Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Hlava byla za 10500 + těsnění 1200, ostatní záleží co ještě. U mně, vyčištění turba + nový těsnění i k tandemu, vyčištění egru, těsnění vstřikovačů, ložiska vačky, žhavky, gufero, nějaký šrouby a diagnostika, byl sem na 17950 za vše bez práce.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud hrnec a jezdil na LL tak tuplem, moje taky hrnec a LL :)

ufff-celkem darda :(

Vzhledem k tomu že sem nehodlal dát při koupi cca 250tkč za auto staré mezi čtyřmi až pěti lety s nájezdem vysněných :) 90tkm kde by se tohle taky vykadilo páč by ve skutečnosti mělo na hrbu 150tkm a víc, sem si dojel do D pro tohle se 170tkm a jasnou historií za 180tkč s tím že do něj časem něco nasypu, to pro mě není darda a beru to jako v normě ;)

btw u mojeho byla vačka měněna poprvé už ve 110tkm s hrncem na LL :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mém případě od novoty měněn olej po 15tis.km. Jestli ten Castrol byl LL, to už nepoznám v servisce mám jen značku. Ale jestli říkáš že na tvém byla první vačka měněna po 110 tak jsem ještě rád že u mě v 200.

 

Jinak s tím finančním hlediskem, je lepší dát 20tis.Kč a auto jezdí nesměle dalších 200tis.km. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci v žádném případě někoho strašit. :kol-47: Jen jsem byl udivený, když mi mechanik ukázal tři vozy O2 1.9 O2 2.0 a Supa 1.9 rozmontovaný na výměnu vačky. Pak ti řekne, že je to slabost těchto motorů a že to není nic neojedinělého. Co se týká toho opotřebování někdy to ani nepostřehneš. Já na to přišel tak, že se mi nezdál zvuk motoru a auto má při porovnání se stejným autem menší výkon. Prý se stává, že tato závada přijde i z čista jasna. :kol-32:  O to je to pak horší, že tě to znehybní někde na silnici. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U PDéček je tohle bolest která je znásobena právě výměnami oleje a LL interval je mor. Po 40tkm, výměny po 10tkm, olej od Milerů EE 5W40 505.01 a vačka je podle slov odborníka ve stavu ve kterém ji tam dával jako novou ;) Slyšet to je hlavně v zimě u studenýho motoru a slyšet jsou i ty ventily, vymačkaný lůžka vstřikovačů zase prozradí nadměrné ředění oleje naftou což samozřejmě taky přispěje k vydírání váčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chalani, ja mam otazku na vas odbornikov. Nieje v mojich silach precitat cele toto vlakno (uz je to povedal by som na roman....)

 

1.9 TDI BXE, 370 000km. Do 300 000km to behalo na LL, odvtedy menim po 15 000 km. Jazdi od 2007, najazd cca 40 000km/rok (prevazne dialnice a dlhsie cesty). Este by som na nom rad pobehal, pretoze na nove momentalne nieje...

 

Otazka: co by ste vy 'preventivne' pozreli a vymenili? Dost jazdim ''''dlhsie'''' trasy (Brno-Zilina, cca 200km na jeden sup). Niekto je nazoru do toho nevrtat kym to ide, na druhej strane vsetko sa opotrebuje a raz za cas to treba vymenit...

 

Dakujem za vas nazor :)

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...