Martttin Vloženo 20. Červen 2015 Sdílet Vloženo 20. Červen 2015 Ahoj, dakujem za nazory predavalo sa 11/2006... skor ma to taha k rozhodnutiu do toho fakt nervtat, kym to slape, nato ze to ma 370k s povodnym turbom je to asi celkom v norme Jedine co ma este napadlo su hydrostely, '''''v kuloaroch''''' sa povrava, ze long life im nerobi dobre a tak by sa mohli preventivne vymenit, ale.... zasa asi vec nazoru...PS: brat ma tourana 2005 BKC, polovicny najazd a neskutocne ticho v aute v porovnani s octaviou. Az sa mi nechce verit, ci je to len tlmenim alebo najazdom, ale s mojim traktorom sa to neda porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2015 Mam pocit, ze v poslednej dobe som tu nejak moc aktivny ... som si myslel, ze doby prehrievania motora su prec so Skoda 105 atd... Dnesna cesta z Chorvatska ma presvedcila, ze nie? Celu cestu dve rovnake Octavie, 1.9 BXE, 11/2006 vs. 10/2007. Druhe auto cela cesta teplota uplne v normalne, mne rucicka lietala hore dole. Termostat som menil v zime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 15. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Zřejmě špatný termostat nebo vodní pumpa. Ručička se mi nikdy nehnula z 90°C ani při takovéto zátěži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 15. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Škoda že jsi ne vyfotil teplotu oleje. Docela by me zajímalo kolik mel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Kde je teplota oleja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Nikde, tím se nezabývej. Teplotu oleje zobrazuje MaxiDot až u faceliftu a to ještě až od určitého MR (tuším, že od 2010?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 S Polarfis už od před FL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 OK, ale to není běžná součást tovární výbavy vozu OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendis Vloženo 24. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2015 Ahoj všem, zkusím se zeptat ještě tady. Prosím kde se nachází ventil N75. Mám rok 2010 a motor 1,9 77kw BXE. Kdyby bylo foto tak by to bylo super. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 28. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 (editace) Zkus to tady : http://forum.skodahome.cz/topic/122350-ventil-n75-nebo-n18/page-2 Editováno: 28. Srpen 2015, autor: Toom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fastet Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 BJB je motor s 16V alebo 8V ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Září 2015 Sdílet Vloženo 27. Září 2015 8 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Zdravim, mam problem a jiz nevidim reseni. Koupil jsem svoji Octavku 2 (facelift), 1.9TDi 77KW, motor BXE, jako novou. Vymena oleje po 15tis km. Zhruba od 20tis. km jsem pocitoval ubytek vykonu. Servis neprisel na zavadu. Pak se mi pridala zavada se startovanim. Starter tocil, nafta tam sla,.. Tak jsem to dal do servisu, ze to nestartuje. Menily baterky, testovalo,.. Ale nic nezjistily. Kdyz jsem to vyzvedl z opravy, auto ozilo,.. Jezdilo do 5l, startovalo krasne, turbo piskalo, motor zral olej a temer nebrzdil se zarazenou rychlosti. Vag jsem mel vzdy cistej. No aby toho nebylo malo, bylo auto nabourano zezadu a v servisu stravilo 2mesice. Kdyz jsem prevzal vozidlo ze servisu, auto opet prestalo jezdit a objevila se zavada opet se startovanim, motor prestal zrat ole, turbo prestalo piskat. Tak jsem preventivne vymenil snimac otacek, preventivne a ejhle ustaly problemy se startovanim, i kdyz byl vag pred vymenou cisty. Nasledne jsem resil vykon a zjistilo se z diagnostiky, ze turbo nenafouka hned po seslapnuti plynu,.. To bylo ke stavu 110tis km. Tak jsem dal auto do renomovane opravny. Vyndano turbo - tlaky v haji, vrtulka utavena, ale do motoru nic neproletelo. Navic jeden vstrik byl spatny. Tak jsem nechal repasovat turbo, vstrik, vymena oleje, vzduch filtru. A ted se turbo snazi, ale zda se mi, ze auto jede hure nez pred repasem. Navic mam o cca 0,5-1litr vetsi spotrebu. Jezdim stejne trasy. Byl jsem u Ferdy, nastavil mi turbo a egr. A ejhle vozidlo ozilo. Okamzita reakce na plyn spotreba sla dolu. Jenze druhy den mi auto opet nejelo:-( respektive netahne. Egr jsem jednou nechaval cistit a byl temer cistej. Je zvlastni, ze kdyz se kdokoliv snazi zjistit zavadu,... Tak to pote jede, jak ma!! Poradi nekdo co by to mohlo byt?? Pripadne kde hledat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 29. Únor 2016 Sdílet Vloženo 29. Únor 2016 mužu se zeptat kde v servisu si s tím byl?Jestli v servisu škoda tak by to odpovídalo. Každopádně napadá mě co čerpadlo je ok?A palivovej filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Jezdil jsem s tim do autoriz. servisu Auto Kralupy. A uz nikdy vice!! Jenom kecaj a nic neudelaji. Tak jsem byl s turbem v autoservisu Petr Rada Sobeslav a ti se specializuji jenom na diesely, repas turb, vstrikovacu. Palivovy filtr menim po 50tis. Km. Je pravda, ze po vymene palivoveho filtru a jezdeni s pozkozenym turbem to jelo cca 2-3tis. Km krasne, ale pak to bylo line opet. Bohuzel vag nic neukazuje. A cerpadlo jsem nezkousel testovat, nevim jak? Navic si myslim, zda to neni zpusobeno nejakou RJ? Divne je, ze po hledani priciny zavady to jede lepe, ale druhy den je zavada zpet:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Neříkám že všechny ale autoriz. servis jsou vražda pro auto taky aby ne oni ti ho zničí a co ty uděláš?Budeš si muset koupit nové a zas další prachy pro škodovku. Já mam podobnou špatnou zkušenost s auto dům škoda v Chomutově kdybych tam nenalítnul už rudej vzteky a neodtáhnul auto dotahovkou po xx dnech tak věřím že by mě to stálo půl milionu a nejezdil bych ještě do teď. Ale zkusil bych nějaký šikovný servis kde vědí co dělají zkusit že máš podezdření na čerpadlo oni to odzkouší a řeknou pane ne to bude nečím jiným nebo ano je to možné objedná se nové vymění se a uvidí.Když to tím nebude vrátí se tam čerpadlo zpět to tvé a to nové se vrátí a neměly by ti za to nic účtovat a případně hledat dál klidně jim ho tam i nech na pár dnů na odzkoušení ale počítej s tím že případná výměna čerpadla bohužel není na chvíly ale záleží na servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Ja to zkousel u lidi z fora,.. Nikdo mi neveril,.. Az diky Jardovi se zjistilo turbo co hned nenafouka a v Sobeslavi to potvrdili. Diagnostika nenahlasila nikdy chybu. Tlaky, apod. Ale proc auto nema pote oprave vykon, nikdo nevi. Co pujde, zkusim s Jardou menit kus za kus,.. Pripadne zkusim dle meho asi lepsi servis Skoda v Sukoradech. Nerikam, ze jsou dokonaly. Jde o to vyslechnout a resit to a nerikat, jako v Kralupech, tak si to nachipujte. To neni reseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Březen 2016 Sdílet Vloženo 19. Březen 2016 Nebyl někdo náhodou na ME s 1,9TDi , vypnutým EGR a chipem??? Zajímalo by mě jestli to prošlo těmi novými emisemi v pohodě nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 zkoušel jsem si načíst kody a ted bych emise neprošel.Teda ted asi jo,ale po červnu už ne,až přestane platit vyjimka.Stk mám do března,pak egr odslepím,budu muset k funovi.Pokud někdo něco nevymyslí....Nebo to udělám ted a mám 2roky pokoj.Ale nevím jak to bude s kouřivostí.Neprochází normální pd a natož chipmuté. Egr ale dám nový a odslepím,v zimě se to hrozně pomalu zahřívá...,pokud člověk nejede po dálnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Naštěstí já jsem to zaslepení sundal již před časem ( spekulace o nových ME ), ale odpojil jsem hadičku podtlaku takže EGR je vypnuté. A když ji zpět připojím tak je zase EGR funkční. Problém je jen v tom, že pak je otevřený pořád, zřejmě již má odsloužíno. Ale snad to na ty ME vydrží. Řeknu to na přelomu června a července, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 .Ale nevím jak to bude s kouřivostí.Neprochází normální pd a natož chipmuté. A to máš odkud? Pokud s tím autem nejezdíš jako pošuk a není vylágrovanej motor tak nemáš s kouřivostí problém a technici na STK jsou taky lidi i když na pitomce narazíš kdekoliv. Já měl minulej tejden kouřivost u "normálního" PD 0,17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 mám to přímo ze škodovky v ol.,kde dělají stk přímo zákazníkům.každé třetí neprojde na kouřivost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Cau, mam zahadny problem. Po vymene vstriku a turba,... Vozidlo nedosahuje hodnot, jak ma motor 1.9TDi 77 KW model: BXE mit,....:-( tak jsem vytahl dnes trubicku - podtlakovou k egr ventilu a dle vagu mi nasledne splnuje hodnoty dle diagnostiky,, pocitove to jede lepe. Ale co me zarazilo, ze na palubce nevyskocil symbol - motoru (oranzovy) ale na vagu ano. Kde muze byt problem?? A na emisich jsem vzdy prosel. Navic jsem kontroloval trubky i egr a vse ciste. Kde hledat zavadu? Kdyz to nakonec nebude egrem?? V minulosti jsem mel problemy se startovanim, tak jsem preventivne vymenil snimac otacek, i kdyz diagnostika neukazovala zavadu. Dale po vsech opravach mi ukazuje palubni PC vyssi spotrebu, ale po kontrole doplneni jsem zjistil, ze je o 0,5l nizsi nez ukazuje pal. PC. Pred opravou jsem mel nizsi spotrebu. Kde hledat problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 ...... Já měl minulej tejden kouřivost u "normálního" PD 0,17 To vůbec není zlé. Ono právě zde se pak zřejmě pozná kdo jakou naftu tankuje a jaký olej používá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 (editace) .......Po vymene vstriku a turba,... Vozidlo nedosahuje hodnot, jak ma motor 1.9TDi 77 KW model: BXE mit...... ..... Ale co me zarazilo, ze na palubce nevyskocil symbol - motoru (oranzovy) ale na vagu ano. Kde muze byt problem?? ........ Dale po vsech opravach mi ukazuje palubni PC vyssi spotrebu, ale po kontrole doplneni jsem zjistil, ze je o 0,5l nizsi nez ukazuje pal. PC. Pred opravou jsem mel nizsi spotrebu. Kde hledat problem? Byl jsi na brzdě nebo jak jsi přišel na to že vozidlo nemá patřičný výkon? Tady mi to totiž zavání chipem, o který jsi při výměně přišel díky přehrání softwaru. A následně by to navazovalo na další odpověď. Symbol nevyskočí, pokud je v ŘJ deaktivován. Dělá se to proto, aby tě ta kontrolka neotravovala při jízdě, když máš odpojené EGR. Většinou se to nechá dělat při chipování vozu. Zde bude potřeba udělat korekce, aby ti PP ukazoval správně. Dělá se to přes Vag a návod zde na fóru je. Ta spotřeba může souviset s tím EGR, který je zřejmě špatný. Editováno: 27. Březen 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.