Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Relé žhavení najdeš v reléovém boxu nad levnou nohou řidiče.

Jinak tyhle motory začínaj žhavit když je 5 stupňů a míň, ale co vím tak chytaj i bez žhavení, podívej se jestli ti nepadá nafta a hlavně skontrolovat dynamický počátek vstřiku to bývá obvykle kámen úrazu.

Jinak jestli relé funguje vyzkoušíš tak, že sundáš kryt motoru, sejmi konektor od snímače chladící kapaliny, tím nasimuluješ -40 stupňů a nejdelší dobu žhavení, někdo ať ti v kabině zapne zapalování a z napájení žhaviček zkoušečkou vyzkoušej jestli tam jde napětí, mělo by to takhle žhavit asi 10 sekund. Pokud ano relé žhavení máš v pořádku, otázkou je jak na tom budou žhavičky, tam leda vyndat a proudem z baterie zkusti jestli žhavěj od začátku.

Vloženo

Díky,ten dynamický počátek vtřiku změřím Vagem?Jakou má mít hodnotu?

Je to to samé co startovací dávka?

Jak nejlépe zjistím že padá nafta?Můj problém je,že to blbne jen pokud je 5-15C.tak naskočí nepravidelně jako když je špatná žhavička ,coš není.Jak mile se ochladí třeba na -5C je to OK,taky se to zlepší pokud vícekrát za sebou nažhavím.

Díky za odpověď

Vloženo

Tak jo.Odpojil jsem čidlo teploty(teplota venku 4,5C)Chytla perfektně,žádné zakuckání.Tím se asi dá vyloučit padání nafty i špatné rélé.Jen bych ještě potřeboval vědět jaké ma to relé mít číslo nevim které to je? Jěšte zkusim na diagnostice najít ten dinamický počátek vtřiku,ale nevím jakou má mít hodnotu.Jinak na Vagu to žádnou chybu nehlásí.

Díky za odpověď.

Vloženo (editace)

najdes to ve VAGu.

MOTOR -Zakladni nastaveni - kanal 0 - start - TDI GRAF

Mel bys to mit mezi ryskama,nejlip u te modre ;) Musis mit ale zahraty motor -udajne.

post-2745-1229265078_thumb.jpg

Editováno: , autor: maros
Vloženo

Postup jak psal kolega, hodnotu v poli dva je dobré mít tak 50-55, když dělám nový rozvody tak dávám klidně 60 protože jak se řemen usadí tak hodnota trochu klesne. Kolega tam má jestli dobře vidím 61.

Relé žhavení má tučšm číslo 103, ale to ty budeš mít v pořádku. Ještě připomínka žhaviče nežhaví jen před startem, ale i po něm cca 2 minutý aby byl chod motoru kulatější a pro lepší emise.

Vloženo
Postup jak psal kolega, hodnotu v poli dva je dobré mít tak 50-55, když dělám nový rozvody tak dávám klidně 60 protože jak se řemen usadí tak hodnota trochu klesne. Kolega tam má jestli dobře vidím 61.

Relé žhavení má tučšm číslo 103, ale to ty budeš mít v pořádku. Ještě připomínka žhaviče nežhaví jen před startem, ale i po něm cca 2 minutý aby byl chod motoru kulatější a pro lepší emise.

Tome,ja to mel myslim studene,jak jsem to zkousel.

Vloženo
Postup jak psal kolega, hodnotu v poli dva je dobré mít tak 50-55

ehm pozeram ze ja ked to spustim je tam cca44 a hned to klesne a ustali sa na cca 28-30 ,tak ukazuje aj TDI Graf to je trocha malo asik ze?! :o

Vloženo
Chtělo by to seřidt tak na cca 50, u těhle mašin je to poměrně jednoduchý.

Vies poradit aj ako? zeby som to zrobil sam, ked to nieje zlozite.... myslim ze zrucny som dost

Vloženo

Sundej kryt motoru, sundej kryt rozvodů a uvídš mimo kola vačky taky kolo čerpadla, někdy a pokud to děláš prve je lepší si sundat i trubku sání co jde z IC do EGR ventilu, sice to není hned ale pak tam je parádní přístup.

Povol 3 šrouby co dělí kolo vstřikovacího čerpadla cca o pů otáčky a klíčem hni středovou matkou kola, utáhni šrouby, nastartuj motor a číhni zase na TDi graf a uvidíš kde tam jseš. Napoprvý to budeš dělat třeba 5x ale až se pohybem doprava nebo doleva, podle toho jestli budeš nad nebo pod ideálem dostaneš na hodnotu cca 50-55 máš vyhráno :-)

Jinak TDi graf se pouší v základním nastavení, kanál 000, start a TDI graf ale to asi víš.

Vloženo
Sundej kryt motoru, sundej kryt rozvodů a uvídš mimo kola vačky taky kolo čerpadla, někdy a pokud to děláš prve je lepší si sundat i trubku sání co jde z IC do EGR ventilu, sice to není hned ale pak tam je parádní přístup.

Povol 3 šrouby co dělí kolo vstřikovacího čerpadla cca o pů otáčky a klíčem hni středovou matkou kola, utáhni šrouby, nastartuj motor a číhni zase na TDi graf a uvidíš kde tam jseš. Napoprvý to budeš dělat třeba 5x ale až se pohybem doprava nebo doleva, podle toho jestli budeš nad nebo pod ideálem dostaneš na hodnotu cca 50-55 máš vyhráno :-)

Jinak TDi graf se pouší v základním nastavení, kanál 000, start a TDI graf ale to asi víš.

Dik moc, hned ako bude trocha casu tak to skusim pozret.....

  • o 3 roky později...
Vloženo

Čaute. Vie mi niekto poradiť, prečo mi cvaká relé 103(relé žhavičov), keď idem z garáže za studena pri 2000otáčkach a pri každom prekročení uvedenej hodnoty (vtedy zapína turbo) a mám viditeľný pokles napätia na svetlách keď to cvakne. Ďakujem vopred za každú radu.

Vloženo

To je normální,když je motor studenej tak to dožhavuje aby se líp při vyšších otáčkách spálilo palivo,mě to dělá taky a už se to tady myslím kdysi dávno řešilo.

Vloženo (editace)

No, dožhavuje to sice při teplotě vody pod +20°C, ale nad 2500 ot/min se dožhavování vypíná. Tzn., že žhaví od volnoběžných, přes 2000 až do 2500. A to ještě jen 30s, max 90s, což při současných nadnulových teplotach asi moc nebude. Nic takového jako, že teprve při 2000 sepne se nekoná.

post-57881-0-77888600-1337249361_thumb.j

Takže si to nech zkontrolovat.

A pak jako druhý krok si zkontroluj alternátor, nabíjecí soustavu celou a kabely v boxu na akumulátoru, páč když při zvýšených otáčkách, a 2000 zvýšené otáčky jsou, pozoruješ při zvětšení zátěže pokles napětí tím, že pohasnou světla, tak to není něco v pořádku.

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Ďakujem za odpoveď. Len chcem ti ešte povedať, že keby to cvakanie relátka 103 bolo len pri studenom motore tak to chápem, ale robí to aj počas dlhšej cesty. Určite to dám ešte niekomu skontrólovať a skúsim ešte pozrieť skrinku na baterke a taktiež alternátor. Ešte raz ďakujem za odpoveď.

  • o 1 rok později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Kde hledat chybu když mi vag nechce ukázat základní nastavení. Nedostanu se na TDI graf. Ani když dám v motoru kanál 000 a start tak mi to načítá hned kanál jedna. Vag 304

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den, prosím vás o radu. Vlastním octaviu 1,9 tdi 66kw r.v. 2000 4x4. Mám problém s elektrikou v oblasti rele žhavenia pod volantom - počas jazdy sa velmi hreje ako aj matičky na svorkovnici spolu s koncami kablov smerujucich k relatku. Vedeli by ste mi dať tip, čo by to mohlo byť? Ďakujem za pomoc :).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...