Listopad 24, 200915 r Autor ale vazne, nebude to len tym, ze sa do A4 ten motor neda pozdlzne zastavat?
Prosinec 7, 200915 r Tak sem si dneska dva prohlídl. Vzadu je nad hlavou místa tak akorát (mám 185cm), člověk si může oproti liftbacku opřít hlavu. Eletrický ovládání kufru je dobrá věc, jde to docela rychle, na konci to bouchne. Kufr vo něco větší jak OII, ale - SIIC vypadá mnohem líp ve skutečnosti než na obrázku. Není to krabica. Osumnáctky (themisto, který se mně na liftbacku nelíbíjou) tomu padnou jako prdel na hrnec, venku stálo Ambition s kolama Spectrum. Doporučuju připlatit, sice to není žádná hrůza, ale poznat to de. Autu sluší střešní nosič, normálně se mně nelíbíjou, ale SIIC fakt sekne. Ty přední chromovaný krytky ostřikovačů nevypadají až tak zle, na fotce se mně to vůbec nelíbilo, v reálu při srovnání vedle sebe stojících aut mně to bylo jedno. Jinak doteď sem neviděl koženej interiér v SII a vypadalo to hodně hodně dobře.
Prosinec 10, 200915 r Včera jsem vidě první SII Combi na skladě-zákaznické auto.Tady jsou první skladovky: http://centriaorig.skoda-auto.com/cze/auto...h=SearchByNames
Prosinec 10, 200915 r Minuly tyden jsem jednoho potkal a mel SPZ 9S9, takze to musel byt asi jeden z predseriovych kusu nebo testovaci, jelikoz stredocesky uz nejakou delsi dobu jedou stredoceske SPZ 1SA, 1SB, 1SC a 1SD
Prosinec 10, 200915 r obcas taky v nekterym kraji bezi v ramci jednoho okresu 7X0 a v jinym okrese teprve 6X6...
Prosinec 11, 200915 r Je to proste dle velikosti okresu a poctu obyvatel, ale docela jsem koukal kdyz tam bylo 9S9 a jinde uz auta y novy stredocesky no fakt to musela byt testovaci a pro novinare tyto auta jsem videl s 9S9
Prosinec 11, 200915 r No koukam ze tam maji jeste cas na serii RZ v provedeni 1KA .... , me osobne prekvapilo ze KV kraj je docela maly, tak asi i proto takova cisla, ze
Prosinec 19, 200915 r U známého v salonu dva SII Combi Ambition 2.0 TDI DPF CR 125 KW 6.st.manuál a dnes v předávací garáži SII Combi 2.0 TDI DPF CR 125 KW DSG Exclusive,modrá metla,béžová alcantra,Sun set,aut.parkovací asistent a GSM II s držákem.,přední a zadní zastěrky a Defend Lock. Upraveno Prosinec 19, 200915 r od Dix1
Prosinec 21, 200915 r Vcera jsem videl dalsi dva jsou to orpavdu krasavci a koupil bych si to radsi nez teda Passat Variant B6, mozna by to mohla byt lehce konkurence i k Audi A6 (C7), ale vim ze nekteri berou audi jako nadauto v ramci koncernu i kdyz muj osobni dojem i zkusenost teda je opacneho nazoru
Prosinec 21, 200915 r Autor Suhlas. Ja osobne som sa citil v A6 ovela stiesnenejsie ako v Superbe alebo Passate... Inac terajsia generacia A6 nie je este stale C6? Upraveno Prosinec 21, 200915 r od Cjoctavian
Prosinec 21, 200915 r Pěknej : http://www.skoda-auto.com/moss-cze/service...l.htm?id=189217 Tak to môže byť Už aj na slovensku ich pár pobehuje po cestách, zatial len s ŠPZ BA, asi zo Skody Auto a.s.
Prosinec 22, 200915 r Suhlas. Ja osobne som sa citil v A6 ovela stiesnenejsie ako v Superbe alebo Passate... Inac terajsia generacia A6 nie je este stale C6? Mas pravdu myslim ze bezi jeste C6, jsem se trosku spletl, jak audi moc nesleduju, a hlavne kdyz jezdis v noci s A6 tak je to jak od kolotoce vevnitr, sviti to tam xx barvama a docela neprijemny, ale vim jde o zvyk, ale takovy drobnosti, u supa je to taky prijemnejsi to podsviceni a tak
Prosinec 30, 200915 r Tak včera jsem se detailně seznámil se sup combi a můžu říct, že jsem rád, že jsem si koupil passata (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=126447&start=0). Kufr mají shodný (když je tam fixační systém není v objemu rozdíl snad ani 10l), ale hlavně mám za volantem lepší pocit. To co mě u superba dostalo, je hloupě vyřešený tunel, který brání pohodové pozici pravé nohy - koleno se nepřirozeně opírá o tunel, který hodně vybočuje směrem k volantu. To fakt nechápu, protože když se jede po dálnici, nohu na plynu při zapnutém tempomatu nemá snad nikdo (mám v passatu ACC - adaptivní tempomat, který sám brzdí a přidává). A že u těto kategorie vozidel má tempomat snad každé auto a jezdí se dost po dálnici. Dále nechápu, jak někdo mohl vymyslet tak debilní výplň dveří, do které se nevejde běžná (ani malá) PET lahev.....a rovněž schránka u spolujezdce je naprosto nevyhovující (málo se otvírá a je objemově malá). Superb mě zklamal. jediné co má opravdu pěkné, je místo na zadních sedadlech. Ale upřímně - kdo využije půl metru pro nohy? málo kdo vozí vzadu 190cm a vyšší custující.....
Prosinec 30, 200915 r Autor to by ma este zaujimalo cenove porovnanie rovnako vybaveneho Variantu a Combi...
Prosinec 30, 200915 r Tak obě auta mají svoje plusy a mínusy a také to co jedno má ve stadartu a druhé ne,něco je i v příplatkových výbavách.,pokud to bude chtít porovnat,tak bych to popsal.SII Combi jsem zatím jenom viděl staticky,v passatu variant se vozím docela často.
Prosinec 30, 200915 r xstorm: Na stredový tunel v SII sa sťažuje dosť veľa ľudí, naozaj je vyriešený veľmi nešťastne... Odkladacie priestory mohli byť veľkorysejšie, ale skús pre zmenu niekedy pozrieť, ako je na tom posledný Citroen C5 - nielen že nemáš kam dať fľašu, nemáš kam dať ani mobil a peňaženku! SII v globále nie je zlé auto, každé auto má svoje muchy, aj na Passate sa nájdu. VW nemôže dopustiť a ani nikdy nedopustí, aby Škoda alebo Seat vyrobili niečo lepšie, než VW a Audi. Ja osobne by som ale do Passata už určite nešiel, nová generácia je za dverami (aj keď to skôr bude niečo medzi faceliftom a novou generáciou, niečo podobné, ako s predošlým).
Prosinec 30, 200915 r Superb II mám,sice né combi ale limuzínu,nicméně předek je stejný a musím řícz,že ten tunel a ty výplně dveří opravdu katastrofa.Před tím jsem měl Passata a musím říct zlatý Passat.
Prosinec 30, 200915 r Autor (aj keď to skôr bude niečo medzi faceliftom a novou generáciou, niečo podobné, ako s predošlým). To sa vlastne da povedat aj o Golfe 5 a 6 alebo Golfe 3 a 4 cabrio Dobre to maju vymyslene s tymi "polgeneraciami"...
Prosinec 30, 200915 r Já teda s panelem neměl problémy nikdy v žádnym autě. Evergreen s panelem se objevuje furt a já sem zatím furt nepřišel na to, jak si sednout, aby tlačil. Flašky s nealkem mě nechvávají taky ledově chladným (ve svym to mám a stejně nepoužívám). Co mně ale vadí je nedostupnost sportovně tvarovaných sedadel, kór ty ve dvou nižších provedeních mně vůbec nesedíjou. No a divim se, že nějaká investigativní žumpa nesedla dozadu doprostřed a nestěžovala si na příšernej posaz. Oproti Prassatu imho mnohem příjemnější přístrojová deska. Taky su zvědavej na novej model. Hodně mě zaujalo CC, bohužel se od SII nebo Passatu vzdaluje při dovybavení asi o 150-200k :/
Prosinec 31, 200915 r Pro Passata jsou plusy následující: + ACC + DCC + zpětná kamera + Executive s R-line paketem + GSM III s výklopnou klávesnicí + 70 litrová nádrž u předokolky + možnost TDI+DSG+4x4 + eletromechanická brzda + lepší odhlučnění u dieslu + přehlednější přístrová deska SII: + vyhřívaní sedal vpředu a vzadu-Elegance + zaclonitelná všechna zrcátka-Elegance a Exlusive + elektrické zavírání dveří kufru a vyhřívaní čelní sklo-Exclusive + GSM II a Sound systém-Exclusive + 18 kola-Exclusive Passat: SII:
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.