Září 9, 200717 r vstřiky to nezachránípodle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit. Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl... Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici.
Září 9, 200717 r Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110 Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám.
Září 9, 200717 r Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. Charakterizovano dle vlastnich zkusenosti - mam jej take:) ( AQY ). Mne tech 85kW staci....pokud se roztahne, docela jede...
Září 9, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. RE: Na to rovnou zapomen, a kup poradny 1,8T kdyz chces vykon
Září 10, 200717 r na druhou stranu to auto podle me taky musi jet...ja mam ten nejhorsi motor co se do oktavek daval 1.8 20V, jak tady nekdo napsal, s chipem a filtrem, a nemuzu si na nic stezovat, dej chip, filtr, vejfuk a vono to taky poleti....t Upraveno Září 10, 200717 r od nity
Září 10, 200717 r vstřiky to nezachránípodle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit. Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl... Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici. Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw.
Září 10, 200717 r Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. Moje řeč!!! Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol
Září 10, 200717 r na druhou stranu to auto podle me taky musi jet...ja mam ten nejhorsi motor co se do oktavek daval 1.8 20V, jak tady nekdo napsal, s chipem a filtrem, a nemuzu si na nic stezovat, dej chip, filtr, vejfuk a vono to taky poleti....t taktak já mám to samé i s těma samíma ůpravama co tady kolega píše a je to perfektní,akorát malinko větší spotřeba.
Září 10, 200717 r Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw. Má skutečně 85 kw.Nicméně zabírá dobře od spodku a když ho nehoníš má i na svůj obsah dobrou spotřebu.I když je to stará koncepce nahradil právě ten 1.8 20v. Kombinace 2.0l a LPG. je jedinečná.
Září 10, 200717 r vstřiky to nezachránípodle mě je 1,8 20V ten nejhorší motor co se do octavek dával, takže prodej toho auta bych zvolil jako první krok Asi ses trochu přehlíd, ale tady jde o 2,0 Jinak vstřiky pomůžou u dieslů a ne u benzínu a to ještě atmosférickýho, tam výměnou vstřiků dosáhneš tak možná zbytečně bohatý směsi a vyšší spotřeby, měnit vstřiky se vyplatí až u větších úprav kde to origo nestíhaj krmit. Jestli chceš tak jak jsem ti psal, otevřenej filtr, čip a výfuk, nic jinýho s tím bez větších zásahů neuděláš...ale i tak určitě poznáš rozdíl... Odhadem by se z toho dalo vydolovat tak 95kW, jestli je motor v dobrý kondici. Hele a nemá náhodou 2,0 těch kw víc? Vždyť já mám 1.8 20V a mám 92kw. 1,8 20V je jak už z označení plyne 20Ventil a je taky podle toho točivější a díky tomu má vyšší výkon, 2,0 je 8Ventil a díky tomu je to takovej traktor, kterej táhne odspoda, ale zas se moc netočí. Každej z nich má něco do sebe...
Září 10, 200717 r ano ano, je to tak.....je tam jen jeden rozdil...na dvoulitra platis povinny ruceni vetsi nez na 1.8 20V....
Září 10, 200717 r ano ano, je to tak.....je tam jen jeden rozdil...na dvoulitra platis povinny ruceni vetsi nez na 1.8 20V.... To je taky pravda, ale snad nejsme socky...
Září 10, 200717 r Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. Moje řeč!!! Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol Na to zapomen, nejlepsi benzin v octuli jak je vseobecne znamo je 1,8T
Září 10, 200717 r pridaj turbo Kdybys trošku koukal tak to už se zavrhovalo v některým z předešlejch příspěvků...
Září 11, 200717 r Na to zapomen, nejlepsi benzin v octuli jak je vseobecne znamo je 1,8T Bavime se o atmosferach. Stihaci nech tentokrate pomlci:o))
Září 26, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Čau chci se jen zeptat jak si dopadl zkoušel si toho 2.0 chipovat nebo kašleš na to jen chci zjistit víc informací protože se chci taky dotoho pustit ke konci roku
Září 27, 200717 r Ahoj mam octavii 2,0i 85kw chtěl bych zvednout vykon tak na 100-110kw prosim o rady jak nato. Diky moc. Čau chci se jen zeptat jak si dopadl zkoušel si toho 2.0 chipovat nebo kašleš na to jen chci zjistit víc informací protože se chci taky dotoho pustit ke konci roku O čipovani sem rozmyšlel ale 92KW je dost malo za tolik peněs tak ze prodam a koupim nejake to 1,8T + cip pak to bude OK
Říjen 1, 200717 r Pokud by si tam fakt chtěl narvat 1,8T tak by ti možná mohl poradit MartinRS - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25110Holt mas tahouna, ne zavodni motor;). Je to takovy benzinovy traktor.....taha, da se tocit, ale moc tezkopadny:) Špičková charakteristika tohoto motůrku, jsem pyšnej že ho mám. Moje řeč!!! Podle mně je to nejlepší benzínový motor na na normální ježdění,Žádná raketa,ale tahoun,A když je v LPG! lol Moje řeč!!!! Super auto v plynu!!! Spotřeba 10litru plynu!!
Leden 18, 200817 r Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat na nějakou alternativu zvětšení výkonu, co je nejlepší a jak moc to ovlivní životnost a udržbu auta. děkuji předem za všechny odpovědi.
Leden 19, 200817 r Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat na nějakou alternativu zvětšení výkonu, co je nejlepší a jak moc to ovlivní životnost a udržbu auta. děkuji předem za všechny odpovědi. zalezi jak moc chces investovat,tak normal primy kit sani+vyfuk,nejaka uprava soft,to je asi nejjednodusi co jde samozrejme narust vykonu nebude brutalni a ve vyssich otackach to poznas a pude lip od spodu aspon podle mych zkusenosti s fabii 1,4 16v 74kw
Leden 19, 200817 r Tenhle motor neni moc dobrej na cipovani, co se tyce pomeru cena/vykon. Vubec vykon u atmosferickych motoru se zveda obtizneji. O upravach tohodle motoru se tu uz psalo...tak cti nez napises...
Leden 19, 200817 r Dej na blok tohle na to nasad KKK K04/K03 turbo slad to a maš pár dalších koníků navíc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.