P.T. Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Tak to nevím ale myslel jsem si že turbo bude nějak např. podtlakově řízený, jaký by mělo smysl aby tlačilo když jedu z kopce a brzdím motorem ale nevím no, třeba jo...... No taky nevim, varim z vody Myslim ze smysl to mit bude i u toho brzdeni motorem - bez plynu samo do motoru nepujde palivo, ale vzduch jo, takze kdyz ho tam turbo natlaci vic, tak motor musi prekonavat vetsi prekazku na stlaceni, tudiz i brzdeni motorem bude ucinnejsi A ted me bijte za nesmyslny nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 A čím bude asi hnané, když tam nejde palivo? Není palivo = nejsou spaliny = nemá co hnát turbo vy podtlaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 A vzduch tam nejde? To by se musely bez plynu odpojovat i ventily, ne? Tim padem kdyz tam jde vzduch dovnitr, zakonite jdou ven i "splodiny", i kdyz uplne ciste (zase vzduch)... Nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane. Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ? Setkal jste se s tím někdo ?? Hlásím že mi to dělá taky, resp dělalo to na podzim, pak to přestalo.. a teď to zas dělá.. ale jen při těch určitých momentech.. takže si řikám, že je někde asi něco uvolněného, co má možnost rezonovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štěpán 4x4 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 (editace) Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady Editováno: 14. Květen 2009, autor: štěpán 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Najeto milion a 300 tisíc km nebo ses sekl o nulu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štěpán 4x4 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Najeto milion a 300 tisíc km nebo ses sekl o nulu?? jo sekl jsem se o nulu takže 130000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 A vzduch tam nejde? To by se musely bez plynu odpojovat i ventily, ne? Tim padem kdyz tam jde vzduch dovnitr, zakonite jdou ven i "splodiny", i kdyz uplne ciste (zase vzduch)...Nebo ne? taky to tak chapu budu rad kdyz to nekdo jeste potvrdí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štěpán 4x4 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 No, mám takový problém http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1165322 a jak jsem tak pročítál různá témata o spojce tak tvoje příznaky jsou zde většinou popisovány jako potíže se setrvačníkem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romankoWW Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 Ahojte, už dlhšie sa rozhodujem nad kúpov O2 v 1,9TDI zdá sa mi podla diskusie, že až na pár múch je to celkom podarený motor. Auto by som chcel od 2005-2006, niečo okolo 80 tis. km, nemám sa obávať porpzhliadnuť sa aj po niečom okolo 130 000 KM? Chcel by som niečo z rakúska,nemecka. Rád by som bol, keby ste mi poradili na čo si mam pri kúpe dať pozor a skontrolovať. Ďakujem a teším sa na vaše reakcie,rady a pripomienky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 tak v první řadě ten motor moc povedený není. je to sice držák, ale línej a strašně hlučnej. druhá věc, v dnešní době bych se spíš než na kilometry soustředil na stav auta, protože se ti může stát, že koupíš auto s tachometrovýma 90tis km a ve skutečnosti to bude vylítaná herka s 400tis km. tyhle motory toho vydrží dost, takže bych se nebál ani nájezdu kolem 100tis km. sám mám 151tis km a ten motor šlape jak hodinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Zdravím, v servisu mi řekli, že mám asi vadný vstřik, nelze na VAG zjistit jaký , nechce se mi měnit všechny, nevíte kde testují vstřiky a za kolik. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Porche Brno... za kolik nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 (editace) Porche Brno... za kolik nevim Tak to je docela daleko, já bydlím v Ústeckém kraji. Chtěl jsem si tam zajet, jestli to udělaj na počkání, takhle bych to musel poslat poštou a to bych asi 14 dní nejezdil. Editováno: 24. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 pokud je vadný,Vag řekne který Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 (editace) pokud je vadný,Vag řekne který To právě ne, na VAG jsem byl 2 x a vše OK, prý se to musí otestovat na nějaké stolici, tak zjišťuju kde a za kolik to dělají. Editováno: 24. Květen 2009, autor: jambo72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddd Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW - líný první rychlostní stupeň Jel jsem v Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW r.v. 2007 a nemohlo mi uniknout, že měla dost těžkou pomalou jedničku (jsem zvyklý na Fabiu combi, Oct I 1.9 TDI combi, ve kterých byla jednička mnohem lehčí). Když jsem chtěl, aby se na jedničku auto trochu hýbalo, musel jsem motor dost vytočit. Auto jinak táhne odspodu velice dobře. Zajímalo by mne, zda-li je to vlastnost Oct II, případně Oct II 4x4 nebo zda-li je to nějaký problém. Taky by mne zajímalo, zda-li se při zařazeném 1. rychlostním stupni u tohoto modelu přenáší vždy trvale 50% hnací síly na zadní nápravu, což mi říkal prodejce, nikde jinde jsem to ale neslyšel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 1. je u 4x4 do pomala víc jak normálně. Nemá cenu tu jedničku moc točit, spíš dát rychle dvoku, tak už tahá slušně. U nových (od 22. týdne 2008) 4x4 je použit haldex IV. generace, který při rozjezdu dá 50:50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcz Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 dvojku davam takrka hnedka kdyz to tak reknu na +- delku auta se rozjedu (na rovine) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.king Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Chtěl bych se zeptat kdo jste již měnil filtry: olejový a palivový jaký tam přesně máte (velikost), mám OII 1.9 TDI r.v. 2005 olejový: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 palivový: chtěl bych bosch ale nevím jaký http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 Bylo mi doporučeno olejový Hengst E19HD83 a palivový UFI 26.021.00 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 potřeboval bych poradit, potřebuji vyměnit vstřiky na mé OII, 1,9 TDI PD 77 kW a můžu mít za dobrou cenu vstřiky z vW Passat 1,9 TDI pD 96 kW, dají se vyměnit nebo je to problém. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.faktor Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) potřeboval bych poradit, potřebuji vyměnit vstřiky na mé OII, 1,9 TDI PD 77 kW a můžu mít za dobrou cenu vstřiky z vW Passat 1,9 TDI pD 96 kW, dají se vyměnit nebo je to problém. Díky za radu Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!! Editováno: 4. Červen 2009, autor: tom.faktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jambo72 Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!! Omlouvám se , ty vstřiky jsou z VW Bora, 85 kW, dají se dát do OII za vstřiky 77 kW. Poraďte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damdee Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 neví někdo co muže dělat za zvuk(jako,když rezonuje plech) při ubrání plynu (brzdění motorem).Hlavně při menší rychlosti.jedná se o 1.9 77 kw Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.