Publikováno Listopad 26, 200816 r Měl někdo stejnou závadu? Co a kde je potřeba hledat? Poraďte ať to nehledám celej den. V servisu by mě zase stáhli z kůže. Myslím že by to mohla být nějaká netěsnost hadic ale žádné syčení se neozývá ani při přidání plynu. Díky!!!
Listopad 27, 200816 r Autor jak se ta závada jmenuje není to náhodou pokles tlaku turba??? Je to přesně spojení turbodmychadla se škrtící klapkou, pokles tlaku, myslím že to už někdo popisoval že měl prasklé 2 hadice já ani nevím kolik jich tam je bude mi to dělat známej ale myslel jsem že někdo poradí konkrétně a tím si ušetříme hledání a jak jsem říkal nikde to nesyčí tak to bude asi problém najít. Dík
Listopad 28, 200816 r no mě to taky hlásil vag a po čase mi to zmizelo, jak jsem vyměnil origo hadice za silikonové od AUTOBAHN 99 a všechno je OK
Listopad 28, 200816 r Závada velmi častá na tomto motoru, jezdil jsem s tím 3 roky(17705), když se to onehdá hledalo, tak se nic nenašlo, pokud auto jezdi a nedělá brikule neřešil bych......
Listopad 28, 200816 r Autor Závada velmi častá na tomto motoru, jezdil jsem s tím 3 roky(17705), když se to onehdá hledalo, tak se nic nenašlo, pokud auto jezdi a nedělá brikule neřešil bych...... Jsem spíš typ že když je něco špatně chci to mít v cajku tohle bych neřešil ale ráno když je zima tak auto jede až když spadne sytič jinak chcípá a cuká a pak další věc že to přičítám i vyšší spotřebě možná se mýlím a je to nohou ale přijde mi že takhle nepracuje správně turbo a pak to víc chlastá myslím že při 130 po dálnici je průměr 8,5 docela dost a t.j. vlastně ve finále 9litrů. Mám to načipovaný na 200 koní tak možná tohle bylo špatně i když jede nádherně. Jak říkáš ty možná je lepší tyhle věci někdy neřešit a jezdit zaplaťpánbu za ty ceny benzínu co jsou. Jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. Dík za rady.
Listopad 29, 200816 r Ta spotřeba 8,5 je božská, z dlouhodobýho hlediska určitě...to říkám ze zkušenosti já:-)
Listopad 29, 200816 r no já s touto závadou nepozoroval žádné cukání ani zvýšenou spotřebu to je zajímavé
Listopad 29, 200816 r Já jo, ale pak se to nějak srovnalo a byl klid...nevím asi stačí jen malá netěsnost a chyba je na světě...
Listopad 29, 200816 r Mne vyhadzovalo tuto zavadu a aj lietali otacky. Vycistil som skrtiacu klapku spravil zakl. nastavenie a od vtedy som prasatko svietit nevidel (cca rok)
Prosinec 2, 200816 r muže tahle závada zpusobovat to že když se rozjíždím na jedničku tak mě to někdy jakoby zarazí do sedačky a někdy ne???
Prosinec 2, 200816 r no mě právě že když se rozjíždím na jedničku tak to jakoby zarazí do sedačky a někdy ne muže to být i tím???a když vypnu motor a za chvíli nastartuju tak to jede i s tím rychlým akceleračním efektem zaražení do sedačky
Prosinec 2, 200816 r Asi tak: chceš se rozjet zostra, auto se rozjede, ale jakoby ho něco přidusí, ubere v zátahu a hned zas zabere, pak to citis jako ze zatlaci do sedacek, protoze to udela takovej jakoby skok ve výkonu...takhle mi to občas dělala Rska, a je pravda že ta umí zatlačit....pořád vzpomínám
Prosinec 10, 200816 r bylo mi řečeno že přehrátím software na řj. se někdy tahle závada uplně odstaní, jdu an chip tak uvidíme ale problém s cukáním jsem vyřešil novým nastavením škrtící klapky přes vag-com a je klid
Leden 9, 200916 r Autor Takže závada v mém případě objevena a hned odstraněna po sundání plastového krytu motoru byla zpuchřelá hadice která je hned nahoře jako vývod asi plynů z víka ventilů a je dobře vidět stojí jako origo díl docela kotel cca 1000 ale stojí to rozhodně za to auto odspodu zabírá tak 2x líp a jede jako z praku proto doporučuji nejdříve všem optickou kontrolu hadic podotýkám že jsem nic neslyšel až viděl. Takže asi takhle a budu to sledovat dál i když myslím že je snad vyřešeno definitivně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.