Publikováno Únor 26, 200916 r Zdravim vás, chtěl sem se jen zeptat, máte někdo na svý benzínový fabii dvojitej vejfuk zahnutej dolu jako je to u dieslu ? pokud ano tak jakej typ motoru ?
Únor 26, 200916 r Zdravim vás,chtěl sem se jen zeptat, máte někdo na svý benzínový fabii dvojitej vejfuk zahnutej dolu jako je to u dieslu ? pokud ano tak jakej typ motoru ? 1,4 16V 74kw a 2.0 MPi pokud se mýlím opravte mě
Únor 26, 200916 r 16V ma jeden vyfuk 55kw ma 100% jeden výfuk ale u 74kw se to dle mě liší dle roku výroby
Únor 26, 200916 r starší 16v 74 měly dva laufy ale znova píšu, už asi po stý!!! tohle tema nepatří do podvozku, ale do motoru
Únor 26, 200916 r Mám taky dvě trubky zahnuté dolů Fába 1,4 -- 44KW Upraveno Únor 26, 200916 r od Hero
Únor 26, 200916 r Hero: tak to čumim, jsi první o kom vim že má 1,4MPi se dvěma laufama asi nějakej originál
Únor 26, 200916 r To nevím co toje za originál ale ty trubičky mi příjdou k smíchu, a ještě tak zahlé dolů že když jsem to uviděl poprvé tak jsem s iříkal který vůl tohle vymyslel.
Únor 26, 200916 r ty kokso to je nejaka blbost nie neverim ze s vyroby by dali 1,4 a este 44kW dva lvyvody, to zavisi od objemu motora. dva vyvody maju 100% 2,0 MPI, 1,9 SDI, 1,4 TDI ( vsetky varianty ) ostatok ma iba jeden vyvod vratane 1,4 16V 74kW. akurat 1,2 HTP ma truchu uzsi vyvod oproti 1,4 16V.
Únor 26, 200916 r to je blbost 44kW ma jeden lauf od vyroby,schvalne si vlez pod auto a jukni se jestli neni menenej
Únor 27, 200916 r To mně může být jedno jestli je nebo není měněný, stejně budu muset koupit nový.Už je pořádně zrezlý a ne jen ten zadní díl. ale i prostřední.Zas pár korun do toho vrazím.
Únor 27, 200916 r Dva výfuky jsem teda ještě 1.4mpi neviděl, by mě tedy zajímalo jak to je? Není to náhodou jen koncovka? To auto jsi kupoval nové?
Únor 28, 200916 r Ne koncovka to není, kdybych s tím něco děla, tak bych to uřízl až u těla tlumiče a dal koncovku pod nárazník nějakou hlavně jedno trubkovou.
Únor 28, 200916 r na 44kw je z výroby je jenom jedna koncárna to už asi někdo tuningoval a už to kua někdo přesuňte to motoru!!!, je tu bordel
Listopad 1, 200915 r na 44kw je z výroby je jenom jedna koncárnato už asi někdo tuningoval a už to kua někdo přesuňte to motoru!!!, je tu bordel VTYCH PRISPEVKOCH SA TU NEVYZNAM, aggressive: CHCEL BY SOM SA SPYTAť čI NA KRATKEJ FABII, KTORA MA SPOJENY ZADNY TLMIč NAPEVNO ZO STREDNYM, KED SA MENI LEN ZADNY, TAM SU ZNAčKY KDE SA MA ODREZAť A NAPOJIť, VšADE PIšE žE SA MA NAVARIť, OTAZKA : NEMOžE SA TO ODREZAť A NOVA čASť LEN SPOJIť SPOJKOU?? A AKOU SPOJKOU??
Listopad 1, 200915 r značka pro řezání je vyznačena třemi takovými dvojtečkami, tak to řízneš na té prostřední. Já jsem o těch značkách nevěděl, takže jsem si podle new koncového dílu odměřil od tlumiče po začátek toho osazení měkkým drátem a tu míru jsem pak přenesl na starý. Kupodivu jsem to trefil úplně přesně. Jinak ty dvojtečky musíš hledat na vrchní části potrubí, takže jsou na figa vidět. Jinak k new koncovému dílu by ti měli automaticky prodat i spojku.
Listopad 4, 200915 r Malta: Dával si origo zadní díl nebo Tyll, Bosal apod.? Já už jsem původní výfuk musel nechat jednou zavařit (foukalo to ve sváru tlumiče a té koncové rourky). Taky je zajímavé, že střední i zadní díl mi docela slušně rezne, ale jen na vrchní části výfuku. Spodek je docela OK. Za studena je motor trošku hlučnější než býval a to bude možná asi zase vlnovec. Takže čekám, že se to jednou vysype komplet. Blbý je, že vlnovce pro HTP jsou asi pružnější než ty, co se běžně prodávají jako ND a komplet přední díl výfuku od Škodovky není žádná láce. Celkově jsem slyšel, že neorigo výfuky ve spojení s HTP nejsou dobrá volba (hluk a vibrace).
Listopad 4, 200915 r dával jsem Tyll a nepozoruji žádné anomálie (vibrace, hlučnost). Jinak přesně jak píšeš, foukalo mi to na tom samém místě, takže jsem zajel ke kamošovi, který mi ten svár pěkně provařil, prostě si s tím vyhrál. Bohužel to bylo ale jen na týden, jedna delší cesta + jízdy do práce a foukalo to znovu o kousek vedle. A jelikož jsme měli jet za 14 dní do BG autem, tak jsem nechtěl riskovat nějaké komplikace na cestě, přece jenom je to štreka (1600km), tak jsem ho vyměnil. Já ten zadní tlumič měl už i částečně slouplý (1 vrstva), jinak byl v pohodě, ale foukalo to na tom sváru u trubky. Ale říkám si vydržel dost ... 4,5 roku a nějakých 170 000 km a na LPG k tomu, kde obecně ty výfuky dostávají vyšší záhul. Upraveno Listopad 4, 200915 r od Malta
Listopad 4, 200915 r Díky za odpověď. To jsem rád, že jseš s Tyllem spokojený. Mně si s tím též vyhrál kámoš a já jsem to ještě stříknul několikrát stříbřenkou na výfuky a zatím je asi 3 měsíce klid. Mám zatím jen 80 000 km/4 roky, ale většinou kratší jízdy po Praze, takže výfuk hlavně v tomhle počasí dostává dost zabrat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.