brano4 Vloženo 21. leden 2013 Vloženo 21. leden 2013 ahojte. má tu niekto nahodené toto ? http://www.turbosport.cz/1740-tsb220.html Citovat
Sniper_2003 Vloženo 21. leden 2013 Vloženo 21. leden 2013 S tímhle tedy žádnou zkušenost nemám, ale podle ceny plus práce budeš kolem 30tis. To už máš lepší si zajet k TDifunovi ten má přestavbový kit (nové turbo né repasované) také kolem 30 tis. a máš v tom ještě úpravu jednotky atd.. Citovat
brano4 Vloženo 22. leden 2013 Vloženo 22. leden 2013 nevieš je tu niekto kto to cez neho riešil ? zatial sa len rozhliadam a nechcem urobiť bobosť. je to na octu2 BJB. Citovat
Pepa007 Vloženo 22. leden 2013 Vloženo 22. leden 2013 ahojte. má tu niekto nahodené toto ? http://www.turbospor...740-tsb220.html A o co ti jde? Pokud o tom něco chceš vědět kontaktuj přímo kluky z turbosportu. Jsou to seriozní chlapi a poradí ti. Citovat
brano4 Vloženo 23. leden 2013 Vloženo 23. leden 2013 ide mi o to dostat z mojho auta cca 200 ps a 400 nm a hladam najvhodnejsie kombinacie turbo a cip alebo turbo, cip a trysky. pisal som si s andreem a aj do tdifun. Citovat
Sniper_2003 Vloženo 23. leden 2013 Vloženo 23. leden 2013 Pokud chceš 200Ps a 400Nm krouťák tak bude muset jít i jiná spojka, IC atd... a to nejsou také levné věci. Citovat
celeston Vloženo 30. leden 2013 Vloženo 30. leden 2013 Zdravím nemáte někdo zkušenosti touto firmou na čip? http://www.esotuning.cz/ Citovat
Bergerov Vloženo 12. Březen 2013 Vloženo 12. Březen 2013 Ahoj Mám dotaz má přítelkyně má Octavia 2 1.9 TDI 77kw r.v. 2006 a chtěl byh vědět jestli u této Octávie se montoval filtr pevných částic? Děkuji Citovat
libero Vloženo 12. Březen 2013 Vloženo 12. Březen 2013 áno..jedine do motora BLS s výrobou od 05/06 do 10/08 Citovat
Bergerov Vloženo 12. Březen 2013 Vloženo 12. Březen 2013 díky moc motor má BKC takže je to bez filtru Citovat
Ondrero Vloženo 7. Duben 2013 Vloženo 7. Duben 2013 Ahoj, chci se zeptat jestli je toto normální? Olej v odvětrávací hadici na víku hlavy. Ale hafo... A pak sundaná hadice u motoru. Na mě je to až moc zaolejované. Řešíme to, protože kamarád musí docela často dolévat. A rok výroby 07 a 150 tis najeto. Citovat
Koty Vloženo 7. Duben 2013 Vloženo 7. Duben 2013 Oleje je tam dost, nějaký drobný únik je v poho ale toto je více než zdrávo. Turbo? Citovat
Ondrero Vloženo 7. Duben 2013 Vloženo 7. Duben 2013 Mě právě přijde že to valí tím odvětráním hlavy. Ta hadice byla úplně nažvejknutá. Oproti mé 1.8T z roku 2001 neskutečný rozdíl. Já měl ty hadice jakoby špinavé od olejové mlhy. Ale ten kámoš tam má fakt tekutej olej.A vypadal čerstvě. Je možné aby se něco stalo pod víkem a mohlo to jít odvětráním? Citovat
Koty Vloženo 7. Duben 2013 Vloženo 7. Duben 2013 Dle mého to jde z turba přes cooler až do motoru. Citovat
Ondrero Vloženo 7. Duben 2013 Vloženo 7. Duben 2013 Ok ale co ta hadice na víku? To by mělo takhle valit olej do sání? To turbu neškodí? Citovat
Koty Vloženo 8. Duben 2013 Vloženo 8. Duben 2013 Hadice na víku nevím. Určitě by to dělat nemělo - dle mého auto i dost kouří, pokud jde olej do válců. Turbu to škodit musí, pokud propouští tolik oleje. Citovat
Moocher Louda Vloženo 8. Duben 2013 Vloženo 8. Duben 2013 Ale co ted stím, jsem z toho v celku na nervy, Jinak auto tolik nečoudí, jako občas malinký obláček černa ale nic extrémního. Ten motor nemá tolik najeto, tak nechápu proč se to děje. Citovat
Ondrero Vloženo 8. Duben 2013 Vloženo 8. Duben 2013 Njn tak pořídit OCT a vést ty sračky do nádobky Citovat
Moocher Louda Vloženo 10. Duben 2013 Vloženo 10. Duben 2013 cca 2mm na měrce. V neděli jsem doléval, dal jsem tam oleje nad horní hranici měrky a včéra se kontrolka opět rozsvítila, nicméně jsem zkontroloval hladinu a oleje tam bylo stále stejně a když jsem ráno startoval, tak kontrolka nesvítila. Přestávám to chápat, připadá mi že si ze mě to auto dělá srandu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.