Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

... Když se stříkne stříkačkou benzín do sání tak chytne...

Co vstřiky?

Sice jsou čtyři, dost nepravděpodobné aby odešly všechny, ale zkusit můžeš i ty.

Vstřiky jsme kontroloval dnes, radil mi to soused, že je mám vytáhnout a druhá osoba protočit. Střiky krásně stříkají. 

mrkni na teplotní čidlo a kabeláž k němu, popř. píchnout na VAG (pokud máš možnost) a mrknout co udává za teplotu

Celou kabeláž od ŘJ jsme měnili z funkční druhé felicie, tím to není. A to čidlo vyzkouším, Na VAGu to bylo, a teplota 24°C a žádná chyba, jak v motoru tak imobilizéru. Zkoušel jsem i druhý klíček, jestli neodešel čip a ani to nejde. Když ten motor držím šlapáním na plyn aby držel ty volnoběžné otáčky tak je teplý jako by běžel 2 hodiny. Ale teplota taky vzrostla. 

Upraveno od RadySssS

tak pak ještě projít, zda to někde nepřisává vzduch a tudíž je to chudé, tzn. těsnění kolem klapky, těsnění pod sáním apod.

Dobře, odpoledne zkusím to těsnění. Nevím jestli to s tím má něco společného ale cca. před měsícem jsem to měl v servise na výměnu těsnění pod hlavou a říkal mi že u tohoto typu se hlavy musí přebrušovat. Je možné že by něco zkonili a projevilo se to až teď ? Najel jsem na to zhruba 500km.

možné je všechno, třeba bylo nějak načaté a montáží se to dokonilo více a zbytek udělal provoz a otřesy. Jestliže jsi už vyzkoušel všechno výše, tak už opravdu vidím jedině to, že to přisává někde vzduch kde nemá a tím se mění poměr směsi

A ani to těsnění není na 100% imunní proti tomu "bejt prvotně vadný" = mohli namontovat sice nový, ale to se prorazilo prakticky vzápětí po tom, cos s ním začal jezdit... Změř nebo nechej změřit tlaky, zkontroluj jestli neprosakuje chlazení do oleje nebo obráceně. 

může být problém i s klapkou...

V popisu mého problému jsem uváděl co vše jsem už zkoušel. Škrtící klapku jsme brali z druhé funkční felicie. Ani to nepomohlo. Když jsem jí vrátil do auta, tak jela. Nějaké další nápady ? Kromě toho co jsem už zkoušel jsem výše uvedl. 

Jestli benzín dává, co zapalování?

psal: svíčky, lištu měnili, čerpadlo vyměněno, vstřikovače venku a dávkují

To je zajímavé. Divné je, že to zdechlo za provozu a po roztlačení to běželo. Benzín tam jde, zapalování taky .....  a co vzduch? Nemůže být něco v sání? Tak hlavně aby to nebyl Moribundus. :-)

Upraveno od McMatej

Divné. Šel bych po elektrice (kostra, blbej kontakt), pak bych zkusil čidla a ty tlaky.

Odvolávám "něco v sání" protože jak píšeš, když se stříkne stříkačkou benzín do sání tak chytne.

 

Všechno tam jde, takže ještě snad "jestli ve správný čas a ve správném množství"....

no právě na to množství jsem prvně už narážel, tedy jestli tam nejde více vzduchu než je zdrávo právě nějakým falešným přisáváním a směs se tím výrazně ochudí

Ale to by měla zaznamenat lambda a upravit dávku paliva.

ale lambda u studeného motoru ze začátku nepracuje, nebo se mýlím?

Nemejlíš, než se dostane na pracovní teplotu (aspoň 280-300°C), nedává lambda žádnej smysluplnej signál. Startovací režim proto jede jen výhradně podle předprogramovaný palivový mapy - a proto taky při teplotách okolí kolem 10 - 15°C vyspělejší řídicí elektronika, která už nemusí hlídat stabilitu chodu motoru a zajišťovat ji vyšší dávkou paliva (obdoba sytiče) naopak pootevře škrticí klapku, aby zvýšila otáčky na 1000-1200rpm a tím rychlejc ohřála lambdu a kat (= známý a přesto novýma majitelema tolikrát dotazovaný "vyskočení otáček" těsně po startu, když je studenej motor, ale nemrzne a je relativně teplo)...

 

 

Radissssi, odkud jseš? Vím o člověku, kterej by možná poradil, ale nemá cenu se na něj obracet, kdybys to k němu měl přes půlku republiky...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Aha, tam jsem se nekoukal - ale i tak je to na 3,14ču, ten známej sídlí v Perníkovicích...

Dneska to odtáhnu do servisu, kde dělali těsnění pod hlavou na reklamaci a uvidíme. Nemám na výměnu těsnění pod hlavou momentový klíč. Tak uvidíme. Už si nevím rady. Už mě nenapadá čím by to mohlo být. Každýmu, komu řeknu že je to felicie tak říkají čerpadlo že tam nejde benzín. Ten tam ale jde. Jedině mě napadlo ještě to čidlo u klapky jak je na teplotu a tlak vzduchu, jestli nemůže být špatný. Je nějaká možnost jak ho vyzkoušet ? 

Upraveno od RadySssS

Možná už je pozdě, ale ještě mě napadnul regulátor tlaku paliva.

Jsem jednou řešil podobný problém u Pola, byl problém v odvětrání nádrže, myslím že se měnil i filtr s regulátorem tlaku. Jedna Felicie, která nestartovala měla zase KO řídicí jednotku, roztlačit šla, ale pak jela normálně, oproti tomu to Polo šlo také roztlačit, ale pak nechtělo jít do otáček.

Tak dneska volali z toho servisu, prý těsnění pod hlavou je v naprostém pořádku aji jiná těsnění. A prej taky na závadu nemohou přijít, tak se mě ještě ptal kdy jsem naposledy tankoval a kolik jsem na to najel. No tankoval jsem plnou a najel jsem na to cca. 20km. Tak jdou ještě zkoumat kvalitu benzínu. Byl by šok, kdybych se s tím mordoval celou dobu a byl by špatný benzín. Ale co to auto mám tak tankuju jen u OMV už více jak 10 let.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.