začíná se to nějak zamotávat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akesson Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 3 minutes ago, 15degren said: Začíná se to nějak zamotávat... Tak poporiadku, kupil som Superb 2.0TDI 2006 rocnik malo 134000km na tachometri, celkom zachovale, nic neklepalo, prevodovka super, rozvody menene aj brzdy, akurat bolo zboku suchnute plus vycentrovat kolesa bolo treba, plus lavy predny blatnik hrdzavie. Dal som ho do servisu. Servisak mi volal ze podvozok super, prevodovka v pohode olej netreba menit, akurat ze vycentruje kolesa, a ze chyba DPF filter, plus zistil ze boli stocene km z 180 na 130 tisic ale motor ze je okey a ze vydrzi kludne aj 400-500tisic, blatnik ze treba vymenit lebo ze to sa inak neda ze keby to prestriekal sa to zase objavy, akurat ze mi povedal ze DPF by ma stalo 1000-1500e, to je cele. Kupil som to auto za 4400e, je stare sice ale motoricky je v pohode a vravim aj km su v pohode, akurat to DPF. No a teraz neviem dohadujem sa z majtelom ze nech mi este spusti cenu ze to DPF tam chcem, takze by som dal DPF a mozem jazdit dalsich 100tisic km co ja najazdnim tak za 5rokov Myslim ze za tie peniaze je to aj tak dobry voz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 Kdybych se dověděl, že předchozí majitel stočil km, tak bych mu to hodil na hlavu DPF, neDPF. Už toto je podvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Červen 2018 Sdílet Vloženo 21. Červen 2018 takže to bylo i bourané, originální plechařina by ti na superbu nikdy nezrezla... Ale tak jestli u vás emise neřeší DPF tak si to nech :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.