bembas Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Potřebuji poradit,v neděli jedu kupovat OI a potřeboval bych vědět,kde co zkontrolovat.Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 zkontroluj VIN jinak jako laik nic nepoznáš vem sebou někoho kdo dělá auta, diagnostika taky hodně pomůže od pozdějších problémů vím kolik lidí za mnou jezdí a kolik pozná co se s autem dělo, skoro nikdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Ako laik mozes pozret aj rok vyroby na jednotlivych sklach. Pri "razitku" v pravom spodnom rohu kazdeho skla je niekolko bodiek a nakonci cislica. Napr: ......9 znamena rok vyroby 1999. Na niektorych autach ma kazde sklo iny rok, co svedci o bujarej minulosti konkretnej kary. Dalsim znakom opotrebovania je osuchany potah vodicovej sedacky a vola v kolajniciach. Dalej je to osuchana kvalt-paka, ci zniceny plast pri spinacej skrinke. Pokial sa ti jedna len o cistotu povodu auta tak je tam len ten VIN( je umiestneny na plechu pod celnym sklom ) Inak v zadnom kufri pod kobercom je este identifik.stitok(nalepka), ale tam su len kody. Farba ,typ prevodovky a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Ako laik mozes pozret aj rok vyroby na jednotlivych sklach. Pri "razitku" v pravom spodnom rohu kazdeho skla je niekolko bodiek a nakonci cislica. Napr: ......9 znamena rok vyroby 1999. Na niektorych autach ma kazde sklo iny rok, co svedci o bujarej minulosti konkretnej kary. Dalsim znakom opotrebovania je osuchany potah vodicovej sedacky a vola v kolajniciach. Dalej je to osuchana kvalt-paka, ci zniceny plast pri spinacej skrinke. Pokial sa ti jedna len o cistotu povodu auta tak je tam len ten VIN( je umiestneny na plechu pod celnym sklom ) Inak v zadnom kufri pod kobercom je este identifik.stitok(nalepka), ale tam su len kody. Farba ,typ prevodovky a pod. Trosku sa mylis!!! Osuchany potach sedacky -a co ked tam mal este na tom potahy??? Vola v kolajniciach-na sedacke myslis- co ak to pouziva jeden vodic-majitel. ;)Kvalt-paka Dam 5.rychlost a idem na dlhu trasu+tempomat. Auto co robi dlhe trasy tak sa to neda podla tohto zistit. Datum vyroby mas aj na vsetkych plastoch+bezpocnostne pasy. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 aby laik mohl cca poznat, že nebyla například bouraná, musel by vedle mít ještě jednu 100% nebouranou a stejnak by něco nepoznal. nepokládám se za experta, ale ledacos se dá poznat, Vaša mi dá za pravdu, že někdy je auto po bouračce třeba i líp spasované nebo zavařené, než originál takže opravdu to chce někoho, kdo na daných autech dělá a zná jejich spasování a upravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 jj některý spasování když je oc dobrý tak to taky není ono a ono drcnutí od "kamaráda" do nárazníku při parkování taky pěkně rozhodí spáry (blatník nárazník i k předním dveřím) ad datumy na sklech - sklo ve dveřích se většinou rozbije až když je auto na střeše jinak vydrží strašně moc a na druhou stranu - kolik se děnně vykrade aut - a při tom většinou rozbijou sklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stofane Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 je pravda, že pri kúpe si treba niekoho, kto sa tomu rozumie prizvať aby auto okukol, pri mojej kúpe mi bolo deklarované, že auto je nebúrané a po čase som si všimol, že pravý predný blatník chytá iný odtieň ako ostatná farba na aute, na tachometri to malo 70.000 a vo vnútri to voňalo po novom aute, sedadla neboli vysedené, riadiaca páka bola ako nová a volant ako keby sa ho nikto nikdy nedotkol, a keď som po čase začal tomu trochu rozumieť, zohnal som si diagnostiku, načítal som 140.000km, skrutky na blatníkoch boli poškriabané, takže sa s nimi manipulovalo, ale pri kúpe som bol slepý, vtedy som si to nevšimol....., teraz by som bol múdrejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 blatník jiná barva ? a co ? někdo ho škrábl na parkovišti a když se lakuje tak se musí sundat, takže zas ze všeho nedělat totálku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m78k Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 změřit rozchod kol na P a L str. musí být bez rozdílu ( pokud není vůle v čepecha nebo v uložení ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Nejjednodušší a rychlé je to když otevřeš dveře řidiče a vezmeš je z boku u zámku a pozvedneš je, pokud na výšku mají vůli jsou pěkně ochozené, volant, sedačka a další se dají vyměnit, ale kdo by si hrál s panty u dveří.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 jak poznáš rozdíl 100 t km delší trasy(2x za 200km vystoupí nastoupí) vs, 20t km po městě (co 5km vystoupí nastoupí) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihot Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 No ja len radsej si zavolaj neakeho skodovaka,ale aj tak je to o stasti, nekupujes nove. Moj bratranec mal dovozenu skoro totalku=celna zrazka posunute oba stlpikiy,ale malo najazdene len 25000km,teraz ma cca 250 000jazdi len Europu a na stk technik nechcel verit ze ma tolko a ze je to buracka,zanedbatelne vole,vnuty ako nova,bol som svedkom. Aj pri autach plati kazde je ine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.