karlos3 Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 (editace) Přední část toho krytu tahem vycvakni silou nahoru i přes tu gumu co je kolem měrky na olej...a pak tahem směrem dopředu ho vytáhneš ze zad.držáku......Nemusíš se ničeho bát,všechny ty úchyty jsou z tvrdší gumy a pružný,tak ti nic nepraskne ani kdyby si chtěl.....Sundání toho krytu je práce na ani né 10.vteřin...prostě rychlovka... Editováno: 13. Září 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 co od toho čekáš? víc koní? víc Nm? tenhle nafťák je ten nejslabší co se do OII dává a tak je třeba k němu přistupovat. jinak problém si dovedu představit s množství vzduchu, protože ŘJ počítá s nějakým daným množstvím a sportovní filtr je průchodnější, tzn jde vzduchu víc, takže by to mohlo ŘJ bez nějakýho zásahu zmást. ale nevim, tohle je pouze moje osobní domněnka. sportovní vložku jsem měl v GIII 66kW a efekt za jízdy byl pouze placebo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 ok, někdy to zkusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 ak mam pravdu povedat, ano cakam od toho nejaka koniky..nevravim ze ich bude vela a ze sa to prejavi na akceleracii alebo nebodaj na maximalke auta..ale niekedy aj malickost dokaze vylepsit vlastnosti auta.pritom o tom nemusis ani vediet.. HLAVNÉ VÝHODY ŠPORTOVÝCH FILTROV GREEN: * Zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu auta až o 5% * Zvýšenie "dýchania" vozidla až o 50% * Zlepšenie filtrácie nasavacieho vzduchu až o 20% * Zníženie spotreby paliva vozidla * Kvalitnejšie spaľovanie s výsledkom nižších emisií * Doživotná záruka a takmer neobmedzená životnosť filtrov * Zníženie Vašich investovaných nákladov do automobilu * Kladný príspevok pre našu ekológiu (recyklácia) hrubo vyznacene body suu podla mna pravdivee.nevravim ze s tymi cislami co tam su napisane ale urcite na tom neco pravdy bude.. a prave pre ne chcem sportovy filter.keby som chcel zvysenie vykonu tak investujem do cipu.ale myslim ze poriedny cip je prd platny bez kvalitneho filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 * Zvýšenie "dýchania" vozidla až o 50% * Zlepšenie filtrácie nasavacieho vzduchu až o 20% prvnímu bodu ani trochu nerozumim a ten druhej taky moc nechápu. sportovní filtry jsou naopak průchodnější než klasický, takže větší filtrace? pod tím si představím dokonalejší filtraci a to teda nevím nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 prvy bod je presne to co hovoris ty...ze sportove filtre prepustaju viac vzduchu..a druhy bod suvisi s tym ze sportove filtre su vyrobene z inej filtracnej latky..ne vzdy je to papier.nekde som cital ze je tam aj bavlna.preto lepsie filtruje vzduch od necistot ako obycajny seriovy filter.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 K sportovym filtrom : Cimbu: /Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu./ Podla mna: Najlacnejšie filtere sa pohybujú v cenách okolo 1500 Sk. Prínos je diskutabilný. Vo firemných prospektoch zistíte, že to môže byť až 10% ale neverte tomu. Skúsenosti hovoria o tom, že pri väčšine motorov je to max 5%. Tých 5% síce vyzerá pri 200 kW motore dobre ale pri 77 kW. Ide skôr o efekt ako o prínos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 S těmito filtry sice osobní zkušenost nemám a ani jsem o tom nikdy nepřemýšlel,ale co vim od známého co ho měl v Passatu 1.9TDI 96kw a známej mechanik z Jarova mi to potvrdil je to že ty filtry dost kurvěj váhy vzduchu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Ahoj, nevim jestli se to uz resilo, ale nenasel jsem, jak by se dal zvysit vykon u motoru 1.9TDi 77kW? Je me jasne ze bez chiptuningu to nebude o desitky kW ale pro tento jsem se jeste nerozhodl.Diky Ahoj všem. Co se týka chip tuningu můžu se podělit o vlastní zkušenosti na motoru 1,9TDI 77kW. Mám přečipovaný motor na 114kW (155koní) a musím řict, že výkon je opravdu znát a to jak na zrychlení tak třeba při předjíždění jde auto pěkně razantně za plynem. Co se týká spotřeby jezdím kolem 5,5 litrů nafty. Když jedu úsporně dostanu se i na 4,7, ale to není svezení. Na dálnici při rychlosti od 130 do 180 km to vyleze přibližně na 6,2l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PQvonLA Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Chci jezdit úsporně, ale nechci zhuntovat motor. Jak na to??? Mám OII combi 1.9 TDI PD (77 kW) s DPFkem (dovoz). Auto jsem si koupil na normální rodinné ježdění, jde mi spíše o bezpečnost a nízké provozní náklady. Nejde mi o požitek z akcelerace nebo rychlé jízdy. Ne, že bych na to neměl finančně, ale prostě to nepotřebuju. (Občas si zablbnu, ale jen zřídka.) Hodlám tedy používat spíše nižší otáčky motoru. Jaké otáčky jsou ale OK aby motor nebyl podtočený? Poradíte někdo? V manuálu k autu je napsáno, že se dá jezdit v těch otáčkách, kdy má motor ještě pravidelný chod. To by ale znamenalo, že na rovině bez prudší akcelerace se dá jet i cca 1300 na trojku, 1400-1500 na čtyřku. Je to podle vás ještě v pohodě, nebo ne? Na jaký stupeň jezdíte obce? (pokud teda zrovna dodržujete rychlost, tj. na tacho tak 55km/h) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Chci jezdit úsporně, ale nechci zhuntovat motor. Jak na to???Mám OII combi 1.9 TDI PD (77 kW) s DPFkem (dovoz). Doporučuji jezdit nad 1800 ot.V rozmezí 1800-2500 ot. budeš jezdit velice úsporně.Pod 1800 ot. motor často nedrž, míň se maže turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Ahoj všem. Co se týka chip tuningu můžu se podělit o vlastní zkušenosti na motoru 1,9TDI 77kW. Mám přečipovaný motor na 114kW (155koní) a musím řict, že výkon je opravdu znát a to jak na zrychlení tak třeba při předjíždění jde auto pěkně razantně za plynem. Co se týká spotřeby jezdím kolem 5,5 litrů nafty. Když jedu úsporně dostanu se i na 4,7, ale to není svezení. Na dálnici při rychlosti od 130 do 180 km to vyleze přibližně na 6,2l. Mas to i odmerane na brzde alebo mas tych 155 koni len tak z brucha.. ci podla toho co ti to flashol tvoju riadiacu jednotku.. okrem zmeny map v riadiacej jednotke mas i ine upravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Mas to i odmerane na brzde alebo mas tych 155 koni len tak z brucha.. ci podla toho co ti to flashol tvoju riadiacu jednotku.. okrem zmeny map v riadiacej jednotke mas i ine upravy? Ahoj, mám to změřené s veškerou technickou dokumentací. Stálo to 25.000Kč. V práci mám služební 1,9TDI 77kW a když to porovnám je to opravdu znatelné. Zkoušel jsem to i v praxi na dálnici kolega jel se služební octávií a já se svou přečipovanou a neměl šanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Hod sem graf z mot. brzdy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelote Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Tak u Roomstera je tato hadice řešena jinak,tak je ten únik vidět hned na první pohled,protože u OII je ta hadice(trubka)vcelku bez tohoto spojení,ale ten olej takto protéká všude u 1.9TDI-PD....na tvym obrázku jsem zakreslil kde je to oblité u OII a ostatních modelů z motorem 1.9TDI-PD,ale tam to zakrývá kryt motoru tak to neni při prvním pohledu vidět,ale kdyby si sundal kryt u jakékoli OII 1.9TDI-PD,tak to samé tam uvidíš taky.......upřímně řečeno....neznám 1.9TDI-PD aby ten olej takto od turba nepronikal.....Vždy když mi měnily rozvoďák třeba ještě na Passatech nebo na OII a odpojily se ty spodní hadice od chladiče stlač.vzduchu,tak z nich ten olej vždy až kapal.........Vůbec bych to neřešil.......Dělá to fakt u každé 1.9TDI-PD i u starých dobrých klasik 1.9TDI...Je to tak ani né rok mi právě kvůli tomuto samému volal známej co měl ani né půl roku starou OII 1.9TDI-PD...ze zvědavosti si totiž odcvaknul ten horní kryt motoru a když viděl jak má oblité ventil.víko od oleje tak se hned lekl že je problém.........Vysvětlil jsem mu to a i tak mu to nedalo a zajel s tim do Škodovky....tam mu auto stálo půl dne a pak mu jen řekli že DOTÁHNULI SPOJE a jinak je vše o.k. .....bylo prý vidět jak to má to místo omyté wapem.....no po dalších pár týdnech to měl zasrané od oleje opět......... Díky moc za info, právě jsem přijel z první servisky (15 000 km) a řekli mi přesně ten půl den co zmiňuješ na pozorování takže to řešit nebudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelote Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 ok, někdy to zkusim jinak řečeno:), jen trhnout - upozorňuji lehce:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko66 Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Co se týká spotřeby jezdím kolem 5,5 litrů nafty. Když jedu úsporně dostanu se i na 4,7, ale to není svezení. Na dálnici při rychlosti od 130 do 180 km to vyleze přibližně na 6,2l. Pokial su tie spotreby dlhodobe a realne (nie len podla PP), tak je to super, gratulujem. Kolko s tym mas najazdene? To dialnicne tempo 130-180km/h je na cca akej dlhej trase? Ja som maval s 77kW TDI na DE dialnici 200km usek 140-180km/h 7.7l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Pokial su tie spotreby dlhodobe a realne (nie len podla PP), tak je to super, gratulujem. Kolko s tym mas najazdene? To dialnicne tempo 130-180km/h je na cca akej dlhej trase? Ja som maval s 77kW TDI na DE dialnici 200km usek 140-180km/h 7.7l/100km Spotřeba co jsem uváděl je samozřejmě z palubního počítače, ale předpokládám, že se nějak rapidně neliší od skutečnosti. V současné době mám najeto 85.000 km. Většinou jezdím úsek Praha - Humpolec (přibližně 100km). Ale průměrná rychlost po dálnici je kolem 145km/h. Těch 180 jedu jen místy při předjíždění nebo když je volný levý pruh. Těch 7,7 co uvádíš mám když jezdím po městě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 ...ale předpokládám, že se nějak rapidně neliší od skutečnosti. No, mne ukazoval PC o 0,7l menej ako bola skutočnosť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 No, mne ukazoval PC o 0,7l menej ako bola skutočnosť... Tak to je poměrně dost těch 0,7l. Já jsem to nikdy neměřil když jsem na půlce nádrže dotočím plnou a jezdím dál. Předpokládal jsem rozdíl oproti skutečnosti tak +-0,2litru. Možná to někdy vyzkouším..:-)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 to Martingeff: tak vyskusaj a zistis. Mne pred chipom ukazoval PP presne skusane na kazdej nadrzi. Po chipe menej o 0,5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Tak ono je obecně známo, že čipem se spotřeba v průměru o 0,5l sníží.... Martingeff: Kde jsi to nechal čipovat? Já mám služební OI 1.9TDI 66kW čipovanou na 91kW a je to úplně jiné auto. Rád bych podobně nechal načipovat svoji 77kW OII. Tu OI mi dělali v abc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 mirko66: jasně, ta tvoje spotřeba je při tý rychlosti reálná, mám jí plně stejně. při rychlosi okolo 160-180, což tak zhruba odpovídá průměru 145km/h nelze jet za 6,2l. to že se říká, jak spotřeba po chipu klesá je daný jen a pouze tim, že s tim člověk jezdí stejně jako předtim a nemusí tomu tolik šlapat na krk. Birk: tys nechával chipovat auto u ABC? to tady snad ani nepiš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Co je špatnýho na ABC tunningu? Jak říkám, mám od nich OI, už 4 roky s ní jezdím a bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 a jak víš, že tam místo těch 91kW nebo kolik nemáš třeba 69? ABC jsou snad nejprofláklejší podvodníci a ví to o nich už snad i děti ve školce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.