Přejít na obsah

zvýšení výkonu 2.0 85KW


DKx

Doporučené příspěvky

vstřiky to nezachrání

podle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok

Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 ;)

Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit.

Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl...

Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110
Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:)

Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. :):p

Charakterizovano dle vlastnich zkusenosti - mam jej take:) ( AQY ).

Mne tech 85kW staci....pokud se roztahne, docela jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na druhou stranu to auto podle me taky musi jet...ja mam ten nejhorsi motor co se do oktavek daval 1.8 20V, jak tady nekdo napsal, s chipem a filtrem, a nemuzu si na nic stezovat, dej chip, filtr, vejfuk a vono to taky poleti....t

Editováno: , autor: nity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřiky to nezachrání

podle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok

Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 ;)

Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit.

Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl...

Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici.

Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110
Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:)

Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. :):p

Moje řeč!!! :palec2: Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol lol lol:palec2:lol:palec2:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na druhou stranu to auto podle me taky musi jet...ja mam ten nejhorsi motor co se do oktavek daval 1.8 20V, jak tady nekdo napsal, s chipem a filtrem, a nemuzu si na nic stezovat, dej chip, filtr, vejfuk a vono to taky poleti....t

taktak já mám to samé i s těma samíma ůpravama co tady kolega píše a je to perfektní,akorát malinko větší spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw.

Má skutečně 85 kw.Nicméně zabírá dobře od spodku a když ho nehoníš má i na svůj obsah dobrou spotřebu.I když je to stará koncepce nahradil právě ten 1.8 20v. Kombinace 2.0l a LPG. je jedinečná. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřiky to nezachrání

podle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok

Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 ;)

Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit.

Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl...

Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici.

Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw.

1,8 20V je jak už z označení plyne 20Ventil a je taky podle toho točivější a díky tomu má vyšší výkon, 2,0 je 8Ventil a díky tomu je to takovej traktor, kterej táhne odspoda, ale zas se moc netočí. Každej z nich má něco do sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110
Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:)

Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. :):p

Moje řeč!!! :palec2: Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol lol lol:palec2:lol:palec2:lol

Na to zapomen, nejlepsi benzin v octuli jak je vseobecne znamo je 1,8T :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. lol

Čau chci se jen zeptat jak si dopadl zkoušel si toho 2.0 chipovat nebo kašleš na to jen chci zjistit víc informací protože se chci taky dotoho pustit ke konci roku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. lol

Čau chci se jen zeptat jak si dopadl zkoušel si toho 2.0 chipovat nebo kašleš na to jen chci zjistit víc informací protože se chci taky dotoho pustit ke konci roku

O čipovani sem rozmyšlel ale 92KW je dost malo za tolik peněs :) tak ze prodam a koupim nejake to 1,8T + cip pak to bude OK lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110
Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:)

Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. :):p

Moje řeč!!! :palec2: Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol lol lol:palec2:lol:palec2:lol

Moje řeč!!!! Super auto v plynu!!! Spotřeba 10litru plynu!! lol:palec2::p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat na nějakou alternativu zvětšení výkonu, co je nejlepší a jak moc to ovlivní životnost a udržbu auta. děkuji předem za všechny odpovědi. :palec2:

zalezi jak moc chces investovat,tak normal primy kit sani+vyfuk,nejaka uprava soft,to je asi nejjednodusi co jde samozrejme narust vykonu nebude brutalni a ve vyssich otackach to poznas a pude lip od spodu aspon podle mych zkusenosti s fabii 1,4 16v 74kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...