Publikováno Listopad 26, 200816 r Zdravím páni.Mám taký problém s emisnou kontrolou.Dnes som nepresiel na EK z dôvodu: obsah CO2 normal-0.5,namerane 9.01,,obsah HC normal 100,namerané 634,,hodnota lambda sondy normal 0.97-1.03, namerané 0.86.Hned som sa bol objednať do servisu, tam mi povedali,že to môže byť lambda,katalyzátor alebo treba prečistiť škrtiace klapky ( to v tom najlepšom prípade ).Mam isť v utorok.Vie mi niekto dovtedy HELP,aby ma tam neodrbali,čo to môže byť? Keď už sa s tým niekdo stretol?Fabia 2001,1.4 MPi,50 Kw,75 000 Km.Vopred vďaka.
Listopad 26, 200816 r na emiske som nikdy nebol. vzdy mi prinesu len karticku ale mozne priciny tak vysokych hodnot ti vymenovali celkom dobe. skor by som to typoval na lambdu. skus vag a dielensku.
Listopad 26, 200816 r se taky pridam emise -CO moc vysoky a pisalo jim to chybu-moc bohata smes.Nevi nekdo co by s tim mohlo bejt,lambda,kat???? diky.Fabie 1,4
Listopad 26, 200816 r na emisiach sa podielaju aj dalsie zariadenia egr ventil , a vstrekovace . kolko ti to zerie oleja ?
Listopad 26, 200816 r To olej brať nebude lebo pisal 75tis. km. Treba vyčistiť klapku + zakladne nastavenie a potom na CO. Ked to nebude dobre treba pichnuť na VAG kontrolu sond.
Listopad 27, 200816 r Kamarát tiež neprešiel a mal divoké hodnoty emisií. V autorizovanom servise mu chceli meniť RJ motora, potom našiel nejakého borca, ktorý mu nastavil RJ na základné hodnoty a bez problémov prešiel. Hodne jazdil veľmi krátke trasy - do 2 km, preto sa mu pravdepodobne poserkali adaptačné hodnoty RJ.
Listopad 27, 200816 r se taky pridam emise -CO moc vysoky a pisalo jim to chybu-moc bohata smes.Nevi nekdo co by s tim mohlo bejt,lambda,kat???? diky.Fabie 1,4.A CO MUZE BYT MUJ PROBLEM??????????PORADTE
Listopad 27, 200816 r Autor Dik za rady, v servise mi predbežne povedali, že na 90 % je na vine katalyzátor ( 35 tis. sk - ha ha,jasné že chcú zarobiť). ale samozrejme skúsim ešte diagnostiku a to prečistenie klapiek. Vďaka.
Duben 9, 200916 r Dik za rady, v servise mi predbežne povedali, že na 90 % je na vine katalyzátor ( 35 tis. sk - ha ha,jasné že chcú zarobiť). ale samozrejme skúsim ešte diagnostiku a to prečistenie klapiek. Vďaka. Ahoj dneska jsem byl na stk a b ohužel mne potkalo to samé,ale hned jak to napíchl na vag tak se ukázaly 3 závady(bohatá směs,blokovaná řj a něco jako že nejde čidlo teploty motoru) takže lamdou to není,tedy aspoň u mě. Teď mě čeká čištění klapky a pak se uvidí co z toho ještě vyleze . Ale jina jsem prošel,spravily to dvě kila
Duben 15, 200916 r Ahoj dneska jsem byl na stk a b ohužel mne potkalo to samé,ale hned jak to napíchl na vag tak se ukázaly 3 závady(bohatá směs,blokovaná řj a něco jako že nejde čidlo teploty motoru) takže lamdou to není,tedy aspoň u mě. Teď mě čeká čištění klapky a pak se uvidí co z toho ještě vyleze . Ale jina jsem prošel,spravily to dvě kila Nazdar, pred dvomi rokmi som mal na stk ten isty problem ako ty. Po vymene katalyzatora sa to zlepsilo, ale aj tak to nebolo OK. Technik vravel, ze riadiaca jednotka nereguluje pri pridavani plynu CO2. Ked sme to napojili na inu riadiacu jednotku tak to islo. Neviem ci sa to da nastavit, alebo je potrebna vymena riad. jednotky. Vag vtedy nehlasil vadne sondy ani nic podobne, takze neviem co s tym. Problem pretrvava dodnes a caka ma opat stk. Upraveno Duben 15, 200916 r od ocec
Duben 15, 200916 r Nastavit RJ na default, jakoby ji resetnout. Nevim presne jak se to provadi, ale jde to-poptej se nekoho sikovnyho
Duben 16, 200916 r Nastavit RJ na default, jakoby ji resetnout. Nevim presne jak se to provadi, ale jde to-poptej se nekoho sikovnyho trochu sem se pídil a prý když odpojím baterku tak to taky zlobí a něco jako restart řj se prý dá udělat tak že se odpojí baterie a po opětovném připojení se na 25 sec. zapne klíček aby svítily kontrolky,ale nemám to podložené.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.