Publikováno Leden 20, 200916 r Zdravim vsechny ! Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon. Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat. Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. ) Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ? Prosim odpovedi jen k tematu Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo. Dekuji za pochopeni
Leden 20, 200916 r o upravě 1,8T jsem toho slyšel moc, sám mám taky tenhle motor, dokonce 4x4a chci tak nějak 220koní, no vnitřnosti by měly být do nějakých 280 koní v naprostém klidu
Leden 20, 200916 r Autor Fakt ? no to by bylo dobry... A jak se chces na ten tvuj pozadovanej vykon dostat ty ? CHIP, nebo taky naka hardwareova uprava ?
Leden 20, 200916 r no tak mám to nachipovaný na +-195 koní, mám výfuk s větším potrubím a ted bude i větší potrubí od turba bez katalizátoru, dál větší intercooler, kdyžtak turbo z RSa a uvidíme
Leden 21, 200916 r Autor CHIP na 150 KW dela firma Sportmotor v Praze. ( www.sportmotor.cz ) Za dve hodinky to maj hotovy. Pred a po vymene ridici jednotky provedou testy, jestli je vse v poradku. Spolecne s Cimbu jsou to u nas v CR rekl bych nejpreferovanejsi firmy zabivajici se CHIP tuningem. ( podle meho nazoru samozrejme, nikomu to nenutim )
Leden 21, 200916 r Taky mám chip od sport motoru mohu vřele doporučit perfektní jednání profi přístup mám sice TDI
Leden 21, 200916 r v tom případě jsem si nemuel kupovat RS a mohl jsem koupit 1.8T a načipovat od sportomtoru a byl bych mnohem rychlejší lol má někdo grafy z brzdy?
Leden 21, 200916 r Zdravim mam taky 1.8T 20V a ceka me vymena turba. Jde tam turbo z RS bez nejakých úprav? protože když jsem se scháněl po novém chtěli po mě i VIN nebo cislo turba.
Leden 21, 200916 r Luko tady mas graf z brzdy.... na strance nize http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...50462&st=25 Upraveno Leden 21, 200916 r od Octavius84
Leden 21, 200916 r většinou u křenka,mám to blízko... ceny z hlavy nevím.. isa-racing.de - tam jsou ceny v eurech
Leden 21, 200916 r Zdravim vsechny ! Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon. Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat. Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. ) Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ? Prosim odpovedi jen k tematu Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekdy pred rokem resilo. Dekuji za pochopeni O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík
Leden 22, 200916 r Autor O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík no melo by se jednat o turbo kit od znacky Garrett a melo by to byt puvodne z Golfa IV. Vic bohuzel zatim nevim, jsem porad mimo CR , tak jsem nemel moznost se na to kouknout nazivo. Teprve ted o vikendu se na to pojedu podivat. Ale chtel jsem se prave dozvedet, zda ten motor by tokovouhle upravu vydrzel a jestli jo, tak jak moc se to projevi na spotrebe a na jeho zivotnosti . Nechci ho poslat do vecnych lovist za kazdou cenu
Leden 22, 200916 r Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu urcite Me nekdo opravi Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk treba Remus nebo SuperSprint Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena
Leden 22, 200916 r Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami. Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval. Verzie 1.8T u Audi: 150 HP 163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150 180 HP 190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS 224 HP 240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma. Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti. P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost....
Leden 22, 200916 r a nema TT jeste vetsi sani a otocene ho na druhou stranu? nevím jestli větší,ale na druhou stranu je.. a má jiný vstřiky (stejně jako S3)
Leden 22, 200916 r Kluci co vim tak 1.8T vydrzi jako prd i 350Ps Jde o to ze Rs ma trosku jiny blok motoru pokud se nepletu urcite Me nekdo opravi Na tech 250Ps staci dat dle meho dat toto software, jine sani(treba prelestene audi TT), velky IC, napr.4barovy palivovy ventil,kompletni vyfuk treba Remus nebo SuperSprint Jinak na klasickou 1.8T by melo jit naprosto v poradku turbo z 1.8T Nicmene TurboKit od Garetu bude precizni prace,cemuz bude teda odpovidat i cena Musim ti to říct... to co víš, tak víš špatně. Bohužel uplně všechno špatně
Leden 22, 200916 r Pri uprave by som postupoval zasa a opat seriou overenymi vecami.Turbo Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Vstrekovace Audi TT verzia 240 HP a 225 HP Intercooler Audi TT verizia 240 HP a 225 HP Neviem ci to ma aj ine sanie, to by som klamal. K tomuto vsetkemu by som si nechal spravit chip. Tak by som postupoval. Verzie 1.8T u Audi: 150 HP 163 HP len zmena elektriky resp. RJ - mapy oproti 150 180 HP 190 HP zmena turba, spodku motora /ojnice, piesty, a este neviem co/ elektriky resp. vstrekovacov a RJ, zhodne s ORS 224 HP 240 HP zmena turba, intercoolerov, elektriky resp. RJ a vstrekovacov oproti verzii 190 HP BRZDY su u vsetkych okrem 150 a 163 zhodne a to: 312 mm ako ma RS. Este aj 3,2 TT s 250 HP ich ma. Myslim, ze by to mohlo takto fungovat. Ked, tak ma opravte, rad o tom podiskutujem s niekym co ma skusenosti. P.S. chalani, kamarat meral svoju RS, ktoru kupil od znameho a cely cas mu ju servisoval, na aute neboli robene ziadne upravy, cize seria........ No nema kat, lebo sa roz.....tkal..... Odmerane na brzde 198 HP a kat by tolko nespravil. Takze papierove vykony su podla mna len papierove. Hlavne u motorov ktore maju 6 vykonovych verzii. A merali sme to len zo srandy a pre zvedavost.... Myslim, že 3,2 má jiný brzdy. 334mm ve předu. Vzadu snad stejný, ale o tom bude asi vědět víc FCS. Jiný ojnice a písty s menšim kompresnim poměrem měla až verze 154, 165 a 177kw. Sání je stejný, jen je zrcadlově otočený. To na to nebude mít nějakej extra vliv. Co sem tak zjistil, tak se seriovym turbem ze 110 nebo 132kw verze se horko těžko někdo dostane přes 220koní a to s upravama jako je vyfuk, filtr, intercooler, chip...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.