Přejít na obsah

Koroze karoserie


Jan155

Doporučené příspěvky

ben06: no vis jak taky sem driv byl proti zasterkam kdyz sem byl mladej a tuning blazen a mel sem 120cu kde to nebylo tak hrozny striklo se to hrubolitem a pohoda, a pak kdyz sem mel R19 tak tam sem zasterky nemel a zadnej rez proste to auto jezdilo v lete zime a pohoda, rezli tam zase zadni lemy ale to je jina prah z venku od predniho kola rezavej nebyl no rezavej, jinak porezlej nebyl, byl durch ze vnitr pac to melo 17let. Ale hold kdyz koupis novou skodovku, musis prehodnotit idealy a koupit zasterky pac jak to tak vidim tak octavka rezne jak stara 120ca :) - samo ze trocha prehanim ale nedivte se dostalo me to takze nadsenim pet metru neskakam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavky nereznou pokud se o ni majitel stara! Pred OII jsem mel 5 let OI a taky jak nova a pred ni jsem mel jeste novou Felicii koupenou v roce 94 a kdyz jsem ji prodaval v 2004, tak taky nikde nerezavela a to jeste nebyla pozinkovana v te dobe!

Jinak momentalne mam na sve OII jak jste se tady ptali tak najeto 63 000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Marios':

Tak ta moje má 4x tolik. :smich:

Nemyslím si, že by se o ní bejvalej majitel nestaral.

Měla 100% servisku a vše pápirově OK

Zajímavé je, že si toho sami v servisu nevšimli...

No ta kapota je jasná - tam byl špatný technologický postup sváření. :feve:

No a to těsnění dveří bylo také ze špatné dávky. :feve:

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cizap: Ty to máš teda brutální. Potom hoď info jak to v tom Blansku dopadlo, budu na to moc zvědavej!

Marios: O auto se můžeš starat jak chceš, pokud je tam nějaká špatná konstrukce, výrobní vada... prostě v tomhle případě špatné těsnění, dá se mluvit spíš o štěstí, když se to neprodře. Taky hraje roli jestli má člověk možnost garážovat nebo ne. Slunce a mráz dává plastům, gumám atd. pořádně zabrat. Myju auto zásadně ručně, předtím bylo v garáži a teď jej mám venku. Za ten rok je to sakra znát, i když těsnění a lišty něčím patlám skoro každej měsíc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo garaz je znat hodne to netvrdim, ja bych bez garaze nemohl byt, bo auto vyuzivam jen na vikendu kdyz se chci nekam projet a jinak je v garazi. Nemel bych to srdce nechavat ho cely pracovni tyden stat venku pred barakem a zapadane snehem a v mrazech... Brrrr... Moje auto je mazel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No trocha si dovolim nesouhlasit s tim tvrzenim ze ochcava nerezne, po tom co sem ju koupil a videl to, je to totiz jak rika Petr, kdyz je na aute vyrobni vada, tak s tim neudelas nic. Je pravda ze kdyby to borec asi castej umyl tak to ta guma v kombinaci s prachem nevydre tak brzo, ale ono je auto na jezdeni a auto na garazovani. Ja s nim jezdim casto, ne kazdej den ale rekl bych kazdej druhej a porad ho pucovat by se mi nechtelo. Proste auto je doma na to aby jezdilo, kdyz uz je to nejhorsi investice kterou clovek muze udelat, tak at si to odpracuje. :) Taky ho mam rad ale proste sem po 5letech necekal rez na NEBOURANE octave, a kdyz tam rez je, tak mi nikdo nemuze tvrdit ze nereznouuuuu protoze reznou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty rikas ze octavky reznou, protoze ta TVOJE ma rez a ja zas rikam ze nereznou VUBEC NIKDE, protoze MOJE octavka (taky bude mit pet let) zadnou rez nema!

A ze by investice do auta byla nejhorsi investice jakou muze clovek udelat nesouhlasim, z auta mas uzitek, radost, zabavu. Nejhorsi investice jaky muze clovek udelat je do chlastu a cigaret

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak panove je 23. unora a v serisu porad mrtva ryba, porad rikaji ze to na jare dame dohromady tak to snad klapne, radsi najare a zapravit vse po zime, nez ted a do jara to omlatit od kaminku. Dal budu informovat.

Jinak sem kamosovi co ma Kiu ukazoval jak to mam zrezly a on se sel podivat na kiu a pak sem slysel jen ulek - rez kolem zadniho brzdovyho na aute 2leta starym :) proste je to vsechno odrbany.

A vcera sem se dival na dilensky zpracovani Kie co ju maji vystavenou v Olympii v brne u Kiky a zadni dvere nelicujou o 1cm tomu rikam vedsi prda nez nase krasny OII :)

To Marios:

Chlape prober se, az budes mit najezd na aute jako je na mojem, nebo staci kolem 200tis tak mluv o tom jak auto vypada. Kdyz nekdo ma auto od novoty a po 5letech auto ani nezajede s tim ze dyl auto pucuje, nez v nem sedi (nepocitam sezeni pri pucovani), pak je srovnavani trochu jinde ze jo.

A k te investici sem se nechtel vyjadrovat ale neda mi to: koupis autak novatora za 500tis kc, vyjedes ze servisu a hodnota je do 2mesicu 450tis kc, nechas si ho 2 leta a jezdis - ne lestis ale jezdis a hodnota je 250tis kc coz je 50% ztrata tak je auto opravdu nejhorsi investice. Takto sem to myslel, to ze ti auto prinasi uspokojeni je jina vec - apropo alkoholikovi chlast taky prinasi uspokojeni a mozna vetsi :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak chlapy nebudeme se zde hádat.

A propos existuje i vlákno pro rozhádané členy... lol

Nicméně je jasné, že každý auto používáme jinak, proto je i jinak opotřebované.

V neděli jsem auto dal do pořádnýho pucu. Jel jsem do ruční myčky (moje auto bylo vždy myté pouze ručně),

navoskováno a přešel jsem si všechny těsnění.

Přesto mi připadá, že někde nestala chyba a začínají ty dosedací plochy tmavnout (jakoby vylézal primer).

Za 1000km jedu na servis při 240tis. (rozvody, oleje, filtry) tak na to mrknou!

To Cizap:

Nedělej si iluze: orezlá místa opraví pouze do hrany. Navíc nestříknou nic.

No po dohodě možná (ale i pořádném zaplacení).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar pánové,

bohužel se též přidávám do party - naprosto identický problém. Po přečtení všech odpovědí v diskusi jsem vše nafotil a poslal rovnou do Boleslavi.

Tak doufám, že v rámci řešení reklamace budu též úspěšný. Ještě že existuje toto fórum !!

Editováno: , autor: špája
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 špája: tak bohužel te vítám do klubu, vidím že i nahoře to začíná na kombajnech, to me teda řekni jak toto mohlo projit do vyroby. Jo poznamečka, dneska sem byl v autosalonu a koukal na Yetiho a tam už od teto gumy opět ustoupili a vratili se z5 ke standartnimu osvědčenému těsnění jen uvnitř, na dveřích sem zahlídl snad jen někde kousek gumy bud u skla nahoře nebo dole, to už si nepamatuju. Ale je vidět že tudy cesta nevedla. Hold a my to odnesem. Dneska rano sem posilal maila do servisu a zatim po 3mesicich nic. Takže se tam zitra stavim a když kluci nic neudelaji, tak hold pudu o dum dal. (trocha viny na tom mam, byla zima a řekl jsem jim že to nechame na jaro, ale čekal jsem aspon že mi řeknou jeslti reklamačku uznali nebo ne). Tak zatim zdarec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info, tu kapotu ještě zítra omrknu.

Chlapi, vy co už jste byli s Boleslaví v kontaktu můžete mi prozradit nějaký vhodný e-mail.

Našel jsem jen oficiální adresu info@skoda-info.cz a zatím žádná odpověď (buď jsem příliš nedočkavý

nebo nemám ten správný kontakt :-( ).

Předem díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

   petr: No jak rikam nehazim flintu do žita, sam sem řekl že jestli to uznaji přelakujem to až na jaře, takže ještě jim dam tyden a pak jdu do kunštátu, kde mi p. Oujezdský sám říkal že se mám stavit že to pořeší :). Budu vas prubezne informovat jak to probiha :)

Panove ještě jsem při výměně žárovky v osvětlení SPZ vzadu na pátejch dveřích objevil rez v dirce od šroubku, to že se jeden díky te rzi protočil neřeším páč to drží, myslíte že i s takovou blbostí jim to mám omlátit o hlavu. Jako reklamovat rez v dírce?? může to bejt i horší ale není tam vidět musel bych oddelat tapec vzadu a do toho se mi nechce, mám se tím zabejvat?? a myslíte že mám nárok na novy pátý dveře?? - to už bych mel nový pul auta sakriš!! zlatej R19 ten rezavěl až po 10 letech.

Editováno: , autor: Cizap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heleďte já nechci nijak prudit, ale opravdu mi to přijde jako nedostatečná údržba vozu. To že to má vyplněnou servisku a auto je pravidelně servisováno, neberu jako že se o to majitel dobře stará / staral, to je přece úplný základ a povinnost!! Mě jde o to, že kašlete na takovou tu "nadstandartní" péči, jako je časté ruční mytí (žádné autom. myčky), pravidelné a poctivé voskování tvrdým voskem (tím nemyslím vosk v šamponu na mytí) a samozřejmě pravidelná udržba silikonem gumových částí vozu a sprejem na plasty a pneumatiky. + a toto je už trochu nadstandart je kompletní ochrana podvozkových dílu speciálním sprejem který odolává vlhkosti a posypové soli.

Někdy mi přijdete jak tataři, kteři si myslí, že stačí jen tankovat benzín a jezdít na pravidelné servisní prohlídky a auto bude pořád jak nové. Chce to i trochu té vlastní aktivity..... jo a garáž je pro auto (aspoň v mém případě) velikánská výhoda a pro mě nutnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 To Dodo-Kolín: tak ja to proste prubnu, uvidime co mi reknou, ne ze by se mi teda ozvali, uz pana nahanim druhej den, vcera mail, pak telefon, ale dovca, dneska telefon ale prej je odjetej a zavola a stale nic :) neni nad super servis kdyz se do databaze muze podivat jenom jeden clovek sakra to snad nebylo ani za komara. 

jo a Rendik, na nej ja hold nedam dopustit, je pravda ze taky mel nejlepsi leta za sebou a postupne se sralo co slo, ale vem si sam, r.v. 92 ABS, dalkovej central, predni vokna v elektrice, el. sibr vzadu kotouce, sedadla se nedaji srovnat do pohodlnosti zatim z zadnym aute v kterym sem sedel a to byl r.v. 92 - Favorit?? Des a hruza. A po vlezu do octavy no je to samo nekde jinde, ale muj Ambiten ma snad navic jenom tu klimu :).

To Marios: Pravdu samozdrejme castecne mas, kdyby se predchozi majitel o auto staral a najel to co ty za tech 5 let tak bude auto taky vypadat jak novator, hold nebylo to tak, predchozi majitel na to sral pac to bylo firemni, a taky najel 4x vic nez mas na svojem aute ty, takze to hold je nekde videt.

Ale zase na druhou stranu, ty prahy jsou hold vyrobni vada tehoto roku vyroby, takze tam jestli to hold mas ok tak bych volil reklamaci aspon tech gum ve dverich abych predesel tomu ze se ti to tam casem objevi a pak to budes nechavat opravovat - pac kdyz se do toho jednou sahne tak to stoji za hovno. Ta kapota je taky vyrobni vada, hold kdyz to maji blbe svareny a rezavi to tam tak je to pech ale tam to muzes tak leda vystrikat tlumexem kdyz vis ze to dela. No a paty dvere?? nasroubovat samorezku do plechu a myslet si ze nebude rezavet?? no tak to snad jde jen ve vnitrnich prostorach ne?? ale do venkovnich?? To i pani ve skodovce prestrelili.

Proste to auto ma muchy a nekomu se objevili driv a na nekoho to hold teprva ceka ze Marios :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heleďte já nechci nijak prudit, ale opravdu mi to přijde jako nedostatečná údržba vozu. To že to má vyplněnou servisku a auto je pravidelně servisováno, neberu jako že se o to majitel dobře stará / staral, to je přece úplný základ a povinnost!! Mě jde o to, že kašlete na takovou tu "nadstandartní" péči, jako je časté ruční mytí (žádné autom. myčky), pravidelné a poctivé voskování tvrdým voskem (tím nemyslím vosk v šamponu na mytí) a samozřejmě pravidelná udržba silikonem gumových částí vozu a sprejem na plasty a pneumatiky. + a toto je už trochu nadstandart je kompletní ochrana podvozkových dílu speciálním sprejem který odolává vlhkosti a posypové soli.

Někdy mi přijdete jak tataři, kteři si myslí, že stačí jen tankovat benzín a jezdít na pravidelné servisní prohlídky a auto bude pořád jak nové. Chce to i trochu té vlastní aktivity..... jo a garáž je pro auto (aspoň v mém případě) velikánská výhoda a pro mě nutnost.

Ty si nějakej chytrej chlapečku, ty první octavie do roku 2006 měli takový problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mira Tischler: A co si myslíš že mám za rok vyroby já? Mám 2005 a vše v pohodě, tak mi netvrď, že to byl problém všech octavii do 2006!

Cizap: Pokud se o auto staráš, tak je úplně jedno jestli máš za těch 5 let najeto na autě 60 a nebo 240 tisíc km. Samozřejmě tím myslím plechy a vzhled auta, ne mechanické díly, podvozek, motor atp...

Jinak gumy mám vyměněné v rámci záruky, né kvůli tomu, že by mi to níčilo lak na prazích, ale jen proto, že původní gumy vrzaly a na novějŠích octaviích jsem si všiml, že tam uŽ dávaj jiné gumy, tak jsem poprosil servis a ten mi je vyměnil. No a nakonec, pokud je auto služebák tak se nediv že se o to nikdo nestaral, to je už hold úděl služebních aut. Když už ojetinu, tak od soukromníka, nejlépe někoho jako jsem já :-))

A jinak mě nic na autě nečeká...............už :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Marios':

Koho zde nazýváš tatarem?

Moje auto se u mě má jak v bavlnce, ale jde o to, že jsem ho koupil jako služební a ta místa už taková byla.

Takže si nech ty svoje nadávky, ju? Nikoho z nás neznáš osobně tak nesuď!

Najet 250 tis. za 4 roky je velká porce pro jakékoliv auto.

Spočti si kolik to je za den.

A o vhodnosti silikonu na údržbu ve styku s lakovanou plochou zde již bylo psáno.

Promluv si s nějakým zkušeným lakýrou jak se stříká se silikonem (nebo na plochu po silikonu)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...