Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Můžu potvrdit. je to stejné. dokonce i do Avie :-). jinak doporučuji také vyměnit hned. a konektory zmačkat trochu v kleštích aly pevně! drželi. Tatovy zha jízdy upadl drat čislo 15 - 1. na klíčku. Tma, zima ,10 km domů.... Naštestí jsme to tenkrát na cestě našli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam Felicii r.v.98, 1.3MPI, 4 bodovy vstrikovani. Kdyz otocim klickem do polohy pred startovanim, roznou se mi kontrolky, mazani, dobijeni, ale neukazuje palivomer. Po otoceni do 3ti pohody startovani starter toci, ale netece benzin a nejde jiskra a nefunguji blinkry. Kdyz to chci napojit na VAG tak se to nechce spojit. Nemuze to byt neco s imobilizerem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam Felicii r.v.98, 1.3MPI, 4 bodovy vstrikovani. Kdyz otocim klickem do polohy pred startovanim, roznou se mi kontrolky, mazani, dobijeni, ale neukazuje palivomer. Po otoceni do 3ti pohody startovani starter toci, ale netece benzin a nejde jiskra a nefunguji blinkry. Kdyz to chci napojit na VAG tak se to nechce spojit. Nemuze to byt neco s imobilizerem?

Když se nechce spojit mrkni se na pojistky 1, 4, 20,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim, mam felicii 1.3 MPI (simos 2p)

predem upozornuju, ze jsem auto-analfabet.

nicmene mam problem se startovanim. auto se chove dost nevypocitatelne, nekdy naskoci v pohode jindy toci, ale nechytne. cerpadlo pri otoceni klickem zabzuci, jiskra jde, ale svicky byly suche a okourene.

ted ma otazka, muze to byt snimac otacek? jaky vliv ma jeho nefunkcnost, jen na privod paliva nebo i na jiskru?

z diskuse - kterou jsem vcera prohazel se zda, ze by to mohlo byt i zapalovaci listou, da se lista nejak premerit? jsou tam jen 2 civky, znate hodnoty odporu kolik tam ma byt, nebo jak se da zjistit jeji funkcnost?

diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čerpadlo by mělo fungovat, při otočení klíckem ho slyším zabzučet a filtr jsem neproveřoval, ale zkusim mrknout na přívod paliva do motoru jestli to tam stříká.

jinak dotaz pro odborníky:

dá se nějak proměřit hallův snímač? vím, že na přívodu má být mezi krajními kontakty konektoru cca 5V (tak zjistím jestli jde signál z jednotky), ale zajmá mě jestli se dá změřít přímo snímač, např ohm metrem, nebo jestli při protáčení motorem se na kontaktech indukuje nějaké napětí nebo co?

předem dík za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na Felicii rozvody nepreskoci o zub ani kdyby chteli. Je tam retez a v zivote jsem neslysel ze by praskl nebo preskocil. Pokud je motor neklidny a nechce startovat tak muze byt chyba prave v tom snimaci.

Dalsi otazka je zda li je vstrikovano palivo. Cerpadlo muze bzucet jak chce :-)

1,3 maju retaz ale 1,6 ma remen ale tu ide o 1,3ku hallou snimac ked je nefunkcny tak auto nejde naskocit ked tebe naskoci len odcas tak to bude nieco ine

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
na Felicii rozvody nepreskoci o zub ani kdyby chteli. Je tam retez a v zivote jsem neslysel ze by praskl nebo preskocil. Pokud je motor neklidny a nechce startovat tak muze byt chyba prave v tom snimaci.

Dalsi otazka je zda li je vstrikovano palivo. Cerpadlo muze bzucet jak chce :-)

ale tam psal ze to svagrovy preskocilo o 3 zuby u Pasata a ne u Feldy :) /nevim jak to ma Felda ale vydel sem u aut co meli rozvody retezem a praskla lyzina co vede a napina retez nebo se pokazil napinak a ejhle je to preskocene :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak možná u Fábie HTP s krátkými lyžinami, ale Felda žádné napínáky nemá, to už by musel být ku.evsky vytáhaný řetaz jak kšandy, ale myslím že by to pak bylo takové štěrchadlo na volnoběh (pokud by se vůbec udržel) že by vedle auta nebylo slyšet vlastního slova ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vás,

už delší dobu se mi projevuje jedna závada - a to sice, že moje felda nestartuje, resp. občas nestartuje.

Je to absolutně náhodile, nezaleží jestli je motor teplý nebo ne, jestli dlouho stojí,... prostě občas sednu a nastaruju, a jindy točí a nic.

Baterka je OK, svíčky jsem vyměnil, dokonce jsem si myslel, že je to snímačem otáček, taky jsem ho vyměnil, ale k mému údivu se závada projevuje pořad. Vesměs stačí přijít k auto za 15 minut a motor zase chytne jakoby nic.

Poraďte prosím co rači koupit. Jestli zapalovací modul - zapalovací cívku, nebo řídící jednotku zapalování EPS. Všecho se pohybje kolem cca 2tis. a tak nechcu koupit něco co mi pak bude doma ležet.

Díky

Jinak moje felda - 98 rok, 1.3 MPI, 50kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš než začneš něco nakupovat ,zjistit v tu dobu když to nechce chytit,jestli jde jiskra a nebo tlačí benzín.V tu dobu sundej lištu ze svíček a nasun (třeba starší) svíčku.Zkus zastartovat a pozorovat jiskru.Také si poslechni jestli při zapnutí klíčku je slyšet benz. čerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus ještě prohodit relátko pro palivové čerpadlo v poj.skříni za relátko na tuším na př.stěrače. Kdysi když jsem měl MPičko, tak mi to dělalo taky. Někde jsem zastavil a pak třeba nemohl nastartovat. Naštěstí jsem měl i LPG, takže jsem nouzově nastartoval na něj. Známému to dělalo také, měnil snímač otáček a furt mu to blblo, jel třeba a zničeho nic auto přestalo jet. Zastavil a zkoušel nastartovat a nic a z toho mu to nahodilo. Tak jsem mu poradil totéž a od té doby co prohodil relátka už mu to neudělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus ještě prohodit relátko pro palivové čerpadlo v poj.skříni za relátko na tuším na př.stěrače. Kdysi když jsem měl MPičko, tak mi to dělalo taky. Někde jsem zastavil a pak třeba nemohl nastartovat. Naštěstí jsem měl i LPG, takže jsem nouzově nastartoval na něj. Známému to dělalo také, měnil snímač otáček a furt mu to blblo, jel třeba a zničeho nic auto přestalo jet. Zastavil a zkoušel nastartovat a nic a z toho mu to nahodilo. Tak jsem mu poradil totéž a od té doby co prohodil relátka už mu to neudělalo.

S tím relátkem s tebou souhlasím na to jsem zapoměl.Ale zase by nešlo to čerpadlo!!!.To relátko by bylo taky na pár sekund slyšet po zapnutí klíčku(zapnutí čerp.+vypnutí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...