machine22 Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Zdravím páni.Mám taký problém s emisnou kontrolou.Dnes som nepresiel na EK z dôvodu: obsah CO2 normal-0.5,namerane 9.01,,obsah HC normal 100,namerané 634,,hodnota lambda sondy normal 0.97-1.03, namerané 0.86.Hned som sa bol objednať do servisu, tam mi povedali,že to môže byť lambda,katalyzátor alebo treba prečistiť škrtiace klapky ( to v tom najlepšom prípade ).Mam isť v utorok.Vie mi niekto dovtedy HELP,aby ma tam neodrbali,čo to môže byť? Keď už sa s tým niekdo stretol?Fabia 2001,1.4 MPi,50 Kw,75 000 Km.Vopred vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 na emiske som nikdy nebol. vzdy mi prinesu len karticku ale mozne priciny tak vysokych hodnot ti vymenovali celkom dobe. skor by som to typoval na lambdu. skus vag a dielensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 se taky pridam emise -CO moc vysoky a pisalo jim to chybu-moc bohata smes.Nevi nekdo co by s tim mohlo bejt,lambda,kat???? diky.Fabie 1,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 na emisiach sa podielaju aj dalsie zariadenia egr ventil , a vstrekovace . kolko ti to zerie oleja ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 To olej brať nebude lebo pisal 75tis. km. Treba vyčistiť klapku + zakladne nastavenie a potom na CO. Ked to nebude dobre treba pichnuť na VAG kontrolu sond. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 cheno 50KW nema EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Kamarát tiež neprešiel a mal divoké hodnoty emisií. V autorizovanom servise mu chceli meniť RJ motora, potom našiel nejakého borca, ktorý mu nastavil RJ na základné hodnoty a bez problémov prešiel. Hodne jazdil veľmi krátke trasy - do 2 km, preto sa mu pravdepodobne poserkali adaptačné hodnoty RJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Vyčistit klapku a znova ji nastavit.Bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 se taky pridam emise -CO moc vysoky a pisalo jim to chybu-moc bohata smes.Nevi nekdo co by s tim mohlo bejt,lambda,kat???? diky.Fabie 1,4.A CO MUZE BYT MUJ PROBLEM??????????PORADTE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machine22 Vloženo 27. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Dik za rady, v servise mi predbežne povedali, že na 90 % je na vine katalyzátor ( 35 tis. sk - ha ha,jasné že chcú zarobiť). ale samozrejme skúsim ešte diagnostiku a to prečistenie klapiek. Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Dik za rady, v servise mi predbežne povedali, že na 90 % je na vine katalyzátor ( 35 tis. sk - ha ha,jasné že chcú zarobiť). ale samozrejme skúsim ešte diagnostiku a to prečistenie klapiek. Vďaka. Ahoj dneska jsem byl na stk a b ohužel mne potkalo to samé,ale hned jak to napíchl na vag tak se ukázaly 3 závady(bohatá směs,blokovaná řj a něco jako že nejde čidlo teploty motoru) takže lamdou to není,tedy aspoň u mě. Teď mě čeká čištění klapky a pak se uvidí co z toho ještě vyleze . Ale jina jsem prošel,spravily to dvě kila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 (editace) Ahoj dneska jsem byl na stk a b ohužel mne potkalo to samé,ale hned jak to napíchl na vag tak se ukázaly 3 závady(bohatá směs,blokovaná řj a něco jako že nejde čidlo teploty motoru) takže lamdou to není,tedy aspoň u mě. Teď mě čeká čištění klapky a pak se uvidí co z toho ještě vyleze . Ale jina jsem prošel,spravily to dvě kila Nazdar, pred dvomi rokmi som mal na stk ten isty problem ako ty. Po vymene katalyzatora sa to zlepsilo, ale aj tak to nebolo OK. Technik vravel, ze riadiaca jednotka nereguluje pri pridavani plynu CO2. Ked sme to napojili na inu riadiacu jednotku tak to islo. Neviem ci sa to da nastavit, alebo je potrebna vymena riad. jednotky. Vag vtedy nehlasil vadne sondy ani nic podobne, takze neviem co s tym. Problem pretrvava dodnes a caka ma opat stk. Editováno: 15. Duben 2009, autor: ocec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Nastavit RJ na default, jakoby ji resetnout. Nevim presne jak se to provadi, ale jde to-poptej se nekoho sikovnyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Nastavit RJ na default, jakoby ji resetnout. Nevim presne jak se to provadi, ale jde to-poptej se nekoho sikovnyho trochu sem se pídil a prý když odpojím baterku tak to taky zlobí a něco jako restart řj se prý dá udělat tak že se odpojí baterie a po opětovném připojení se na 25 sec. zapne klíček aby svítily kontrolky,ale nemám to podložené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.