wrabeczech Vloženo 23. Květen 2017 Vloženo 23. Květen 2017 Nejsou, mame to v rodine od nova, je to MR2004 a celou dobu stalo v garazi. Byly tam origo zasterky, za nima bordel....jezdil s tim tatik a neresil to. Ted se to dostalo do rukou me. Ma to najeto 150 000 km. Jinak tomu nic neni tak si to chci par let nechat. Proto to chci vyresit. Uz jen kvuli vzhledu. Proto bych rad nasel nejakeho srdcare, ktery by to za nalezitou odmenu opravil a osetril, aby to vydrzelo. Ale mam na to cely leto :-)Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk Citovat
jojoboys Vloženo 27. Květen 2018 Vloženo 27. Květen 2018 Dobry den,panove,mam O2 r.v.11/2011,na 5.dverich z pod lampicky osvetleni spz se mi vali rez.....,videt je jen pri detailnim pohledu,prosim o informaci,na kterych dalsich mistech to kvete,nebylo to bourany,pravidelny servis skoda,kupovano od znameho,v unoru jsem mel tkzv.servisni prohlidku,kde se kontroluje antikorozni ochrana,nebo ne.....,diky. Citovat
Fajkus Martin Vloženo 28. Květen 2018 Vloženo 28. Květen 2018 Teď jsem natíral spodek O2 fl, co šlo jsem sundal no hnus!!!! Rok výroby 2009 první majitel. kvalita laku děs. Na celém autě tak 10 nádorů. Pod podběhy rezavé všude kde se dotýká cokoli kastle. Hlavní bodové sváry všude rezavé. Zadní strana u výfuku o 50% horší než u nádrže. Podlaha v mistech pod zadními sedadly také chycená..... No jsem pěkně naštvaný. Třmeny rezavé no to je škoda mluvit. Musím konstatovat že fabia 1 r.v. 2005 byla zdravější. Buď mám smůlu nebo musím konstatovat že škodovka=problémovka. Citovat
Twisted Vloženo 28. Květen 2018 Vloženo 28. Květen 2018 V 27. 5. 2018 na 9:29, jojoboys napsal: Dobry den,panove,mam O2 r.v.11/2011,na 5.dverich z pod lampicky osvetleni spz se mi vali rez.....,videt je jen pri detailnim pohledu,prosim o informaci,na kterych dalsich mistech to kvete,nebylo to bourany,pravidelny servis skoda,kupovano od znameho,v unoru jsem mel tkzv.servisni prohlidku,kde se kontroluje antikorozni ochrana,nebo ne.....,diky. To je u Škody úplně normální, ty lampičky totiž probíjí. Jestli máš servisní prohlídky s provedenou kontrolou karoserie, dostaneš nová zadní vrata. Citovat
Návštěvník Vloženo 28. Květen 2018 Vloženo 28. Květen 2018 (editace) Ono to hnije lebo nikto to nikdy pod tym nicim neosetril, nevylestil. Stacilo to zavcasu s najlacnejsou tempo pastou zalestit a nekvitlo by to. Editováno: 28. Květen 2018, autor: Návštěvník Citovat
Wittmann Vloženo 28. Květen 2018 Vloženo 28. Květen 2018 "nevysleštil"? jak leštění zabraňuje korozi? Citovat
Návštěvník Vloženo 28. Květen 2018 Vloženo 28. Květen 2018 skor neosetril... ja pravidelne voskujem aj lestim a nemam tam hrdzu Citovat
šulda Vloženo 29. Květen 2018 Vloženo 29. Květen 2018 A jsou tací co nikdy neleštili a rez nemají (všeobecně, ne jen Škodovka). Já taky pravidelně ošetřoval a rezaví to. Už na to kadím, abych u auta trávil spoustu času k hounu je o ničem. Citovat
indet Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 (editace) V 23. 5. 2017 na 18:17, wrabeczech napsal: Nejsou, mame to v rodine od nova, je to MR2004 a celou dobu stalo v garazi. Byly tam origo zasterky, za nima bordel....jezdil s tim tatik a neresil to. Ted se to dostalo do rukou me. Ma to najeto 150 000 km. Jinak tomu nic neni tak si to chci par let nechat. Proto to chci vyresit. Uz jen kvuli vzhledu. Proto bych rad nasel nejakeho srdcare, ktery by to za nalezitou odmenu opravil a osetril, aby to vydrzelo. Ale mam na to cely leto :-) Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk Mám to samé , origo zástěrky a se stejným výsledkem u OII 11/2014. Nechal jsem to opravit ve Škodovce, cena bude šílená. Oprava obnáší výměnu obou blatníku a prahů dle dílenské příručky Škoda Auto. Editováno: 19. Květen 2019, autor: indet Citovat
Martab Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 Dej potom vědět na kolik to v ŠA vyjde, díky Citovat
suri. Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 vyjde to veľa a na prahu ďalší spoj ... ak je takýto blatník tak by som chcel vidieť iné partie tohto auta , kufor , spoj nárazník blatník vzadu , podlahu okolo nádrže , kapotu a iné chuťovky mám rád autá aj robotu na nich ale neznášam odhrdzovanie ,a to mám len 108tis km a nenájdeš na aute jediný nerezavý diel ... pár foto z praxe Citovat
Wittmann Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 Pěkný - ten přechod práh/lem zadního kola - to je už po nějaké opravě, ne? Citovat
Effendi Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 @suri. Ale ty predsa používaš auto. Výrobca nepočítal s touto anomáliou. 1 Citovat
suri. Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 určite niečo bolo , ale kvitnú všetky Effendi bohužial , pred osmimi rokmi mi kazdy rozpraval o tom aky je to napicu motor aj vybava , keby mi radsej povedali ze na to treba vystriekat 60l vosku tak by som lepšie pochodil , takto to reparujem kazdorocne a hovno z toho Citovat
indet Vloženo 28. Květen 2019 Vloženo 28. Květen 2019 (editace) V 19. 5. 2019 na 7:57, Martab napsal: Dej potom vědět na kolik to v ŠA vyjde, díky Udělali mi cenu která je výrazně nižší než ta níže zmíněná , protože u nich pravidelně servisuji auto. Reálna cena opravy prahů je okolo 9600Kč za material, 14000Kč přehození a ošetření dutin+ cena lakovaní cca 6000Kč. Blatniky 7800 +1600Kč práce cena za lak cca 6000Kč. Tedy cca 45000Kč a to si myslím že cena lakováni je ve značce často vyšší. Editováno: 28. Květen 2019, autor: indet 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.