Mirek09 Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 ...když brzdím a následně přestanu brzdit (parkování nebo odbočování - asi jen tehdy to slyším), tak při tom povolení pedálu se ozve "písknutí" není to přímo pískot, ale podobný zvuk slýchávám skoro u všech Felicií co kolem jezdí - taky při povolení brzd... Tak sem včera zjistil, že ten zvuk jde hlavně ze zadního levého bubnu, slyším to i když povolím brzd. pedál při větší rychlosti auta (včera 40 km/h). V účinnosti brzd jsem změnu nepoznal. Je něco s tím bubnem, s obložením - vybržděné.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 no tak ja som vcera vymenil kotuce aj platnicky, uz bolo asi na case prikladam foto , ta druha zhrdzavena strana to som nehal kotuc vonku na mokrej trave , je to mozne ze to tak za noc zhrdzavie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 ...když brzdím a následně přestanu brzdit, tak při tom povolení pedálu se ozve "písknutí", podobný zvuk slýchávám u některých Felicií co kolem jezdí - taky při povolení brzd. Je to velká závada nebo si toho nemám vůbec všímat? Ten zvuk jde hlavně z levého bubnu. Co to tam vždycky pískne?... Mám 1.2 47kW Elegance 2006, najeto 53 800 km, mám orig. ALU kola a třmeny i bubny jsou už dost zrezlé - ještě jsem nenatíral! Ale ta rez podle mě nemá na ten pískot vliv.? Má někdo podobný problém s tím pískáním nebo zná řešení ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 To písknutí při povolení brzdy je ze zadních bubnů. Přečti si tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 no tak ja som vcera vymenil kotuce aj platnicky, uz bolo asi na case prikladam foto , ta druha zhrdzavena strana to som nehal kotuc vonku na mokrej trave , je to mozne ze to tak za noc zhrdzavie? Heh a to já si myslel, že už je na čase měnit kotouče. To je mám ještě zlaté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 hh no dneska som ich meral a mali (ak som dobre meral ) presne 19mm takze najvyssi cas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 inak musia sa tie nove kotuce a platnicky nejak specialne zabiehat , ci brzdit normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 ze začátku brzdit lehce zbytečně jim nedávej čouda(brždění ze 150 na 0 apd) až si pořádně sednou (to poznáš) tak pak je používej jak je libo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 (editace) Mozte mi prosim poradit, ci na Fabii 1.4 MPi 50kW r.v. 2001, bez ABS mozem mat brzdy FS II alebo FSIII? Resp. kde to najdem? Editováno: 20. Červen 2009, autor: Bady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Mas to napsany primo na trmenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wejw Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 zdary tema o brzdach tak to pisu sem ,mam problem stim ze se mi zda ze auto moc dobre nebrzdi zkousel sem porovnat brzdeni pri behu motoru a bez nej a prijde mi ze to brzdi skoro nebo mozna stejne jako za chodu motoru .. to bude asi divne ne ? jako kdyby nepomahal posilovac , tak se ptam co nebo cim by to mohlo byt jestli treba kapalina nebo tak , desticky budou asi puvodni ale nedrou vubec takze ty by meli byt asi vpohode.. byl bych moc vdecny za nejake namety :-) MIras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 kotuč má spodní hranici,kdy se musí vyměnit 19mm a u desek je to jasné ... tak aby to nešlo kov na kov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Píská ti zadní brzda v místě, kde tlačí brzdový válec (prase) na brzdové čelisti-je tam malá ploška, a při uvolnění to vrzne- mam to taky-a taky jsem si málem urval ... než jsem to našel, zvlášť, když to hledáš sám.. :-) Naštěstí mě čeká výměna-tak bude zas klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 zkousel sem porovnat brzdeni pri behu motoru a bez nej a prijde mi ze to brzdi skoro nebo mozna stejne jako za chodu motoru .. to bude asi divne ne ? jako kdyby nepomahal posilovac V posilovači se i po vypnutí motoru udrží podtlak, tak možná proto ti to přišlo stejné. Rozdíl je znát asi až po třetím šlápnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reino Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Prosím poraďte, mám Fabii, najeto 67 tis. km. Při servisní prohlídce při 60 tis. km mi řekli, že přední kotouče jsou už na výměnu. Nevěřil jsem a jezdím dál. Může poznat laik, že už je to fakt opotřebené, aniž by musel do servisu změřit tloušťku? Co se stane, když budu pořád jezdit? Brzdy přestanou najednou brzdit? Nebo se zablokují a mě to hodí do smyku? Nebo postupně to bude horší a horší? Nechci zbytečně vyměňovat kotouče už teď, vždyť to brzdí a znám politiku škodováckých servisů. Vidí laika, tak aby měli kšeft - tak řeknou, že to je na výměnu. no ja by som povedal, ze treba sa na tie dosticky pozriet a uvidis, kolko casu este mas, kov sa tak skoro nezderie, ale ak tam nic nie je, tak isto menit. ak neveris mechanikom v servise(co sa ani necudujem), tak pobehaj dalsich dvoch troch a potom si sprav zavery...vela stastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Co vše vyměnit při přechodu z FSII na FSIII či spíše na RS. Mám brzdy FSII,kotouč 238 a furt si hraju s myšlenkou dát tam brzdy z FRS nebo aspoň FSIII.Ale co vše je nutno měnit stačí dát brzdiče,kotouče,desky nebo i uložení(držák brzd) v němž je ložisko. Podotykám,že junior má jiné menší ložiska a jiné drážkování poloos.Pokud by stačilo dát jiné brzdiče tak bych do toho šel,ale pokud i zbytek tak nee,mám novy ložiska a homo.klouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Tak ja som toto všetko preskakal a dopadlo to na prt. Kupil som buchnutu 2005 a malo deformovane naboje FSII tak som mal komlet naboje FSIII a nahodil. Problem bol ten že predok flekoval a zadok ani na mokrej trave som nevedel dostať do šmyku. Skušal som štelovať obmedzovač na zadnej napr. vymenil som hlavny brzdovy valec zadne valčeky som meral atd. Už som pisal do Boleslavy ale si ma len tak pohadzovali a nakoniec mi napisali že nemam pravo zasahovať do brzdoveho systemu. Tak som zohnal a nahol FSII a pekne brzdilo. A brzdiče FSIII nie je možne nahodiť na konzolu FSII je tam rozdiel asi 1cm v uchyte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 No 5mm je asi tak hrana,ale tak 3-4 je běžnej standart.Smiř se s tím:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 potrebuje radu, neviete aký bit treba na povolenie poisťovacieho šrobiku kotúča ? mám iba do T30 neviem či tam nieje väčší... Imbus na strmen je 7mm však? Moc dík zainfo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 všetko si si odpovedal ... T30 a imbus 7 je to náradie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 libero dik za info aj ked prislo po funuse pre ostaných je to tak ako píšeš a mne už nové paltničky leštia nové kotúče... bol najvyšší čas ... Inak zaujímavý úkaz - rozmer starých platničiek cca L 4 a 4mm - P 4 a 1mm - nechápem prečo sa tá jedna tak odrala, kotuče mali cca 20mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 nevedel som,že budeš tak rýchly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Kluci, pokud mám na RS "tupý" nástup brzd tak to může být tandemové čerpadlo ? Přední brzdy jsou zánovní a zadní nové. Auto má najeto skoro 190tis. km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Zdravím ... jak je to s indikátorem opotřebení destiček? Je vázán na prodloužený servisní interval? Jde do auta, které původně indikátor nemá namontovivat destičky s indikátorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
intelsk Vloženo 10. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2016 Mam fabiu 2 menil som predne bzdy mal som dole aj baran aj vsetko pekne som si vsetko nastriekal dal som nove kotuče aj brzdove dosticky vsetko v pohode len som spravil 30km skusobne len to dost ma taky neprijemny zvuk išlo to tam dost z tuha tak neviem či to ma byt alebo nie lebo sused vravi že to si musi sadnut adt ale tako sa mi tomu nechce verit že by to malo tak chrapčat dakujem za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.