Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ano třeba jak říká TONY skusit nastartovat tak, že napřímo přivedeš plus na cívku starteru (pozor na bezpečnost ať se nezraníš kdyby to chytlo, zajištěné vozidlo,bez rychlosti atd.)

Jinak relé 109 přece nemá nic společného ze starterem.

Když se nezatočí starter tak je chyba v něm, nebo ve spínačce ,nebo v kabeláži, nebo v kostření.

Takže vážení - děkuji za snahu , pomoc radou auto jede jak fík... Pepa - 100 bodů

jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag

vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse

závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono....

Tak OK Naštěstí banalita,ale pěkně tě to pozlobilo.

jenže to je návod do starý Fabie co měla ještě český motory s řetězem a tak jako tak benzín se tahat nemá protože nespálenej benzín když chytne v katalysatoru tak je po něm

Tady je výňatek z návodu k obsluze Octavia Tour

post-1028-1265661614_thumb.png

U Octavií občas zlobí el. instalace od čtecí cívky u spínací skříňky do štítu přístrojů staří to vyměnit a mělo by to být OK stačí zajít do servisu škodovek a chtít tuhle elektriku a oni už budou vědět

Tak auto spraveno.... :palec2: Rozděláno,proměřeno,pohýbáno,vyzkoušeny volné kontakty a nakonec vyčištění všech kontaktů (prý zasraný a některý zaoxidovaný jak prase...) .Po následném zapojení se ihned budíky rozjeli jak mají.Jinou závadu prý nenašli...Provoz ukáže zda to bude 100% OK.

Díky všem za rady...Ušetřil jsem jistě nemalé peníze za případný spoleh na "autorizované" servisy,kteří by hned měnily všechno aniž by něco pořádně vyzkoušeli včem daná závada vlastně je... :gunners3:

  • 1 rok později...

Tak na kamradovej octavii 2,0 2000 rok otocime klucikom a nic ani tuk ,kazda rada dobra

  • 1 rok později...

Dobrý den, dnes jsem jednomu startoval octavii 1.9 tdi přez kabely ale on ty kabely připojil opačně, a už nejde nastartovat vubec, pojistky u baterky a zboku palubovky jsou dobre, po otočeni kličku se vše zapne tak jak ma a při otočeni kličku do polohy startovani se chova normalně, ale nezačne se točit starter. poradi mi někdo čim to je ? díky

Která z těch dvou se tak chová? To co byla startována anebo ta z které bylo startováno?

 

To je divné, páč vy jste ty baterky vlastně zapojili do série a celé do zkratu. To vše mimo jakékoliv pojistky, takže žádná by shořet neměla, celé to pro auto vlastně bylo jako zkrat na baterce, čili krátkodobě NIC, NULA.

Při nejhorším na té startované na chvíli opačná polarita, ale ne plných 12V.

  • 11 měsíců později...

Včera jsem normálně bez problémů,startoval.Dnes jsem chtěl nastartovat a nic.Baterije v pořádku.Napětí při startování nepoklesne.startér ani necvakne.Prostě se nic neděje.Je někde nějaká pojistka,nebo je starter napřímo? V čem může být chyba?

drat zo spinacky na starter, pri starteri bud je vypadnutý, alebo ho odpoj a zmeraj ked len ziarovkou pri startovani, pokuse o štart, nech ti niekto podrzi kluc v polohe start. potom ries dalej. je to tenky 1.5 mm drat ne ten hruby cerveny .. :-)

poistka pre štartér je spoločná s alternátorom v poistkovom boxe na baterke. choď po kábli, isto ju nájdeš. :)

Tak jsem se do toho dnes pustil .Proud do starteru šel,starter nic.Tak jsem ho vymontoval.Venku po připojení na proud,nic.Ocistil jsem všechny kontakty ,venku vyskoušel a fachčil.Tak jsem ho namontoval .A zase nic .chyba je asi někde v cívce .Dá se na ní něco opravit?Někde je tam špatný kontakt,cívka vůbec necvaká.Nebo musím dát novou?

Upraveno od pet

ked fachcil tak to zrejme napriamo , mimo cievku ? ked mas kúpiť druhu cievku za cca 800-900 sa mi zda tak to raadsi pozri cely starter na bazari . ja som presne tak dopadol a zohnal som za 30 eur a jak za mlada toci ... lacnejsi jak podrbana cievka v obchode.

Když byl vymontovaný,tak jsem ho zkoušel PŘES CÍVKU a někdy jde někdy ne.

  • 1 rok později...

Mám stejný problém. Nemůžu nastartovat.Do vcerejska auto normálně startovalo a dnes nemůžu nastartovat. Vše v autě funguje a když točím déle zobrazí se mi mazání a pipne signalizace.Co s tím?

Díky za radu

Mám problém se startováním. První startování jde v pohodě, ale každé další naskočí pouze s plynem. pokud déle odstavím opět funguje na poprvé a bez plynu. Také se mi stává, že po nastartování, někdy i během jízdy drží otáčky na 1800-1900, klesají až po cca 5-10minutách. Rada?

 

 

Octavia I - 1.6 GLXI, 74kW, r.98

  • 6 let později...

Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu  pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně?

Díky moc za rady

 

PXL_20211221_182043616.jpg

Ak to chces zistit musis vysledovat ci aj na vystupe ma RJ vsetky piny cidla.ak nie tak pravdepodobne to vzdal tranzistor alebo podobna suciatka.

Ahoj, diky za tip. Zitra napichnu drat primo na vystup z RJ a uvidime, jestli tam bude 5V. 

Tak vyřešeno. RJ chyběla kostra. Nalezena dole pod svazkem mimo kostrici bod. Dost zaoxidovane ocko. Kdo ho ale nepripojil je zahadou. Asi se kabelovym svazkem prikostrovalo.

PXL_20211231_090522243.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.