Srpen 17, 201510 r Mohol by mi niekto zmerať hrúbku toho kolečka? Chcel by som skúsiť do dať aj do leonu
Srpen 18, 201510 r Ahoj, cca 9,2mm, viz obrazek. Jinak, kdo ma zajem, tistaky s ledkama a konektorem jsou k mani cca do 10ti dnu, cena za 4Ks (predni ofuky) 500Kc, za 5ks (predni ofuky + Jumbo BOX) za 600Kc. Cena vcetne dobirky, na slovensko +100Kc. Kdo ma zajem, staci napsat SZ s adresou.
Listopad 16, 20159 r Taky pridavam foto svych prvne byly taky bile pote predelano na červene led kvuli zmene podsviceni interieru a je to bomba sviti mi to stejne jako ostatni tlacitka led byly pouzity : http://www.led-tech.cz/led-smd-3528/63-led-smd-dioda-3528-plcc-2-cervena-1100mcd-120deg.html Upraveno Listopad 26, 20159 r od BiGGy
Říjen 27, 20168 r Ahoj, prolezl jsem celé téma několikrát, ale nenašel jsem jak je to s velikostí odporu. Rád bych si podobné podsvícení dodělal do fábky. Nejde mi však do hlavy, na jaké napětí počítat ten odpor. Měřil jsem napětí na podsvícení tlačítek pal. desky desky, a i zde se mění od cca 12V až někde ke 14,5V při dobíjení alternátorem. To už je dost velký rozdíl pro led diody, předpokládám že o Octavky je to kolísání stejné. Ještě, chtěl bych zapojit 4 ledky do série (ubýtek napětí 2,2V x 4), "zbytek" dohnat odporem. Díky Upraveno Říjen 27, 20168 r od 1TOM1as1 editace
Říjen 28, 20168 r Jsou to přesně tyto: https://www.puhy.cz/led-dioda-kulata-s-vyvody-kingbright-l-934sgd-20-ma-3-mm-2-2-v-60-40-mcd-zelena-8799.html Jde mi zkrátka o to, jakou hodnotu "napětí zdroje" do toho výpočtu zadat. Ještě jsem našel LED se zabudovaným předřadným odporem: https://www.puhy.cz/led-dioda-kulata-s-vyvody-l-934gd-12v-9-ma-3-mm-60-zelena-9214.html Chápu to dobře, že když bych použil tyto, lze je každou zvlášť připojit paralelně do obvodu v autě a mělo by to funogvat?? Upraveno Říjen 28, 20168 r od 1TOM1as1 editace
Říjen 28, 20168 r Pokud jsi tam nameril napeti az 14,5 V, tak bych pocital tak s 15 V. Takze pokud chces dat 4 LEDky do serie, dal bych k nim odpor 330 Ω. Co se tyce tech LEDek s predradnym odporem, tak v podstate je to jak pises. Bohuzel maximalni povolene napeti maji 14 V a ty jsi nameril i 14,5 V. Takze tudy cesta nepovede.
Říjen 28, 20168 r Myslel jsem, jestli třeba ty se zabudovaným předřadným odporem nejsou vyloženě určené pro použití v autě, ale asi tedy ne. Díky, koupím někde ten odpor a vyzkouším to.
Říjen 28, 20168 r Ak budeš kupovať, čo je halierová položka, tak si ešte kúp aj 560 ohm odpor a vyskúšaj v aute pri naštartovanom motore, pri ktorom sa ti bude pozdávať intezita svetla. Kľudne aj 1 Watt Upraveno Říjen 28, 20168 r od Effendi
Říjen 28, 20168 r Jasne, Effendi to pise dobre. Tech 330 Ω je vlastne minimum, co bych tam daval. Pokud by to svitilo hodne, dal bych vetsi...
Říjen 28, 20168 r Jasný, vyzkouším to Mě šlo jen o to že to napětí v sítí se dost liší, tak aby se i ta intenzita svícení nějak výrazněji neměnila, když je nastartovaný/ nenastartovaný motor. Tak jestli se to řešilo jen odporem a vše funguje jak má, udělám to samozřejmě stejně.
Říjen 28, 20168 r Original tlacitka jsou taky resena jen odporama, takze bych nic slozitejsiho nevymyslel. Sam jsem si dodelaval LED podsviceni zdirky na zapalovac a popelniku. Daval jsem jen odpor a nikdy jsem si nevsiml, ze by se to chovalo nejak nestandardne.
Říjen 29, 20168 r Podsvit zásuvky jsem právě rovnou taky dodělal, jestli je tím teda myšlena taková ta zelená objímka zásuvky. Ale zdá se mi že ta malá žárovka se tam celkem slušně hřeje, uvidím jak dlouho tam vydrží. Nebo to vyměním za LEDku případně. Odpory zatím nemám, tak jsem ještě měřil a zkoušel. Přeměřoval jsem ještě to napětí a při běhu motoru se to drží kolem 14V, po vypnutí motoru to klesne někde 12,5V a pak samozřejmě když nechám stále svítit světla tak to padá i pod 12V. Měřil jsem svorku 58 i 58d, a obojí se chová naprosto identicky. 58d by mělo být měnitelná intenzita podsvitu, ale to kolečko pro nastování intenzity ve Fabii 2 vůbec není a nikdy ani nebylo myslím, takže předpokládám že je jedno jestli to zapojím na svorku 58 nebo 58d.
Říjen 30, 20168 r V 29. 1. 2009 at 19:43, pasat napsal: Kamarád mne to tam namontoval (já se trochu bál abych nebo nezničil) a přišlo zklamání! Svítí to přeci jen nižší intenzitou než ostatní prvky. Proti např. tlačítkům ovládání oken to svítí jen na cca. 50%. Takže to bude chtít diody s vyšší svítivostí než jsou použité v Superbu a nebo tam dat 4 diody a ne jen 2. Ahoj měl jsem to v passatu a svítilo mi to luxusně vyměnil jsem celé produchy vzduchu ze superba 1 protože to sedí a jen jsem vyměnil diody za červené. dokonce i přední čalounění sedí a dá se přidělat i el.čelní sklo to je taky pecka hlavně v zimě tet mám OII a chystám se na to samé co se týče produchu.
Listopad 2, 20168 r V 18. 8. 2015 at 14:34, Goose napsal: Ahoj, cca 9,2mm, viz obrazek. Jinak, kdo ma zajem, tistaky s ledkama a konektorem jsou k mani cca do 10ti dnu, cena za 4Ks (predni ofuky) 500Kc, za 5ks (predni ofuky + Jumbo BOX) za 600Kc. Cena vcetne dobirky, na slovensko +100Kc. Kdo ma zajem, staci napsat SZ s adresou. Ahoj, vyrabas este tieto "polotovary" ? v zime bude casu, nieco by som spachal, lebo v noci hladat kolecko od ofukov ma uz nebavi
Listopad 2, 20168 r Ahoj, vyrabim ale je to kdyz ne celotovar tak trictvrte urcite, staci jen napojit na podsvit
Listopad 17, 20168 r Tak jsem nakonec použil odpor 350 ohmů, pár dní to testoval a pohoda, to kolísání napětí s intenzitou svitu nedělá vůbec nic, takže supr. Napojil jsem to nakonec na podsvícení ovladačů. Tady foto výsledku, jak to svítí
Březen 27, 20187 r Tak abych to tu trošku oživil, pustil jsem se do výroby osvitu ofuků. V současnosti mám po montáži 4 vozidla, kde se osvětlovali výdechy v palubce vč. toho ve středové konzoly, Dodělání nabízím za 600,-Kč. Ihned mohu dodat 1 bílou sadu a 4 sady zelené. Samozřejmostí je i svazek pro zapojení do vozidla Kdo by si to chtěl montovat sám, návod na rozebrání ofuků nalezne zde. EDIT: Tak jsem postup montáže lehce upgradoval, výsledek je, že není třeba nic řezat, jen trošku zvětšit otvory (v rámci kolem 0,5-1 milimetru) viz foto Upraveno Prosinec 15, 20186 r od plasmo Změna montáže
Březen 29, 20187 r Jen dotaz, proc to cvakas? Mas foto osazeneho kolecka? Ja jen ze mam s tavkou v aute spatnou zkusenost, v lete je to lepidlo schopny prakticky tect (delal jsme kdysi teplomer a LCD fixoval tavkou, odjel pryc ). tak aby ti to pak necestovalo v tom kolecku.
Březen 29, 20187 r Cvakám kvůli konstrukci tišťáku, kluk co mi to navrhoval dal odpor mezi ledky a na šířku se to tam teď nevejde, ale na fci to vliv nemá. Já s tavnou pistolí mám zase jen pozitivní zkušenosti, tak nestraš + je to uklizené v tmavém prostoru a dovolil bych si říct i trochu odstíněné od přímého slunce, možná jestli ti to neteklo, že na to svítilo přímo sluníčko? Foto osazeného kolečka jsem bohužel neudělal, ale to lepidlo opravdu drží a taví se až při nějakých cca 200°C. PS: ty taky žiješ? já než se pustil do výroby, tak jsem chtěl objednat tišťáky u tebe, ale psalo mi to že si skoro 2 roky nebyl aktivní :/
Listopad 22, 20204 r @plasmo ahoj je to ještě aktuální? Měl bych zájem o montáž do O2 i se zadním ofukem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.