Přejít na obsah

4x4 1,9 tdi rv 2000 problém s haldex??


drobshay

Doporučené příspěvky

Po výmněně rozvodového řemene, oleje v převodovce a vzduch filtru..Auto táhne doleva, řízení jde z tuha, má to snahu se jakoby silně rovnat do přímého směru a na sněhu je to nedotáčivé, spotřebu mám tak o 1,5l větší, a auto nejede jakoby by bylo přibržděné a táhlo něco navíc. Zkoušel jsem to reklamovat, sváděli to na geometrii a ta je bez nálezu.Pak jsem už sám dohonil kontrolu nastavení rozvodu a diagnostika-předsvstřik etc taky bez závad. Dokonce jsem i vylil ten olej z převodovky a dal svůj..te´d jsem došel k haldex..připadá mi to že je stále, sepnutý náhon 4x4.Vymněnil jsem filtr a náplň v Haldex.Olej byl s nečistotama a filtr byl zanešený což při posl výmněně nebyl..

Je možné aby byla Haldex stále sepnutá a danostika auta ani počítač nic nehlásily?

Je možné na předních kolech neb při demontáži rozv řemenu odpojit nějaký svazek.. čidlo..přerušit nějaký drát.. aby se to takhle projevilo??

Jak dál to řešit?? Dík za fundované názory a rady..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zacal by jsem kde jsi to mnel v servisu jestli ty neco nevymenili a potom diagnostika. Od toho by jsem se odpichl.... :mellow: :mellow:

Jak jsem psal...to jsem zkoušel...výsledek výsledek:kontrola geometrie a tím to skončilo..už si připadám ja č...co hledá mouchy. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skusal si brzdy? Prebehni sa na nejakom mieste bez brzdenia a skus ci niesu horuce. Toto si si vsimol hned po servise?

Jo jo...napadlo mě to.., ale na zvedáku je to ok, všechna kola se otáčejí volně..pravda je že jsem měl vždy problém s přibržďváním levého předního kola..zadni kotouče jsou občas teplé ale není to nic hrozného, rozhodně se z nich nekouří..Spíš mě překvapuje že jsou ohřáté náboje zadních kol..fakt nevím, zkouším už cokoli. A no dělá to přesně od té doby co jsem to převzal ze servisu..Spotřeba nahoře a je to jak jiný auto..jako že jsem si tu jízdu kdysi užíval te´d jsem z toho na nervy. Motor uplně ztratil tah, ani na sněhu ho od spoda neutrhnu do smyku, bo to nemá výkon a přitom mám spotřebu vysoko..Dřív jsem bez problémů držel dlouhodobou spotřebu do 5,3l a te´d jsem téměř na sedmi litrech(mám 66kw) a ještě ty jízdní vlastnosti..rozhodně bych nerad něco zkurvil..Mám v tomhle stavu najeto as 2tis km a celou dobu jen laboruju..fakt mi to připadá jak když je trvale sepnuté 4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výmněně rozvodového řemene, oleje v převodovce a vzduch filtru..Auto táhne doleva, řízení jde z tuha, má to snahu se jakoby silně rovnat do přímého směru a na sněhu je to nedotáčivé, spotřebu mám tak o 1,5l větší, a auto nejede jakoby by bylo přibržděné a táhlo něco navíc. Zkoušel jsem to reklamovat, sváděli to na geometrii a ta je bez nálezu.Pak jsem už sám dohonil kontrolu nastavení rozvodu a diagnostika-předsvstřik etc taky bez závad. Dokonce jsem i vylil ten olej z převodovky a dal svůj..te´d jsem došel k haldex..připadá mi to že je stále, sepnutý náhon 4x4.Vymněnil jsem filtr a náplň v Haldex.Olej byl s nečistotama a filtr byl zanešený což při posl výmněně nebyl..

Je možné aby byla Haldex stále sepnutá a danostika auta ani počítač nic nehlásily?

Je možné na předních kolech neb při demontáži rozv řemenu odpojit nějaký svazek.. čidlo..přerušit nějaký drát.. aby se to takhle projevilo??

Jak dál to řešit?? Dík za fundované názory a rady..

takže rozvody i předestřik je v pohodě...?? no a nevymněnil ti tam nějakej dobrák váhu vzduchu ... ... jinak to že auto táhne do nějaké strany by s rozvodama nemnělo mít nic společného .. pokavat ti to třeba neopřely někde o obrubník v servise... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže rozvody i předestřik je v pohodě...?? no a nevymněnil ti tam nějakej dobrák váhu vzduchu ... ... jinak to že auto táhne do nějaké strany by s rozvodama nemnělo mít nic společného .. pokavat ti to třeba neopřely někde o obrubník v servise... ;)

Dnes jsem s tím byl v Liberci u jednoho kamaráda..Diagnostika--váha vzduchu a haldex OK a vlastně všchno OK..Jen že to nejede a ty jízdní vlasnosti..stále stejné..Ve finále jsme přišli na to že mírně přibržďuje levé zadní kolo. Skusím to zítra udělat a uvidím jak se to změní, ale moc tomu nedávám.Uvidíme.Na zvedáku je při rozběhnutí přední nápravy hned sepnutá což je asi v pořádku a při vytažení konektoru u haldex je vypnutá jen lehce unáší zadní nápravu.V každém případě se mi ta Haldex nelíbí..Při výmněně byl olej špinavý a to min výmněnu nebyl a filtr zanesený. Může mi někdo popsat jak se má správně ta haldex plnit olejem??Zaslechl jsem něco o potřebě odvzdušnění což jsem před tím nikdy nedělal..jen jsme to vždy výpustným šroubem naplnili..Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odvdušnit haldex... co je to zanesmysl... jsem ještě neslyšel... :feve:

No já take ne...leč včera na motorkářích mi to tam jeden člověk tvrdil..tak chci mít jistotu abych to správně plnil..do te´d jsem to vždy vypustil a ať s filtrem neb bez vždy výpustným šroubem natlačil olej šroub zpět a neřešil jsem to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ani nevím ,že by tam byl nějaký šroub na odvzdušnování...

haldex se musi odvzdusnit... je to celkem logicky, ale kdo to nevi, te tam ten sroub je, tak ho to proste netukne. kdyz se tam ten olej tlaci pistoli, tak se tam nejaky tan vzduch dostane a zustal by tam, kdyby tam nebyl ten sroub.. takze pri vymene oleje nechat sroub povolenej a jakmile zacne pres nej kapat, tak dotahnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Jo jo...napadlo mě to.., ale na zvedáku je to ok, všechna kola se otáčejí volně..pravda je že jsem měl vždy problém s přibržďváním levého předního kola..zadni kotouče jsou občas teplé ale není to nic hrozného, rozhodně se z nich nekouří..Spíš mě překvapuje že jsou ohřáté náboje zadních kol..fakt nevím, zkouším už cokoli. A no dělá to přesně od té doby co jsem to převzal ze servisu..Spotřeba nahoře a je to jak jiný auto..jako že jsem si tu jízdu kdysi užíval te´d jsem z toho na nervy. Motor uplně ztratil tah, ani na sněhu ho od spoda neutrhnu do smyku, bo to nemá výkon a přitom mám spotřebu vysoko..Dřív jsem bez problémů držel dlouhodobou spotřebu do 5,3l a te´d jsem téměř na sedmi litrech(mám 66kw) a ještě ty jízdní vlastnosti..rozhodně bych nerad něco zkurvil..Mám v tomhle stavu najeto as 2tis km a celou dobu jen laboruju..fakt mi to připadá jak když je trvale sepnuté 4x4.

Mám to samý auto co ty , jen r.v.99 a spotřebu mám už pár let 6,2 - 6,5 l (myslín reálnou, ne podle PC). Zkus to projet s diagnostikou a koukni se na otáčky jednotlivých kol. Jestli ti někde nesedí, tak se ti možná spíná EDS...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Po výmněně rozvodového řemene, oleje v převodovce a vzduch filtru..Auto táhne doleva, řízení jde z tuha, má to snahu se jakoby silně rovnat do přímého směru a na sněhu je to nedotáčivé, spotřebu mám tak o 1,5l větší, a auto nejede jakoby by bylo přibržděné a táhlo něco navíc. Zkoušel jsem to reklamovat, sváděli to na geometrii a ta je bez nálezu.Pak jsem už sám dohonil kontrolu nastavení rozvodu a diagnostika-předsvstřik etc taky bez závad. Dokonce jsem i vylil ten olej z převodovky a dal svůj..te´d jsem došel k haldex..připadá mi to že je stále, sepnutý náhon 4x4.Vymněnil jsem filtr a náplň v Haldex.Olej byl s nečistotama a filtr byl zanešený což při posl výmněně nebyl..

Je možné aby byla Haldex stále sepnutá a danostika auta ani počítač nic nehlásily?

Je možné na předních kolech neb při demontáži rozv řemenu odpojit nějaký svazek.. čidlo..přerušit nějaký drát.. aby se to takhle projevilo??

Jak dál to řešit?? Dík za fundované názory a rady..

Cau, vyresilo se to nejak? Taky mam problem s haldexem, ze u moji O1 nespina. Hledal jsem na netu hodne podrobne, ale nenasel sem zadny dokument Skodovky, ktery by resil dignostiku zavady na haldexu. Nemate nekdo neco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Po výmněně rozvodového řemene, oleje v převodovce a vzduch filtru..Auto táhne doleva, řízení jde z tuha, má to snahu se jakoby silně rovnat do přímého směru a na sněhu je to nedotáčivé, spotřebu mám tak o 1,5l větší, a auto nejede jakoby by bylo přibržděné a táhlo něco navíc. Zkoušel jsem to reklamovat, sváděli to na geometrii a ta je bez nálezu.Pak jsem už sám dohonil kontrolu nastavení rozvodu a diagnostika-předsvstřik etc taky bez závad. Dokonce jsem i vylil ten olej z převodovky a dal svůj..te´d jsem došel k haldex..připadá mi to že je stále, sepnutý náhon 4x4.Vymněnil jsem filtr a náplň v Haldex.Olej byl s nečistotama a filtr byl zanešený což při posl výmněně nebyl..

Je možné aby byla Haldex stále sepnutá a danostika auta ani počítač nic nehlásily?

Je možné na předních kolech neb při demontáži rozv řemenu odpojit nějaký svazek.. čidlo..přerušit nějaký drát.. aby se to takhle projevilo??

Jak dál to řešit?? Dík za fundované názory a rady..

Ahoj, mne moja oktavka robi to iste. Mam tiež pocit ako by bola stale zopnutá haldex spojka. Možes mi prosim poradiť ako si to vyriešil???? lebo ja som tiež vymenil všetky náplne aj rozvody a stale to neprestalo. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...