Duben 11, 200916 r uvidíme co stím HTP vyvedou:-)sníží hlučnost?vždyť to by vlastně stačilo.....už chci test 1.2tsi....no prostě nový motory do FII jí jen a jen prospějí....myslím že pak majitelé FI kteří chtěli do budoucna zkončit s FI a možná by chtěli FII ale kvůli prachbýdné nabídce motorů přemýšleli o změně koncernu takhle u koncernu zůstanou....když bude dobrá nabídka motorů...
Duben 13, 200916 r Ale to já se nebojím. Však říkám, že poplašné zprávy typu: HTP nahradí "nová" 1.2ka jsou blbost. A blbost to opravdu je. Kdo chce 1.2 s turbem, tak má 1.2 TSI, ale kdo chce levnější atmosféru tomu 3válec zůstane k dispozici. EURO 5 - nevím jak to chtějí udělat? Tři katalizátory a pět lambdasond ? To asi ne, ale spíš by mě zajímalo jestli třeba nezvednou výkon? 12V-55Kw...6V 50Kw ?? ale to asi ne - ale prospělo by to
Duben 13, 200916 r já bych 8ventil uplně zrušil....podle mě je zbytečnej na tak velké těžké auto...nechal bych 51kw....pak tu 1.2 tsi v 63kw variantě a pak 1.2tsi 77kw:-)pak hezky 1.4tsi 90kw a pak RS 125kw....no nemám to hezky naplánované???hiii
Duben 13, 200916 r Taky bych to tak videl, ale ty htpčka bych klidně nechal obě dvě bez změny výkonu. Max bych je vyladil na lepší průběh výkonu a nižší spotřebu. Kdo bude chtít mít low end nebo něco do města, koupí si hatapku, kdo bude chtí víc, měl by 1,2TSI 63 a 77kw... Upraveno Duben 13, 200916 r od Mustafa
Duben 13, 200916 r Autor mna by zaujimalo, aka bude nafta v RS (ak bude). Ked benzin bude mat 125 kW...
Duben 13, 200916 r Z nafty by podle mě měla smysl jedině nabušená 1.6ka, protože dvoulitr by to auto "zabil". Už aji v oktávce je cejtit, že ta váha na předku není úplně ideální. Ale má vůbec koncern 1.6ku s použitelným výkonem?? A má vůbec smysl do toho naftu cpát, když to TSIčko bude umět jezdit jak sportovně, tak úsporně?? ...taky sem zvědavej, co tam nakonec nabastlí
Duben 15, 200916 r neviem či to tu už bolo http://news.auto.cz/nove-modely/profit-mod...it-rezervu.html
Květen 17, 200916 r cjoctavian: Ja tipujem najskôr 2013, ale skôr 2014. Na čo by robili v 2010 facelift, keby v 2012 došiel nový model?
Květen 19, 200916 r U Superbu se o FL fakticky neda mluvit. To, ze prisel zhruba dva roky pred nabehem noveho modelu je ale pravda.
Květen 19, 200916 r Nová Fabia bude mít podle ověřených zpráv světla podobná OII a karoserie převezme hodně dílů z Pola. Je to z důvodu snížení nákladů. Takže se k sobě tyto dva vozy přiblíží ještě "víc" než dnes. Motory budou též jako v Polu. http://magazin.auto.cz/predstavujeme/volks...o-pologolf.html Motor 1.6 bude vypuštěn¨. Nahradí jej 1.2 TSI, který je lehčí, má téměr o 1,5 L menší spotřebu a lepší výkonové parametry.
Květen 19, 200916 r " karoserie prevezme hdne dilu z pola" a to co znamena ? ako moze karoseira oblej fabie prevziat karosarske diely z hranateho pola ?
Květen 19, 200916 r Pokud dostane dily z pola bude to jen dobre, nedavno sem se svezl kratce, a je to u tridu jinde jak podvozkove tak materialove, konecne chromovy klicky otvirani dveri (ne ty laciny stribrny jako u FII/RM), super 3ramen. volant a super palubka, ktera netlaci do kolene jako u fabie/RM... dneska nema fabia proti new polu krom ceny zadnou vyhodu.. podobny nazor mam na vydarenou novou ibizu... na oba bratricky ted fabia ve vsem hodne ztraci.. Upraveno Květen 19, 200916 r od JasteR
Květen 20, 200916 r no je pravda .. polo je fakt niekde inde ... je to sice tiez take krpate ako fabia, ale ked som v tom siel mal som ovela lepsie pocity z interieru ,, skradka celkovo o nieco lepsie dojem nez z fabie ... hold .. ale na druhej strane mozeme byt radi ze fabie je akoa je .. este stale sa mohol robit favorit :-.)
Květen 20, 200916 r urcite su to info o facelifte ? moc sa mi nechce verit ze by sa robili nejake zasadne zmeny ,,, max kozmeticke, nie su tvoje info skor o F III ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.