Přejít na obsah

Divny zvuk pri prokluzu kol


machy9

Doporučené příspěvky

Ahoj vsem, chtel jsem se zepat,mam O1 predface a pri prokluzu prednich kol se ozivaji divne zvuky jako kdyz tam neco dre

ale nic tam nikde nevadi. ASR nemam. Mohlo by to mit neco spolecnyho s ABS?????????? Docela me to zajima abych kdyz tak predesel nejakym problemum :feve: !!! Predem dik za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to EDS - akorát nevím proč to někdo dává dohromady s uzávěrkou diferenciálu když to s ním němá níc společnýho..

kolo který je na kluzčím povrchu,tudíž se logicky protáčí,tak začne brzdou přibržďovat a tím pádem začíná zabírat kolo druhé.. ;)

A proč by to někdo nedával dohromady s uzávěrkou diferenciálu, když to je "elektrishe differenzial sperre", v překladu elektronická uzávěrka diferenciálu" ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no,možná že to u výrobců tak nědo nazval,ale cheš mi říct že má oktávka elektronický uzávěr diferenciálu? nemá

já ti říkám že má! V jednu chvíli bylo přední kolo ve vzduchu skoro jako zadní na jedný s fotek a hned jak se nadlehčilo a protočilo,bylo šlyšet chroupnutí a auto jelo dál

post-12509-1227941053_thumb.jpg

post-12509-1227941226_thumb.jpg

post-12509-1227941381_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrý co? Akorát sem se bál o prahy,tak sem ty střídavý lavice neprojel. Přeci jen X5,6 i 3 to měli just a aby neškrtli. Jinak VW polo bez EDS se nevyškrábalo ani metr. No a nechci octu přechvalovat,ale moment než zapla uzávěra byl kratší než u xDrive výše uvedených. Těm to chvíli hrabalo než to seplo :) Kdyžtak sem pak dám ještě nějaký foto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stíhačka: vůbec nevíš o čm mluvíš.. třebasi po sobě přečti větu " Diferenciál funguje na principu toho, že přibrzí kolo které prokluzuje " a zamysli se nad ní..

Uzávěrka diferenciálu má za úkol spojit obě kola,takl aby zabíraly obě najednou - je spousta druhů diferenciálů a spousta svorností..

Je i 100% svornost kdy jsou kola absolutně napevno spojený a točí se stejně..

To že se u oktávky přibrzdí nadlehčenější kolo a tím pádem přenese točivý moment na zatíženější to není uzávěrka... Pořád je v záběru jen JEDNO kolo.. Ještě nestačí?

Editováno: , autor: luke.bean
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EDS vyrovnává otáčky obou kol,takže je to špéra. Sice ne plnohodnotná,protože se to nikdy nezapne na tvrdo,ale je to uzávěrka. A nezabírá jen jedno kolo to mi věř,to přibrždující se taky točí,ale trochu trhaně. Pozoroval jsem to asi hodinu

Editováno: , autor: dadaoct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no koukám že to tady je samej odborník.. :feve:

asi se mám teda ještě hodně co učit a jsem rád že mám v oktávce samosvorný diff a teď se tím budu všude chlubit a odkážu na odborníky ze škodahome že ty všechní ví a mají 100% pravdu

(přál bych vám,aby jste se někdy svezli v autě se špérou - pak by jste přestali tvrdit že oktávka má špéru,samosvor apod.. ten přicmrndávací EDS co přibrždůje brzdou kola nemá se samosvorem nic společnýho... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no koukám že to tady je samej odborník.. :feve:

asi se mám teda ještě hodně co učit a jsem rád že mám v oktávce samosvorný diff a teď se tím budu všude chlubit a odkážu na odborníky ze škodahome že ty všechní ví a mají 100% pravdu

(přál bych vám,aby jste se někdy svezli v autě se špérou - pak by jste přestali tvrdit že oktávka má špéru,samosvor apod.. ten přicmrndávací EDS co přibrždůje brzdou kola nemá se samosvorem nic společnýho... )

no samosvor tam máš ale jen jednostranej s jednou lamelkou , ale nemá s EDS nic společnýho a tak dádá octa mluví trochu z cesty

Editováno: , autor: Rodrigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EDS je elektronicka uzaviarka diferencialu. system sa spusta najma pri klzkom povrchu. vydava neprijemny tupy hluk, ako keby ste mali v prevodovke piesok namiesto oleja. funguje do rychlosti 40 km/h. prve oktavie nemali ASR iba tento system. bol sucastou ABS.

hukot je uplne normalny a bezny jav pri tomto systeme. ASR brzdi prislusne koleso pri presmykovani. EDS by malo fungovat od diferaku a nie pribrzdovanim jednotlivych kol hnanej napravy. ASR okrem ineho funguje vo vyssych rychlostiach ako je len 40 km/h. pri verzii 4x4 EDS funguje do rychlosti 80 km/h. EDS nedokaze zasahovat do otaciek motora a regulovat vykon narozdiel od ASR.

tot vsio

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...