Přejít na obsah

TDI nestartuje


lubann

Doporučené příspěvky

Ano třeba jak říká TONY skusit nastartovat tak, že napřímo přivedeš plus na cívku starteru (pozor na bezpečnost ať se nezraníš kdyby to chytlo, zajištěné vozidlo,bez rychlosti atd.)

Jinak relé 109 přece nemá nic společného ze starterem.

Když se nezatočí starter tak je chyba v něm, nebo ve spínačce ,nebo v kabeláži, nebo v kostření.

Takže vážení - děkuji za snahu , pomoc radou auto jede jak fík... Pepa - 100 bodů

jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag

vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse

závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Octavií občas zlobí el. instalace od čtecí cívky u spínací skříňky do štítu přístrojů staří to vyměnit a mělo by to být OK stačí zajít do servisu škodovek a chtít tuhle elektriku a oni už budou vědět

Tak auto spraveno.... :palec2: Rozděláno,proměřeno,pohýbáno,vyzkoušeny volné kontakty a nakonec vyčištění všech kontaktů (prý zasraný a některý zaoxidovaný jak prase...) .Po následném zapojení se ihned budíky rozjeli jak mají.Jinou závadu prý nenašli...Provoz ukáže zda to bude 100% OK.

Díky všem za rady...Ušetřil jsem jistě nemalé peníze za případný spoleh na "autorizované" servisy,kteří by hned měnily všechno aniž by něco pořádně vyzkoušeli včem daná závada vlastně je... :gunners3:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den, dnes jsem jednomu startoval octavii 1.9 tdi přez kabely ale on ty kabely připojil opačně, a už nejde nastartovat vubec, pojistky u baterky a zboku palubovky jsou dobre, po otočeni kličku se vše zapne tak jak ma a při otočeni kličku do polohy startovani se chova normalně, ale nezačne se točit starter. poradi mi někdo čim to je ? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Která z těch dvou se tak chová? To co byla startována anebo ta z které bylo startováno?

 

To je divné, páč vy jste ty baterky vlastně zapojili do série a celé do zkratu. To vše mimo jakékoliv pojistky, takže žádná by shořet neměla, celé to pro auto vlastně bylo jako zkrat na baterce, čili krátkodobě NIC, NULA.

Při nejhorším na té startované na chvíli opačná polarita, ale ne plných 12V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Včera jsem normálně bez problémů,startoval.Dnes jsem chtěl nastartovat a nic.Baterije v pořádku.Napětí při startování nepoklesne.startér ani necvakne.Prostě se nic neděje.Je někde nějaká pojistka,nebo je starter napřímo? V čem může být chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se do toho dnes pustil .Proud do starteru šel,starter nic.Tak jsem ho vymontoval.Venku po připojení na proud,nic.Ocistil jsem všechny kontakty ,venku vyskoušel a fachčil.Tak jsem ho namontoval .A zase nic .chyba je asi někde v cívce .Dá se na ní něco opravit?Někde je tam špatný kontakt,cívka vůbec necvaká.Nebo musím dát novou?

Editováno: , autor: pet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked fachcil tak to zrejme napriamo , mimo cievku ? ked mas kúpiť druhu cievku za cca 800-900 sa mi zda tak to raadsi pozri cely starter na bazari . ja som presne tak dopadol a zohnal som za 30 eur a jak za mlada toci ... lacnejsi jak podrbana cievka v obchode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám problém se startováním. První startování jde v pohodě, ale každé další naskočí pouze s plynem. pokud déle odstavím opět funguje na poprvé a bez plynu. Také se mi stává, že po nastartování, někdy i během jízdy drží otáčky na 1800-1900, klesají až po cca 5-10minutách. Rada?

 

 

Octavia I - 1.6 GLXI, 74kW, r.98

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu  pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně?

Díky moc za rady

 

PXL_20211221_182043616.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...