Publikováno Srpen 24, 200817 r Ahojte, tak jsem diagnostikoval svojí O II a bohužel nepříjemné zjištění Už jsem si začal všímat. že když dám aji AUTO na 17° (prostě chlad ve vedru) tak mi to moc nechladí topení jsem nezkoušel. VAG napsal přesně toto.. Souhrn: 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 Přesněji: Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.LBL Part No: 1Z0 907 044 H Component: ClimatronicPQ35 084 0305 2 Faults Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground 00229 - Refrigerant Pressure 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Smazal jsem pamět závad a chyba se stále objevuje, řekl bych spíš, že ani nešla smazat. 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground stále je ve VISu je strašně moc možností kde může být "chyba". Skusil jsem tam i "test" klimy, ale z toho jsem nic nepoznal, páč foukaly všecky otvory jak měly. Nestalo se to už někomu, že byste poradili prosím co přímo prověřit? Nebo bude jen stačit doplnit klima ? Auto je 2roky staré, ale kamoš zase třebas v Pašíkovi náplň klimy neměnil 4roky a to jí má zaplou furt (já moc ne, spíše na delších cestách). Díky moc všem za jakoukoliv radu.
Srpen 28, 200817 r Autor Nikdo nic? Nesetkali jste se aspon s něčíkm podobným? Když nechám doplnit tu klimu, bude to aspon chladit? - pak at si to píše co chce, hlavně jak chladí
Srpen 28, 200817 r Ahojte, tak jsem diagnostikoval svojí O II a bohužel nepříjemné zjištění Už jsem si začal všímat. že když dám aji AUTO na 17° (prostě chlad ve vedru) tak mi to moc nechladí topení jsem nezkoušel. VAG napsal přesně toto.. Souhrn: 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 Přesněji: Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.LBL Part No: 1Z0 907 044 H Component: ClimatronicPQ35 084 0305 2 Faults Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground 00229 - Refrigerant Pressure 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Smazal jsem pamět závad a chyba se stále objevuje, řekl bych spíš, že ani nešla smazat. 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground stále je ve VISu je strašně moc možností kde může být "chyba". Skusil jsem tam i "test" klimy, ale z toho jsem nic nepoznal, páč foukaly všecky otvory jak měly. Nestalo se to už někomu, že byste poradili prosím co přímo prověřit? Nebo bude jen stačit doplnit klima ? Auto je 2roky staré, ale kamoš zase třebas v Pašíkovi náplň klimy neměnil 4roky a to jí má zaplou furt (já moc ne, spíše na delších cestách). Díky moc všem za jakoukoliv radu.NAZDAR.TAK NAJSKOR BY SI SI MAL KUPIT CESKU VAG704 A NIE LACNU ANGLICKU VERZIU.VYPISUJE TI TO VYSOKOTLAKY SNIMAC NA KLIME A MOZEM TO HO POSLAT UPLNE NOVY ORIGOS NA OCTAVIU.POZRI V MERANYCH BLOKOCH AKY TAM JE TLAK A CI STUPA KED ZAPNES KLIMU PRI NEZAPNUTEJ JE ASI 6-7 BAR A PRI ZAPNUTEJ STUPA NA 10-12 BAR.MOZE DAVAT FALS SIGNAL OD 0 DO 50 BAROV.MOZU TO BYT AJ PREDRATE KABLE MOZE TO BYT COKOLVEK.
Srpen 28, 200817 r Autor No právě, může to být cokoliv - když jsem to hodil do VISu tak tam bylo snad 10možných chyb.. Skusím poměřit ty tlaky a uvidíme. Asi to svěřím klasicky odbornýmu servisu. CZ VAG necu
Srpen 30, 200817 r Autor Diagnostik: díky za tip takže případná výměna? V servise mají mít nějaký 5xxx VAG který diagnostikuje přímo klimu - tam by to mohli zjistit?
Leden 19, 200916 r Potřeboval bych poradit s pár chybami, které mi stále skáčou na VAGu.. Namontoval jsem novou CAN Gateway s indexem Q, Columbus a novou jednotku HF s rSAPem a novou BSG pro Corner - AJ. Na CAN Gateway mi stále vyskakuje tato chyba, což mi zas tak nevadí, ale je tam..: Adresa 19: CAN Gateway Objednací číslo řídící jednoky: 1K0 907 530 Q Systém a/nebo verze: J533 Gateway H07 5063 Kódování: E9807F164006022302 Číslo dílny: WSC 24062 Nalezena 1 chyba: 00469 - datovy BUS displej provoz po jednom vodici 012 - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 01101100 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 12 Kilometry: 106350 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 14:49:39 chyba v BSG mně štve víc, mám dodělávané xenony s naklápěním na kolečko a v nové i staré BSG mi vyskakuje chyba motorku, což nevím proč... možná to dělá každému s xenonama na kolečko... Problém je v tom, že ve staré BSG mi to neházelo chybu na palubovku - špatná žárovka, v nové už jo... vždy když jedu se zapnutýma světlama a přepnu na dálkové, rozsvítí se chyba žárovky na palubovce a ve VAGu hodí chyby: Adresa 09: Centrální elektrika Objednací číslo řídící jednoky: 3C0 937 049 AJ Systém a/nebo verze: Bordnetz-SG H54 2202 Kódování: E3880F201004140043110D000000000000097F065C00000C000000000000 Číslo dílny: WSC 24341 Další informace: 1Z1955119A Wischer SK351 012 0401 1K0955559AF RLS 160507 046 0204 2 závad nalezeno. 02498 - motor leve paraboly pro nizky paprsek (V294) 012 - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 01101100 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 12 Kilometry: 106350 km Indikace času: 0 Datum: 2005.09.13 Čas: 31:63:63 info o závadě: ZAP Napětí: 11.40 V ZAP ZAP VYP VYP VYP 02499 - motor nizkehio paprsku praveho svetlometu (V295) 012 - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 01101100 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 12 Kilometry: 106350 km Indikace času: 0 Datum: 2005.09.13 Čas: 31:63:63 info o závadě: ZAP Napětí: 11.40 V ZAP ZAP VYP VYP VYP předem díky za rady..
Leden 19, 200916 r to samé v BSG dělá kámošovi.Jinak ta Gateway je asi KO.Mi to taky házela a po výměně už OK
Leden 19, 200916 r to samé v BSG dělá kámošovi.Jinak ta Gateway je asi KO.Mi to taky házela a po výměně už OK a nevis co to bylo za MR auta? a jakou mel verzi BSG? (a potom za jakou to jeste vymenil...kdy mu to chodilo) treba by to u AH a E nedelalo sem koukal ze ta AJ je jedna z poslednich ne? no jinak by me zajimalo jak to Milhaus vyresis.... napis i verze jednotek-ikdyz se daji vycist....
Leden 19, 200916 r Gateway mně ani tak nesere, ale ta kontrolka na ty světla mně sere... původní BSG taky házela ty chyby, ale neukazovalo to na palubovce, ted už jo.....
Leden 19, 200916 r Jo a Gateway byla úplně nová... Ale co s tou BSG? Upraveno Leden 19, 200916 r od Milhausek
Leden 19, 200916 r a nevis co to bylo za MR auta? a jakou mel verzi BSG? (a potom za jakou to jeste vymenil...kdy mu to chodilo) treba by to u AH a E nedelalo sem koukal ze ta AJ je jedna z poslednich ne?no jinak by me zajimalo jak to Milhaus vyresis.... napis i verze jednotek-ikdyz se daji vycist.... čísla jednotek máš ve výpisu z VAGu
Leden 19, 200916 r Máš ji blbě nakódovanou... BSG: E1880F301004140043110D000000000000097F065C00000C000000000000
Leden 19, 200916 r Jak pise Ferda, mas to blbe nakodovane...mel jsi tam nakodovane bi-xenony...musis tam mit "without Shutter installed". V ty anglii bys tomu mel rozumet!
Leden 20, 200916 r Jeste pridam jeden poznatek, vzpomnel jsem si ze po pripojeni Columbusu se chyba objevila na puvodni gateway.. Ale kdyz vse funguje, tak to neresim... Zkusim dat puvodni gateway znovu a dam vedet...
Leden 20, 200916 r a nevis co to bylo za MR auta? a jakou mel verzi BSG? (a potom za jakou to jeste vymenil...kdy mu to chodilo) treba by to u AH a E nedelalo sem koukal ze ta AJ je jedna z poslednich ne?no jinak by me zajimalo jak to Milhaus vyresis.... napis i verze jednotek-ikdyz se daji vycist.... Jo a AH jednotka je úplně na hovno!!!! Nejdou nakodovat xenony a mlhovky... jedna mi už leží v garáži!!!
Leden 20, 200916 r takze tady lidi z foru co si dodelavali treba corner a maji xena tak jim to hlasi tu hlasku? si myslim ze ne - nebo nemaj xenony...
Leden 20, 200916 r čísla jednotek máš ve výpisu z VAGu jasny - v tom tvym pripade ale me zajimalo co ma Cosbyho kamos za jednotky ze mu to dela to sami..... a ty mas co za BSG cosby? (pokud ti teda chodi corner..)
Leden 20, 200916 r takže vyřešeno, Doli s Ferdou měli pravdu.. bylo to špatně nakodované, opravdu tam má být "without shutter installed"... a já jsem se celou dobu divil, proč to na staré jednotce hází ty chyby s těmi motorky...
Leden 20, 200916 r Jo a AH jednotka je úplně na hovno!!!! Nejdou nakodovat xenony a mlhovky... jedna mi už leží v garáži!!! a ted by me zajimalo zda by Doli rozchodil i AH jednotku s xenama a mlhama..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.