il-capo Vloženo 9. Duben 2011 Sdílet Vloženo 9. Duben 2011 Tyjo teď koukám, že ty tu koncovku máš nějak vystrčenou... já to mám udělaný takhle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal86 Vloženo 9. Duben 2011 Sdílet Vloženo 9. Duben 2011 Dal sem ji tam presne podle rozmeru v navodu. Ale tak asi je to jedno jak tam je, jak se to komu libi. Tady jim taky vic kouka: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 chci si pomocí CO (c-óčkem) navařit RS koncovky na výfuk a chci se zeptat, jestli to můžu udělat přímo na autě, nebo je lepší výfuk sundat, aby se něco v elektrice nezkratovalo. Může někdo poradit, jak je to nejlepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Vařit můžeč na autě, jen musíš odpjit baterku - OBA kontakty. Samože musíš dávat bacha aby ti něco nechytlo a nepoprskal sis jiskrama třeba nárazník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 (editace) OK - díky za radu. Co potom bude všechno potřeba naladit? Columbus atd.???? Editováno: 24. Duben 2011, autor: quadrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 OK - díky za radu. Co potom bude všechno potřeba naladit? Columbus atd.???? Po odpojení/zapojení baterie budeš muset udělat úkony popsané v manuálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Já bych na autě, které je plné elektroniky vůbec nesvářel, a je úplně fuk že odpojíš oba póly baterie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Musím se připojit k Matrixovi, myslím, že je jistější poslední díl vyndat a svařit to mimo vůz. Teoreticky má Luďa pravdu, ale myslím, že když to není nevyhnutelné, je lepší nepokoušet to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 OK - pro jistotu ten poslední díl raději sundám - jen doufám, že to nebude nějak zarezlý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 Já to zavařil na autě, jen jsem výfuk spustil dolů! No, hlavní je, že dobrá věc se podařila a nic se nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 3. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 Tak jsem to nakonec taky zavařil na autě....jenom jsem odpojil baterii a vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-a-r-e-k Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 Ahojte, řeším koncovku výfuku mám octu facelift, ale nevím, kterou vybrat.... Líbí se mi origo škoda, našel jsem dva typy FDC609001 šroubovaná a FDC610001 navařovaná. U té šroubované mají na fotce předfacelift nárazník, tak nevím, jak bude vypadat s facelift nárazníkem. Nemá někdo fotku facelift nárazníku se šroubovanou koncovkou? Ještě by mě zajímal rozdíl mezi tou šroubovanou a navařovanou, je nějaký rozdíl ve vzhledu (jiný princip přichycení je mi jasný ). Chtěl bych, aby to vypadalo decentně, prohlížel jsem si několik fotek a někdo má koncovku vystrčenou více někdo méně..., je to dáno jenom zkrácením výfuku při montáži nebo se liší i délka jednotlivých koncovek? Předem díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal86 Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Ahoj, na te me fotce, co je o par prispevku vys mam sroubovanou koncovku na faceliftu. Vyfuk mam uriznuty presne podle navodu a koncovku nasazenou na doraz. Objimky se sroubama nejsou vubec videt, krasne se tam skovaji, kdyz je otocis jakoby nahoru a nenechas to trcet nekam dolu. Vyhoda sroubovane koncovky je, ze si ji pridelas sam doma behem chvilky, ale zase ti ji taky nekdo nenechavy muze odsroubovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r626 Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 kdyz uz jsme u tech koncovek, ma to pouze "vizualni" efekt, nobo i audio? tzn, je to jen lepsi na pohled, nebo to vydava i lepsi zvuk? diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 len vizualny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra 4x4 Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Dostaly se mi do ruky tyto koncovky, jsou to navářecí nebo šroubovací, mate mě, že k nim je ta spona, nedovedu si představit jak bych je tou sponou stáhnul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 prečo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 Tahle koncovka mi připadá nějaká uni. Řek bych, že může být na sponu i přivařená, přestože nemá svarový konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Musí se řezat výfuk i u OII 1.8 TSI (2011)? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 (editace) Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje). Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ? Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním. Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací. Díky za reakce Editováno: 7. Únor 2013, autor: stanmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Máro, mrkni do příspěvku číslo 6: Tam jsou i fotky a přímo na TSička A na spodních dvou obrázcích máš i přesně naznačený jak daleko od koncového tlumiče výfuku řezat a následně nasadit koncovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viteKH Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje). Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ? Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním. Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací. Díky za reakce Co jsem koukal na obrázky tý šroubovaný koncovky na OB autodíly, tak se zdá bejt o dost kratší než ta vařená, takže je možný, že se výfuk neřeže (zvlášť TSI, kterej je rovnej) - viz šroubovaná http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-ii-facelift/exterierove-doplnky/skoda-octavia-05-koncovka-vyfuku-1-8tsi-1-9tdi-2-0fsi-id:3395.eshop vs. vařená http://a.d-cd.net/78294u-960.jpg Ale pro jistotu by to chtělo vidět návod k tý šroubovací. Měl bych podobnej dotaz. Jaký budou originální koncovky v kombinaci se zadním nárazníkem RS? Ta vařená koncovka nejspíš půjde navařit o pár cm dál, ta šroubovaná netuším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 (editace) Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací. viteKH : to mi právě vrtá v hlavě,mám pocit že dřív byla ta šroubovací o něco delší. Editováno: 11. Únor 2013, autor: stanmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viteKH Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Tak jestli se v servisu něco dozvíš, hoď to sem, taky by mě přesně tohle zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 13. Únor 2013 Sdílet Vloženo 13. Únor 2013 Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací. jo tak... to víš, pro mě je benzín jako benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.