Srpen 11, 200916 r Fabia priepastne zaostava v sirke voci konkurentom... Ono je jedna věc šírka venku a druhá vnitřní rozměry, tam už to ve FII tak špatné není si myslím... třeba Ibiza ač na nové platformě mi přijde menší vevnitř.
Srpen 11, 200916 r Ono je jedna věc šírka venku a druhá vnitřní rozměry, tam už to ve FII tak špatné není si myslím... Hlavně je vždycky hodně zábavné, že na takových fotkách co tady strčil cjoctavian je Fabia vždy postavená rovně a vedle toho clio pod uhlem, aby to náhodou nevypadalo málo výrazně. Další věc, kterou vidím jako hodně úsměvnou je porovnání vnitřních rozměrů a uspořádání interiéru. Shodou okolností poslední týden jezdím křížem krážem Francií a větší šířka by byla tady v uličkách jednoznačným handicapem. Chápu, že u nás ještě spousta lidí nepochopila pojem kompaktního auta, ale když se třeba podíváte na vnitřní šířku vpředu a vzadu u FII (138cm a 138cm) a u Clia (140 a 141cm), třeba někoho něco trkne...
Srpen 11, 200916 r Autor 1. tu fotku som nerobil ja a nebol to zamer odfotit Clio o 1 stupen sikmejsie... 2. sirsie dvere u Clia - zeby sirsia deformacna zona? 3. 3 mame este dost daleko do parizskych uliciek (kde aj tak kazdy otlka auta pri parkovani - bez rozdielu velkosti) 4. kompaktne auto asi nepochopili vsetci vyrobcavia kompaktnych aut, nie ja Upraveno Srpen 11, 200916 r od Cjoctavian
Srpen 11, 200916 r 1. nema cenu rozebirat jestli ses autorem fotek, ktere sem vkladas. ono je stejne tezky najit jinou, takle neprilepsenou 2. sirsi deformacni zona obecne bez dalsich podrobnosti nic neznamena - napriklad v NCAP ma Fabia u bocniho narazu o bod horsi vysledek z jedineho duvodu - zablokovany zamek zadnich dveri, R pak plny pocet 3. garaze se obvykle s zivotnim cyklem auta nezvetsi a muzu rict, ze zaparkovat v nekterych podzemnich garazich se SII je obcas za trest. a to je jeste jezevcik ve sve tride stejne jako fabia 4. ne vsichni vyrobci delaji mestska auta velikosti golfu
Srpen 14, 200916 r A proč by nemohli použít karoserii FII, rozšířit blatníky a posadit na podvozek PQ25? V předu by došlo k rozšíření o 29 mm a vzadu o 31.
Srpen 14, 200916 r A nemá FII od minulého roka prednú nápravu z PQ25? BTW: je PQ25 navrhnutá s "podporou" 4x4
Srpen 14, 200916 r neco takovyho se resilo v sekci FII/R a nikdo nejak spolehlive tusim nedokazal rict, co se tam vlastne dava jinak s tim podvozkem souhlasim, ze by to mohlo byt realne.
Září 1, 200916 r Já ne. Už jenom kvůli tomu, že teď šla dobře na odbyt kvůli státním subvencím a Škoda zas nemá tolik modelů, aby mohla dat dvě novinky na jeden salon. Má to bejt prej v březnu.
Září 22, 200915 r Ve včerejším SM článek o fac. FII,Rom,změna se má týkat hlavně předního nárazníku,širší a nižší masky chladiče asi jako Superb nebo OII. Upraveno Září 22, 200915 r od Vlasta
Září 22, 200915 r Ale ani jeden pisálek si nevšiml ploutvičky (na zadní straně střechy v černé barvě) Upraveno Září 22, 200915 r od NNN
Září 22, 200915 r No já nevim, ale ty světla vypadají jako ty současný. Takže pokud je tohle kompletně FL auto, tak něco drhne v Georgově kouli a nebo je tohle a) nějak maskované b ) jenom částečně FL. Boční lišty na zakladním modelu nejsou ani teď a ani na některých prvních prezentačních snímcích stávajícího R. EDIT: tak beru zpět, tvar je podobnej, ale vypadá to na jinou velikost - protaženost. Já bych asi změny vzadu u R nečekal, asi su deformovanej vlastnictvím, ale vzadu bych nic neměnil. Snad krom přesunu antény dozadu pro auta bez panoramy. Upraveno Září 22, 200915 r od bojler
Září 22, 200915 r Já bych řekl, že to je spíš kachna... aby měla škodovka na chvíli klid a na internetu se o něčem psalo
Září 22, 200915 r to bojler: Já bych ji zase dozadu nedával. Rodiče mají roomstera bez panoramatické střechy a vychvalují si anténu vpředu kvůli myčce, která anténu "češe", na mé fabii jede kartáč vzadu proti a čekám, kdy mi zlomí prut.
Září 23, 200915 r to bojler: Já bych ji zase dozadu nedával. Rodiče mají roomstera bez panoramatické střechy a vychvalují si anténu vpředu kvůli myčce, která anténu "češe", na mé fabii jede kartáč vzadu proti a čekám, kdy mi zlomí prut. A co takle si prvne zjistit, jak se jezdi do mycky? Posledni rok auto voplachuju rucne, ale vsude, kde sem byl predtim, tam bylo VYRAZNYM pismem napsano, ze MUSI byt sklopena a nebo odsroubovana antena! Mimochodem, trochu nechapu tu namitku, kdyz tam bude ploutev..
Září 23, 200915 r Neříkám, že jí nesklápím, já ji sklopím, ale ten kartáč, když jede dopředu, mi ji stejně zvedne (na naší staré fabii se už takhle jeden prut zlomil). Jinak kdyby byla ploutev, tak ta by určitě byla lepší vzadu, i když já osobně jsem příznivcem prutu. Promiňte trošku jsme odbočili od fabie k roomsteru. Edit: Když se tady mluví o světlech, tak mě by se líbilo, kdyby tam přidali dálková světla, jako další žárovku. Podle mě to byl docela krok zpátky, když škodovka dala H4 nebo si u čoček lámala hlavu s clonkou. Upraveno Září 23, 200915 r od Ciryl
Září 23, 200915 r Když budeš mít dálkový separátně, nebudou moct bejt zas natáčecí.. navíc, na té fotce jde vidět, že parabola bude i dál jedna. Ono to svítí dobře, jenom v tom člověk nesmí mít ty šitky z fabriky
Září 23, 200915 r Wow, tak tu podobu s Loganem jsem si neuvědo mil , dobrý postřeh... Taky by mě zajímalo, co dělají na kapotě, jak jsou blinkry, stříbrné lemy. Podle mě je to dost hnusný a levný tuzing Detail světla v lepší kvalitě + zvýraznění stínů Upraveno Září 23, 200915 r od NNN
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.