Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Měl někdo stejnou závadu? Co a kde je potřeba hledat? Poraďte ať to nehledám celej den. V servisu by mě zase stáhli z kůže. Myslím že by to mohla být nějaká netěsnost hadic ale žádné syčení se neozývá ani při přidání plynu. Díky!!!

jak se ta závada jmenuje není to náhodou pokles tlaku turba???

zkontroluj všechny hadice od turba ke klapce

  • Autor
jak se ta závada jmenuje není to náhodou pokles tlaku turba???

Je to přesně spojení turbodmychadla se škrtící klapkou, pokles tlaku, myslím že to už někdo popisoval že měl prasklé 2 hadice já ani nevím kolik jich tam je bude mi to dělat známej ale myslel jsem že někdo poradí konkrétně a tím si ušetříme hledání a jak jsem říkal nikde to nesyčí tak to bude asi problém najít. Dík

no mě to taky hlásil vag a po čase mi to zmizelo, jak jsem vyměnil origo hadice za silikonové od AUTOBAHN 99 a všechno je OK

Závada velmi častá na tomto motoru, jezdil jsem s tím 3 roky(17705), když se to onehdá hledalo, tak se nic nenašlo, pokud auto jezdi a nedělá brikule neřešil bych......

  • Autor
Závada velmi častá na tomto motoru, jezdil jsem s tím 3 roky(17705), když se to onehdá hledalo, tak se nic nenašlo, pokud auto jezdi a nedělá brikule neřešil bych......

Jsem spíš typ že když je něco špatně chci to mít v cajku tohle bych neřešil ale ráno když je zima tak auto jede až když spadne sytič jinak chcípá a cuká a pak další věc že to přičítám i vyšší spotřebě možná se mýlím a je to nohou ale přijde mi že takhle nepracuje správně turbo a pak to víc chlastá myslím že při 130 po dálnici je průměr 8,5 docela dost a t.j. vlastně ve finále 9litrů. Mám to načipovaný na 200 koní tak možná tohle bylo špatně i když jede nádherně.

Jak říkáš ty možná je lepší tyhle věci někdy neřešit a jezdit zaplaťpánbu za ty ceny benzínu co jsou. Jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. Dík za rady.

Ta spotřeba 8,5 je božská, z dlouhodobýho hlediska určitě...to říkám ze zkušenosti já:-)

no já s touto závadou nepozoroval žádné cukání ani zvýšenou spotřebu to je zajímavé

Já jo, ale pak se to nějak srovnalo a byl klid...nevím asi stačí jen malá netěsnost a chyba je na světě...

Mne vyhadzovalo tuto zavadu a aj lietali otacky. Vycistil som skrtiacu klapku spravil zakl. nastavenie a od vtedy som prasatko svietit nevidel :D (cca rok)

muže tahle závada zpusobovat to že když se rozjíždím na jedničku tak mě to někdy jakoby zarazí do sedačky a někdy ne???

Jo může, takový trhnutí nebo vynechání motoru to je právě ono....

no mě právě že když se rozjíždím na jedničku tak to jakoby zarazí do sedačky a někdy ne muže to být i tím???a když vypnu motor a za chvíli nastartuju tak to jede i s tím rychlým akceleračním efektem zaražení do sedačky

Asi tak: chceš se rozjet zostra, auto se rozjede, ale jakoby ho něco přidusí, ubere v zátahu a hned zas zabere, pak to citis jako ze zatlaci do sedacek, protoze to udela takovej jakoby skok ve výkonu...takhle mi to občas dělala Rska, a je pravda že ta umí zatlačit....pořád vzpomínám :D

Pozeral si tu klapku? - robota cca 5min

tak nastavena škrtící klapka a vypadá to že to bylo tím

tak problem se zase objevil asi se budu muset podívat na hadičky

bylo mi řečeno že přehrátím software na řj. se někdy tahle závada uplně odstaní, jdu an chip tak uvidíme ale problém s cukáním jsem vyřešil novým nastavením škrtící klapky přes vag-com a je klid

Jsou to děravé hadičky pod sacím potrubím u motoru.X-krát tady popisováno.....

kde pod sacím potrubím u motoru nevím kde se to myslí

kde pod sacím potrubím u motoru nevím kde se to myslí

Za ovládacíma ventily

  • 4 týdny později...
  • Autor

Takže závada v mém případě objevena a hned odstraněna po sundání plastového krytu motoru byla zpuchřelá hadice která je hned nahoře jako vývod asi plynů z víka ventilů a je dobře vidět stojí jako origo díl docela kotel cca 1000 ale stojí to rozhodně za to auto odspodu zabírá tak 2x líp a jede jako z praku proto doporučuji nejdříve všem optickou kontrolu hadic podotýkám že jsem nic neslyšel až viděl. Takže asi takhle a budu to sledovat dál i když myslím že je snad vyřešeno definitivně.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.