milanfelda Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Ano třeba jak říká TONY skusit nastartovat tak, že napřímo přivedeš plus na cívku starteru (pozor na bezpečnost ať se nezraníš kdyby to chytlo, zajištěné vozidlo,bez rychlosti atd.)Jinak relé 109 přece nemá nic společného ze starterem. Když se nezatočí starter tak je chyba v něm, nebo ve spínačce ,nebo v kabeláži, nebo v kostření. Takže vážení - děkuji za snahu , pomoc radou auto jede jak fík... Pepa - 100 bodů jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Tak OK Naštěstí banalita,ale pěkně tě to pozlobilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 jenže to je návod do starý Fabie co měla ještě český motory s řetězem a tak jako tak benzín se tahat nemá protože nespálenej benzín když chytne v katalysatoru tak je po něm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Tady je výňatek z návodu k obsluze Octavia Tour Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Barto Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 U Octavií občas zlobí el. instalace od čtecí cívky u spínací skříňky do štítu přístrojů staří to vyměnit a mělo by to být OK stačí zajít do servisu škodovek a chtít tuhle elektriku a oni už budou vědět Tak auto spraveno.... Rozděláno,proměřeno,pohýbáno,vyzkoušeny volné kontakty a nakonec vyčištění všech kontaktů (prý zasraný a některý zaoxidovaný jak prase...) .Po následném zapojení se ihned budíky rozjeli jak mají.Jinou závadu prý nenašli...Provoz ukáže zda to bude 100% OK. Díky všem za rady...Ušetřil jsem jistě nemalé peníze za případný spoleh na "autorizované" servisy,kteří by hned měnily všechno aniž by něco pořádně vyzkoušeli včem daná závada vlastně je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Tak na kamradovej octavii 2,0 2000 rok otocime klucikom a nic ani tuk ,kazda rada dobra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino122 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Dobrý den, dnes jsem jednomu startoval octavii 1.9 tdi přez kabely ale on ty kabely připojil opačně, a už nejde nastartovat vubec, pojistky u baterky a zboku palubovky jsou dobre, po otočeni kličku se vše zapne tak jak ma a při otočeni kličku do polohy startovani se chova normalně, ale nezačne se točit starter. poradi mi někdo čim to je ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Která z těch dvou se tak chová? To co byla startována anebo ta z které bylo startováno? To je divné, páč vy jste ty baterky vlastně zapojili do série a celé do zkratu. To vše mimo jakékoliv pojistky, takže žádná by shořet neměla, celé to pro auto vlastně bylo jako zkrat na baterce, čili krátkodobě NIC, NULA. Při nejhorším na té startované na chvíli opačná polarita, ale ne plných 12V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Včera jsem normálně bez problémů,startoval.Dnes jsem chtěl nastartovat a nic.Baterije v pořádku.Napětí při startování nepoklesne.startér ani necvakne.Prostě se nic neděje.Je někde nějaká pojistka,nebo je starter napřímo? V čem může být chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 drat zo spinacky na starter, pri starteri bud je vypadnutý, alebo ho odpoj a zmeraj ked len ziarovkou pri startovani, pokuse o štart, nech ti niekto podrzi kluc v polohe start. potom ries dalej. je to tenky 1.5 mm drat ne ten hruby cerveny .. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusl Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 poistka pre štartér je spoločná s alternátorom v poistkovom boxe na baterke. choď po kábli, isto ju nájdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 18. Únor 2014 Sdílet Vloženo 18. Únor 2014 (editace) Tak jsem se do toho dnes pustil .Proud do starteru šel,starter nic.Tak jsem ho vymontoval.Venku po připojení na proud,nic.Ocistil jsem všechny kontakty ,venku vyskoušel a fachčil.Tak jsem ho namontoval .A zase nic .chyba je asi někde v cívce .Dá se na ní něco opravit?Někde je tam špatný kontakt,cívka vůbec necvaká.Nebo musím dát novou? Editováno: 18. Únor 2014, autor: pet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 18. Únor 2014 Sdílet Vloženo 18. Únor 2014 ked fachcil tak to zrejme napriamo , mimo cievku ? ked mas kúpiť druhu cievku za cca 800-900 sa mi zda tak to raadsi pozri cely starter na bazari . ja som presne tak dopadol a zohnal som za 30 eur a jak za mlada toci ... lacnejsi jak podrbana cievka v obchode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Když byl vymontovaný,tak jsem ho zkoušel PŘES CÍVKU a někdy jde někdy ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerzysfu Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Mám stejný problém. Nemůžu nastartovat.Do vcerejska auto normálně startovalo a dnes nemůžu nastartovat. Vše v autě funguje a když točím déle zobrazí se mi mazání a pipne signalizace.Co s tím? Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tony2036 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Mám problém se startováním. První startování jde v pohodě, ale každé další naskočí pouze s plynem. pokud déle odstavím opět funguje na poprvé a bez plynu. Také se mi stává, že po nastartování, někdy i během jízdy drží otáčky na 1800-1900, klesají až po cca 5-10minutách. Rada? Octavia I - 1.6 GLXI, 74kW, r.98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky007 Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně? Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 Ak to chces zistit musis vysledovat ci aj na vystupe ma RJ vsetky piny cidla.ak nie tak pravdepodobne to vzdal tranzistor alebo podobna suciatka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky007 Vloženo 30. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2021 Ahoj, diky za tip. Zitra napichnu drat primo na vystup z RJ a uvidime, jestli tam bude 5V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky007 Vloženo 31. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2021 Tak vyřešeno. RJ chyběla kostra. Nalezena dole pod svazkem mimo kostrici bod. Dost zaoxidovane ocko. Kdo ho ale nepripojil je zahadou. Asi se kabelovym svazkem prikostrovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.