juro sdi Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 To, ze som to objednaval do Octavky neznamenalo, ze sa jedna o identicky diel.Chcel som tym povedat , ze do feldy to urcite nebude drahsie a vyriesi to problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Šak to je jasné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Můžu potvrdit. je to stejné. dokonce i do Avie :-). jinak doporučuji také vyměnit hned. a konektory zmačkat trochu v kleštích aly pevně! drželi. Tatovy zha jízdy upadl drat čislo 15 - 1. na klíčku. Tma, zima ,10 km domů.... Naštestí jsme to tenkrát na cestě našli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrsaki Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Mam Felicii r.v.98, 1.3MPI, 4 bodovy vstrikovani. Kdyz otocim klickem do polohy pred startovanim, roznou se mi kontrolky, mazani, dobijeni, ale neukazuje palivomer. Po otoceni do 3ti pohody startovani starter toci, ale netece benzin a nejde jiskra a nefunguji blinkry. Kdyz to chci napojit na VAG tak se to nechce spojit. Nemuze to byt neco s imobilizerem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Mam Felicii r.v.98, 1.3MPI, 4 bodovy vstrikovani. Kdyz otocim klickem do polohy pred startovanim, roznou se mi kontrolky, mazani, dobijeni, ale neukazuje palivomer. Po otoceni do 3ti pohody startovani starter toci, ale netece benzin a nejde jiskra a nefunguji blinkry. Kdyz to chci napojit na VAG tak se to nechce spojit. Nemuze to byt neco s imobilizerem? Když se nechce spojit mrkni se na pojistky 1, 4, 20, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrsaki Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Uz to mam bylo to ridici jednotkou, ale diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semil Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 zdravim, mam felicii 1.3 MPI (simos 2p) predem upozornuju, ze jsem auto-analfabet. nicmene mam problem se startovanim. auto se chove dost nevypocitatelne, nekdy naskoci v pohode jindy toci, ale nechytne. cerpadlo pri otoceni klickem zabzuci, jiskra jde, ale svicky byly suche a okourene. ted ma otazka, muze to byt snimac otacek? jaky vliv ma jeho nefunkcnost, jen na privod paliva nebo i na jiskru? z diskuse - kterou jsem vcera prohazel se zda, ze by to mohlo byt i zapalovaci listou, da se lista nejak premerit? jsou tam jen 2 civky, znate hodnoty odporu kolik tam ma byt, nebo jak se da zjistit jeji funkcnost? diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 (editace) ak niesu sviecky od benzinu, tek je to snimac otacok... snimac ma vplyv iba na benzin. Editováno: 4. Březen 2009, autor: superflo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Nemáš třeba nějakej dodělávanej imobilizer? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semil Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 no imobilizer me taky napadnul, ale nevim jak se ho da vyzkouset,... zkousel jsem druhy klic, ktery se moc nepouziva,.. a u toho to taky nenastartovalo,... muze byt spatna jednotka v aute, ale to fakt nevim jak bych to zjistil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 a co palivovy filter ked mas suche sviecky ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Táta měl právě dodělávanej imobilizer a dělalo mu to samé. Prostě nefungovalo jen čerpadlo. Byl špatný spoj drátů na A sloupku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semil Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 čerpadlo by mělo fungovat, při otočení klíckem ho slyším zabzučet a filtr jsem neproveřoval, ale zkusim mrknout na přívod paliva do motoru jestli to tam stříká. jinak dotaz pro odborníky: dá se nějak proměřit hallův snímač? vím, že na přívodu má být mezi krajními kontakty konektoru cca 5V (tak zjistím jestli jde signál z jednotky), ale zajmá mě jestli se dá změřít přímo snímač, např ohm metrem, nebo jestli při protáčení motorem se na kontaktech indukuje nějaké napětí nebo co? předem dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 svagrovi vag napisal na pasate vadny haluv snimac po vymene chyba zostala motor netahal. nakoniec to boli preskocene rozvody o 3 zuby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 svagrovi vag napisal na pasate vadny haluv snimac po vymene chyba zostala motor netahal. nakoniec to boli preskocene rozvody o 3 zuby tak to se divim ze nedosly na navstevu ventily k pistum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 na Felicii rozvody nepreskoci o zub ani kdyby chteli. Je tam retez a v zivote jsem neslysel ze by praskl nebo preskocil. Pokud je motor neklidny a nechce startovat tak muze byt chyba prave v tom snimaci. Dalsi otazka je zda li je vstrikovano palivo. Cerpadlo muze bzucet jak chce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoklo Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 na Felicii rozvody nepreskoci o zub ani kdyby chteli. Je tam retez a v zivote jsem neslysel ze by praskl nebo preskocil. Pokud je motor neklidny a nechce startovat tak muze byt chyba prave v tom snimaci.Dalsi otazka je zda li je vstrikovano palivo. Cerpadlo muze bzucet jak chce :-) 1,3 maju retaz ale 1,6 ma remen ale tu ide o 1,3ku hallou snimac ked je nefunkcny tak auto nejde naskocit ked tebe naskoci len odcas tak to bude nieco ine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 podle mě je to hallův snímač,dělal mi to samí taky 1,3- motor šel někdy nastartovat a pak třeba samo zdech při volnoběhu na semaforech a jenom točil startér a konec , za chvíli klidu zase nastartoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 na Felicii rozvody nepreskoci o zub ani kdyby chteli. Je tam retez a v zivote jsem neslysel ze by praskl nebo preskocil. Pokud je motor neklidny a nechce startovat tak muze byt chyba prave v tom snimaci.Dalsi otazka je zda li je vstrikovano palivo. Cerpadlo muze bzucet jak chce :-) ale tam psal ze to svagrovy preskocilo o 3 zuby u Pasata a ne u Feldy /nevim jak to ma Felda ale vydel sem u aut co meli rozvody retezem a praskla lyzina co vede a napina retez nebo se pokazil napinak a ejhle je to preskocene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 tak možná u Fábie HTP s krátkými lyžinami, ale Felda žádné napínáky nemá, to už by musel být ku.evsky vytáhaný řetaz jak kšandy, ale myslím že by to pak bylo takové štěrchadlo na volnoběh (pokud by se vůbec udržel) že by vedle auta nebylo slyšet vlastního slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semil Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Zdravím Vás, už delší dobu se mi projevuje jedna závada - a to sice, že moje felda nestartuje, resp. občas nestartuje. Je to absolutně náhodile, nezaleží jestli je motor teplý nebo ne, jestli dlouho stojí,... prostě občas sednu a nastaruju, a jindy točí a nic. Baterka je OK, svíčky jsem vyměnil, dokonce jsem si myslel, že je to snímačem otáček, taky jsem ho vyměnil, ale k mému údivu se závada projevuje pořad. Vesměs stačí přijít k auto za 15 minut a motor zase chytne jakoby nic. Poraďte prosím co rači koupit. Jestli zapalovací modul - zapalovací cívku, nebo řídící jednotku zapalování EPS. Všecho se pohybje kolem cca 2tis. a tak nechcu koupit něco co mi pak bude doma ležet. Díky Jinak moje felda - 98 rok, 1.3 MPI, 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 A neblbne ti imobilizer? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Musíš než začneš něco nakupovat ,zjistit v tu dobu když to nechce chytit,jestli jde jiskra a nebo tlačí benzín.V tu dobu sundej lištu ze svíček a nasun (třeba starší) svíčku.Zkus zastartovat a pozorovat jiskru.Také si poslechni jestli při zapnutí klíčku je slyšet benz. čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 zkus ještě prohodit relátko pro palivové čerpadlo v poj.skříni za relátko na tuším na př.stěrače. Kdysi když jsem měl MPičko, tak mi to dělalo taky. Někde jsem zastavil a pak třeba nemohl nastartovat. Naštěstí jsem měl i LPG, takže jsem nouzově nastartoval na něj. Známému to dělalo také, měnil snímač otáček a furt mu to blblo, jel třeba a zničeho nic auto přestalo jet. Zastavil a zkoušel nastartovat a nic a z toho mu to nahodilo. Tak jsem mu poradil totéž a od té doby co prohodil relátka už mu to neudělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 zkus ještě prohodit relátko pro palivové čerpadlo v poj.skříni za relátko na tuším na př.stěrače. Kdysi když jsem měl MPičko, tak mi to dělalo taky. Někde jsem zastavil a pak třeba nemohl nastartovat. Naštěstí jsem měl i LPG, takže jsem nouzově nastartoval na něj. Známému to dělalo také, měnil snímač otáček a furt mu to blblo, jel třeba a zničeho nic auto přestalo jet. Zastavil a zkoušel nastartovat a nic a z toho mu to nahodilo. Tak jsem mu poradil totéž a od té doby co prohodil relátka už mu to neudělalo. S tím relátkem s tebou souhlasím na to jsem zapoměl.Ale zase by nešlo to čerpadlo!!!.To relátko by bylo taky na pár sekund slyšet po zapnutí klíčku(zapnutí čerp.+vypnutí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.