JoeTroska Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Zdravím, čím více se blíží hranice 200tis. ujetých km, tím více se mi zdá, že je konec bezstarostného ježdění.. začal se mi objevovat tenhle problém, když auto stojí delší dobu.. 3-4 dny, nejde pak nastartovat.. chytne třeba až na po páté, jako by tahalo naftu až z nádrže.. dělá to jak se tomu za chce.. někdy po týdnu stání, někdy stačí jen jeden den.. ovšem tento týden jsem ujel asi 100km v kuse, na kraji města zastavil, asi za pět minut sem chtěl nastartovat a ouha, zase nešlo nastartovat.. asi po čtvrté to naskočilo, přijedu na první křižovatku, přibrzdím a auto zdechne.. opět stejná situace.. chytlo na po páté.. tohle se opakovalo ještě na dvou křižovatkách, jednu z nich sem dokonce solidně zablokoval a řeknu vám, že mi bylo celkem trapně, když na mě ta stodvacítka ze zadu troubila.. od té třetí křižovatky sem odjel na najbližší parkoviště, zastavím, auto drží na volnoběh a nic.. dalších 100km domů taky bez jakéhokoli problému.. mužete mi někdo vysvětlit co má muj Supík za "krámy" ?? Jinak na diagnostice jsem byl, a tradičně čistý rejstřík.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Tohle presne mne delal Golf III 1.9TDi chcipal na krizovatkach a ne a ne nastartovat Jake bylo moje prekvapeni kdyz oprava stala 200,- v mem pripade :)slo o nejaky relatko Ted nwm jaky to bylo,zitra juknu a dam vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Kdyby se jednalo jen o startování,tak bych kouknul na žhavičky,ale to chcípání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanss Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Co takhle nějaké relé palivového čerpadla......jednou jde pak nejde - to mi kdysi dělalo na BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Tak jsem koukal a u Me to bylo rele u ř.j .. Oprava stala 450,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Kdyz nechce chytnout sleduj kontrolku zhaveni zda se rozsviti a zhasne.pokud ne tak rele napajeni ECU.. Pokud ano tak problem s dodavkou paliva.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laras Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 zalezi jak ti to zdechne, jestli to je jak kdyz vypnes klicek tak to nebude doprava paliva. kdyz jsem si menil filtr paliva tak jsem si vsiml ze motor jakoby zakucka a pak zdechne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoeTroska Vloženo 22. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Jejda pánové, rad několik.. žhavení mi při tom vůbec nesvítí, jediné co se někdy stane je, že když to dlouho točím, tak to pípne a rozsvítí se olej.. nebo těsně po nastartování.. auto zdechlo popravdě ani nevim jak, prostě otáčky padaly zvolna dolu až to zhaslo, na první křižovatce sem to ani nepostřehl, dokud sem se nechtěl rozjet, řvalo mi do toho rádio.. pak sem si na to sice dal už pozor, ale přišlo mi, že to nezdechá jako když vypínám klíčem, to se vždy ten motor i auto trochu zatřepe, jako by zadusí.. tohle bylo jiné, prostě pozvolné, jako by nic.. a ještě jedna věc, když to naskočilo, musel sem to držet pořád v plných otáčkách, chcípalo to i při řazení.. stačilo tak ujet necelý km, a auto už drželo volnoběh a bez problémů až domů.. jinak dnes ráno opět nechtělo chytit.. ale tak to už beru jako denní chleba .. jeden známí, mi radil, že jestli to není tím že auto v uplynulém půlroce přes týden povětšinou stojí, a jede jen o výkendech a to max 100km, že by se tam nějak vysrážela nafta nebo tak něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 (editace) Kedy si menil naftovy-palivovy filter?? Mas netesni palivovy system-pada ti nafta. Daj tam VIF diesel aditiv . Editováno: 23. leden 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peny Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Já teda zastánce adetiv do nafty vůbec nejsem.Nechal bych prohlídnout to rele na palivové čerpadlo a těsnost palivové soustavy.vyměnil bych filtr.Mě něco podobného dělal kamion když skřípli u naftového filtru těsnící gumičky a přisávalo si to vzduch. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Já teda zastánce adetiv do nafty vůbec nejsem.Nechal bych prohlídnout to rele na palivové čerpadlo a těsnost palivové soustavy.vyměnil bych filtr.Mě něco podobného dělal kamion když skřípli u naftového filtru těsnící gumičky a přisávalo si to vzduch. Co ked tam ma este LETNU naftu . Pise ze vela nejazdi. Aditivom VIF nic nepokazi len pomoze. Pozri si : http://www.41.cz/vif/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan-zlin Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Začal bych palivovým filtrem... Stačí aby byl lehce přicpaný a dělá si to co chce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Já teda zastánce adetiv do nafty vůbec nejsem.Nechal bych prohlídnout to rele na palivové čerpadlo a těsnost palivové soustavy.vyměnil bych filtr.Mě něco podobného dělal kamion když skřípli u naftového filtru těsnící gumičky a přisávalo si to vzduch. Aditivum: http://www.iob.cz/produkty-bg-care/servis-paliv.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Já teda zastánce adetiv do nafty vůbec nejsem.Nechal bych prohlídnout to rele na palivové čerpadlo a těsnost palivové soustavy.vyměnil bych filtr.Mě něco podobného dělal kamion když skřípli u naftového filtru těsnící gumičky a přisávalo si to vzduch. Čauky Peny,taky jsem ze začátku na aditiva moc nedal,ale musím říct,že VIF nemá chybu.Ale je to samozřejmě věc názoru.pokud nejsi jeho zastáncem,je to pochopitelné.Měj se fajn chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Mel jsem kdysi trochu podobnou zavadu na Passatu, jen s tim rozdilem, ze mi to po cca 3 km zacalo cmoudit nechtelo to jet a chcipalo to vubec zadny vykon (do tech 3 km vse pri normalu) no proste hruza - jo bylo to taky v zime - a potom asi po dalsich 4 km to prestalo a auto jelo jako by se nic nestalo. Delalo to tak par dni az jsem se nastval a vymenil palivovy (naftovy) filtr a potom uz byl klid. Potom jsem pred zimou vzdy preventivne filtr vymenil, kdo vi co za ten rok do auta natankujes. Asi bych zkusil prvne vymenit filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
super(b)man Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 (editace) Mel jsem kdysi trochu podobnou zavadu na Passatu, jen s tim rozdilem, ze mi to po cca 3 km zacalo cmoudit nechtelo to jet a chcipalo to vubec zadny vykon (do tech 3 km vse pri normalu) no proste hruza - jo bylo to taky v zime - a potom asi po dalsich 4 km to prestalo a auto jelo jako by se nic nestalo. Delalo to tak par dni az jsem se nastval a vymenil palivovy (naftovy) filtr a potom uz byl klid. Potom jsem pred zimou vzdy preventivne filtr vymenil, kdo vi co za ten rok do auta natankujes. Asi bych zkusil prvne vymenit filtr. Nevím chlapi,kolik jezdíte km ročně,ale já zásadně měním palivový filtr ob výměnu oleje,tzn. po 30ti tisících km a vzduchový co 15tis,za těch pár korun stojí za to mít pak klid... Jinak V.I.F. přidávám pořád zima/léto. Editováno: 24. leden 2009, autor: super(b)man Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Truhlář Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Pánové, co je tu popsdáno mi připomíná závadu, kterou jsem měl u Octavie po výměně palivového filtru, přisávalo to vzduch - vyměnil jsem za dvě stovky nebo kolik ten plastový hajlík - ventil, který je na hadičkách a zacvakává se do filtru. snad jste pochopili, co myslím. pak byl voprus to odvzdušnit, ale povedlo se a FAJN" tak čau 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Neuberg Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 hele a nemás v pytli těsnění podhlavou kamaradovy to taky takhle chcípalo a pak zjistil že má v pytli to těšnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Překontrolovat rele RJ. Změřit tlak paliva na tandemu. Změřit tlaky ve válcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roy Jones jr. Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Pánové, co je tu popsdáno mi připomíná závadu, kterou jsem měl u Octavie po výměně palivového filtru, přisávalo to vzduch - vyměnil jsem za dvě stovky nebo kolik ten plastový hajlík - ventil, který je na hadičkách a zacvakává se do filtru. snad jste pochopili, co myslím. pak byl voprus to odvzdušnit, ale povedlo se a FAJN" tak čau Kde se dá koupit ten plastový hajzlík co se zacvakává do filtru? A jak jsi to odvzdušnil..já myslel, že stačí,když ten filtr zaliju naftou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 a neni to těsnění na O-kroužcích u vstřiků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 Zdravím chlapi.Známej měl podobný problém s Renauldem,dělalo mu to přesně to co popisuješ a bylo to nakonec čidlo na hřídeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 99,99% bych měnil palivový filtr! Dělalo mi to samé na starém passatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Zdravím, čím více se blíží hranice 200tis. ujetých km, tím více se mi zdá, že je konec bezstarostného ježdění.. začal se mi objevovat tenhle problém, když auto stojí delší dobu.. 3-4 dny, nejde pak nastartovat.. chytne třeba až na po páté, jako by tahalo naftu až z nádrže.. dělá to jak se tomu za chce.. někdy po týdnu stání, někdy stačí jen jeden den.. ovšem tento týden jsem ujel asi 100km v kuse, na kraji města zastavil, asi za pět minut sem chtěl nastartovat a ouha, zase nešlo nastartovat.. asi po čtvrté to naskočilo, přijedu na první křižovatku, přibrzdím a auto zdechne.. opět stejná situace.. chytlo na po páté.. tohle se opakovalo ještě na dvou křižovatkách, jednu z nich sem dokonce solidně zablokoval a řeknu vám, že mi bylo celkem trapně, když na mě ta stodvacítka ze zadu troubila.. od té třetí křižovatky sem odjel na najbližší parkoviště, zastavím, auto drží na volnoběh a nic.. dalších 100km domů taky bez jakéhokoli problému.. mužete mi někdo vysvětlit co má muj Supík za "krámy" ?? Jinak na diagnostice jsem byl, a tradičně čistý rejstřík.. Za prvé bych vyměnil palivový filtr to je jednoznačně. Pokud nepomůže pod LZ sedačkou vyndej z nádrže sací koš-hadičky se nahoře odjistí tak, že se barevná pojistka zatlačí dovnitř. Uplně rozeber sací koš Musíš pročisti i tu sací trubičku. Budou tam zbytky z rostlinné nafty,takový sliz, který se vždy po nějakých ujetých km přisaje a nejde palivo do motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Nechci ti do toho kecat Pepo007 ale podívej se na jak starý příspěvěk odpovídáš. Nemyslíš si, že za 3 roky by to mohl mít opravené a vyřešené? Mohl jsi mu odpovědět už tenkrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.