Přejít na obsah

Superb II Combi


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak sem si dneska dva prohlídl. Vzadu je nad hlavou místa tak akorát (mám 185cm), člověk si může oproti liftbacku opřít hlavu. Eletrický ovládání kufru je dobrá věc, jde to docela rychle, na konci to bouchne. Kufr vo něco větší jak OII, ale - SIIC vypadá mnohem líp ve skutečnosti než na obrázku. Není to krabica. Osumnáctky (themisto, který se mně na liftbacku nelíbíjou) tomu padnou jako prdel na hrnec, venku stálo Ambition s kolama Spectrum. Doporučuju připlatit, sice to není žádná hrůza, ale poznat to de. Autu sluší střešní nosič, normálně se mně nelíbíjou, ale SIIC fakt sekne.

Ty přední chromovaný krytky ostřikovačů nevypadají až tak zle, na fotce se mně to vůbec nelíbilo, v reálu při srovnání vedle sebe stojících aut mně to bylo jedno. Jinak doteď sem neviděl koženej interiér v SII a vypadalo to hodně hodně dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

U známého v salonu dva SII Combi Ambition 2.0 TDI DPF CR 125 KW 6.st.manuál a dnes v předávací garáži SII Combi 2.0 TDI DPF CR 125 KW DSG Exclusive,modrá metla,béžová alcantra,Sun set,aut.parkovací asistent a GSM II s držákem.,přední a zadní zastěrky a Defend Lock. :palec2:

Editováno: , autor: Dix1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlas. Ja osobne som sa citil v A6 ovela stiesnenejsie ako v Superbe alebo Passate... Inac terajsia generacia A6 nie je este stale C6?

Mas pravdu myslim ze bezi jeste C6, jsem se trosku spletl, jak audi moc nesleduju, a hlavne kdyz jezdis v noci s A6 tak je to jak od kolotoce vevnitr, sviti to tam xx barvama a docela neprijemny, ale vim jde o zvyk, ale takovy drobnosti, u supa je to taky prijemnejsi to podsviceni a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak včera jsem se detailně seznámil se sup combi a můžu říct, že jsem rád, že jsem si koupil passata (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=126447&start=0). Kufr mají shodný (když je tam fixační systém není v objemu rozdíl snad ani 10l), ale hlavně mám za volantem lepší pocit. To co mě u superba dostalo, je hloupě vyřešený tunel, který brání pohodové pozici pravé nohy - koleno se nepřirozeně opírá o tunel, který hodně vybočuje směrem k volantu. To fakt nechápu, protože když se jede po dálnici, nohu na plynu při zapnutém tempomatu nemá snad nikdo (mám v passatu ACC - adaptivní tempomat, který sám brzdí a přidává). A že u těto kategorie vozidel má tempomat snad každé auto a jezdí se dost po dálnici. Dále nechápu, jak někdo mohl vymyslet tak debilní výplň dveří, do které se nevejde běžná (ani malá) PET lahev.....a rovněž schránka u spolujezdce je naprosto nevyhovující (málo se otvírá a je objemově malá). Superb mě zklamal. jediné co má opravdu pěkné, je místo na zadních sedadlech. Ale upřímně - kdo využije půl metru pro nohy? málo kdo vozí vzadu 190cm a vyšší custující.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xstorm: Na stredový tunel v SII sa sťažuje dosť veľa ľudí, naozaj je vyriešený veľmi nešťastne... Odkladacie priestory mohli byť veľkorysejšie, ale skús pre zmenu niekedy pozrieť, ako je na tom posledný Citroen C5 - nielen že nemáš kam dať fľašu, nemáš kam dať ani mobil a peňaženku! SII v globále nie je zlé auto, každé auto má svoje muchy, aj na Passate sa nájdu. VW nemôže dopustiť a ani nikdy nedopustí, aby Škoda alebo Seat vyrobili niečo lepšie, než VW a Audi.

Ja osobne by som ale do Passata už určite nešiel, nová generácia je za dverami (aj keď to skôr bude niečo medzi faceliftom a novou generáciou, niečo podobné, ako s predošlým).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda s panelem neměl problémy nikdy v žádnym autě. Evergreen s panelem se objevuje furt a já sem zatím furt nepřišel na to, jak si sednout, aby tlačil. Flašky s nealkem mě nechvávají taky ledově chladným (ve svym to mám a stejně nepoužívám).

Co mně ale vadí je nedostupnost sportovně tvarovaných sedadel, kór ty ve dvou nižších provedeních mně vůbec nesedíjou. No a divim se, že nějaká investigativní žumpa nesedla dozadu doprostřed a nestěžovala si na příšernej posaz. Oproti Prassatu imho mnohem příjemnější přístrojová deska. Taky su zvědavej na novej model. Hodně mě zaujalo CC, bohužel se od SII nebo Passatu vzdaluje při dovybavení asi o 150-200k :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Passata jsou plusy následující:

+ ACC

+ DCC

+ zpětná kamera

+ Executive s R-line paketem

+ GSM III s výklopnou klávesnicí

+ 70 litrová nádrž u předokolky

+ možnost TDI+DSG+4x4

+ eletromechanická brzda

+ lepší odhlučnění u dieslu

+ přehlednější přístrová deska

SII:

+ vyhřívaní sedal vpředu a vzadu-Elegance

+ zaclonitelná všechna zrcátka-Elegance a Exlusive

+ elektrické zavírání dveří kufru a vyhřívaní čelní sklo-Exclusive

+ GSM II a Sound systém-Exclusive

+ 18 kola-Exclusive

Passat:

post-24140-1262248948_thumb.jpg

SII:

post-24140-1262249749_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...