Přejít na obsah

výkon Fabia HTP1,2 40kW


Rick

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám problém, auto v poho nastartuju, raději startuju teď s plynem, stává se mi totiž divná věc, když někde jedu a držím otáčky nad 2000 tak auto má tah a vše je v poho, pokud ale třeba zastavím na přechodu a otáčky klesnou pod 2000 zapne se kontrolka motoru, auto se začne víc a divně třepat, nechcípne, ale když se chci rozjet, už se nad 2000 otáček nedostanu, prostě ztratí výkon a přes 2000 otářek už mě to nepustí, takže jedu jak hlemýžď :o( veřešit to jde tak, že vypnu motor, znovu zapnu a když držím plyn nad 2000otáček tak zas je vše v poho, prostě stačí abych se pak znovu dostal pod 2000 a je to v háji, když to ale udržím nad 2000 u křižovatky, mám neutral ale plyn držím nad 2000, tak to jede jak má, jenže stačí klesnout pod 2000 a je to zas v háji, neví někdo v čem by to mohlo být?

Měl jsem to napíchnuté na pc ale tam se nic neobjevilo, v servisu mi řekli, že je to ASI mech. chyba a musí se zbrousit válec nebo tak něco, ale zas v jiném mi řekli, že pokud to drčím nad 2000ot a jede to v poho, že to není mech. závada, ale že problém bude v řídící jednotce, měnil jsem cívky svíčky a nic nepomohlo. Jenže nechci udělat to, že koupím novou řídící jednotku za víc jak 20tis a třeba to nebude tím a budu muset nechat ještě zbrousit cosi v motoru, kde je cena dalších 20tis.

nevím co dělat, kdyby někdo věděl kdo by mohl pomoct, byl bych rád, díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám problém, auto v poho nastartuju, raději startuju teď s plynem, stává se mi totiž divná věc, když někde jedu a držím otáčky nad 2000 tak auto má tah a vše je v poho, pokud ale třeba zastavím na přechodu a otáčky klesnou pod 2000 zapne se kontrolka motoru, auto se začne víc a divně třepat, nechcípne, ale když se chci rozjet, už se nad 2000 otáček nedostanu, prostě ztratí výkon a přes 2000 otářek už mě to nepustí, takže jedu jak hlemýžď :o( veřešit to jde tak, že vypnu motor, znovu zapnu a když držím plyn nad 2000otáček tak zas je vše v poho, prostě stačí abych se pak znovu dostal pod 2000 a je to v háji, když to ale udržím nad 2000 u křižovatky, mám neutral ale plyn držím nad 2000, tak to jede jak má, jenže stačí klesnout pod 2000 a je to zas v háji, neví někdo v čem by to mohlo být?

Měl jsem to napíchnuté na pc ale tam se nic neobjevilo, v servisu mi řekli, že je to ASI mech. chyba a musí se zbrousit válec nebo tak něco, ale zas v jiném mi řekli, že pokud to drčím nad 2000ot a jede to v poho, že to není mech. závada, ale že problém bude v řídící jednotce, měnil jsem cívky svíčky a nic nepomohlo. Jenže nechci udělat to, že koupím novou řídící jednotku za víc jak 20tis a třeba to nebude tím a budu muset nechat ještě zbrousit cosi v motoru, kde je cena dalších 20tis.

nevím co dělat, kdyby někdo věděl kdo by mohl pomoct, byl bych rád, díky

Zdarec, dělo se mi něco podobného, vyměnili mi v servisu jeden ze vstřiků a už je to ok!! Nech to zkontrolovat, třeba to bude taky ono!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, dělo se mi něco podobného, vyměnili mi v servisu jeden ze vstřiků a už je to ok!! Nech to zkontrolovat, třeba to bude taky ono!

ok díky moc, zkusím, akorát je to pro mě dilema, ještě navíc vstřiky, můžu se zeptat, kolik stála výměna jednoho ze vstřiků? Jinak ještě jednou dík ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď si nejsem jistý jestli je možné, aby se ti při spuštěném motoru rozsvítila kontrolka a zároveň by VAG nenašel chybu. Ta kontrolka indikuje závadu a pokud o ni elektronika ví, tak musí být zanesená i v logu. Pokud se motor "podivně třese" tak nejede na všechny válce, ale příčen může být mnoho. Já bych to přeci jen ještě jednou hodil na VAG - u někoho spolehlivého. Jo a příště napiš co je to za motor - jinak je šance na konkrétní odpověď minimální :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... v každém případě bych zvážil výměnu servisu. Podobnou "blbost" ti poradím z fleku tady na foru, a to z toho můžu mít akorát tak hřejivý pocit (rady bez rizika, rady bez záruky :) )

Servis nesmí mít věšteckou kouli a tahat tě za nos ! ( to můžu maximálně já)

P.S.: Válce (ty kovové) se normálně zbrušují pilníkem, ty dřevěné pak rašplí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> Wittmann to mi je jasné, že vypadává válec, proto mi ten druhý řekl, že pokud vypadává jen pod 2000otáček, nebude to mechanická chyba, ale elektronická, prej když by vypadával furt, pak by to byl motor, ale když to ženu nad 2000otáček, tak to má tah a jede to v poho x kilometrů, v momentě jak ale ručka klesne pod 2000, rožne se kontrolka motoru, něco vyhodí jeden válec a já jedu jak želvotraktor, pomalu, nedostanu se vůbec nad 2000otáček a navíc to vynechává, odpojí to 1 válec a já su v háji, 20km/h se moc jet nedá, jedinné řešení je, vypnout klíčkem motor a zas nastartovat a držet plyn nad 2000otáček, pak to zas jede jak má

> marvin já tohle vím, akorát trochu spoléhám na to, že někdo tu mohl mít stejný problém a vyřešil ho, ono když ti v jednom servisu řeknou že musí vyměnit za víc jak 20tis. řídící jednotku a v dalším servisu ti řeknou, že musí zbrousit válec nebo co a bude to stát taky nad 20tis. tak bys taky zkoušel všechny jiné možnosti, ono v třetím :D mi taky můžou říct, že mám v řiti něco jiného za 40tis :D a můžu to hodit rovnou na šroťák :D přitom to auto mám jen 3roky a jsu první majitel, najeto jen cca 50tis km,

btw "ty dřevěné pak rašplí" :D až přijdu nohu, pak budu pilovat, neboj :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna treba zmenit servis ,zmerat tlaky vo valcoch, spravit poriadnu diagnostiku a skontrolovat kabelaž.Tieto ukony nestoja moc .Daj to spravit niekomu čo autam rozumie.

No já byl první v servisu přímo ve škodovce, takže v autorizovaném, tam řekli, že neví co tomu je, pak jsem byl v neautorizovaném, proto to zkouším ještě i tu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba zmerat tlaky(investicia minimum Kč.)Tieto motory maju zle hlavy. Spravit diagnostiku podla DP merané hodnoty krok po kroku.Na škoda servis zabudni maju tam tvrde normy (rozdiel tlakov 4 atmosfery v norme atd....)aj ked chcu pomoct nemožu.Treba obist viac servisov.Je to stale lacnejšie ako menit riadiacu jednotku.Je tu dost manikov a odbornikov na fore ktorý by ti vedeli pomoct treba sa len opytat.

Editováno: , autor: Tapo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkám, dělalo mi to to samé, motor jel jen na dva válce.. byl špatný vstřik..

já tu odpověď četl ;) zeptám se, možná je to fakt tím, udělal jsem následnou věc

říkám si, že něco asi bude teda na motoru, tak jsem zkusil natankovat místo klasiky natural 95 ten vysokooktanový 100 a plnou, nevím jak se to teď přesně jmenuje, no a po jednom dni, mi kontrolka zhasla, už se mi to nesvítí tak často a navíc už ne při 2000otáčkách, ale už jen pod 1500otáček, když to nechám na volnoběh, tak je to stejné, žádná změna, ale i tak, se mi teď zdá motor, že líp šlape, takže zajedu ještě do jednoho servisu a nechám zkontrolovat fakt ty vstřiky, ono myslím,kdyby to bylo něco na motoru, tak by se nic nezměnilo a bylo by to čím dál tím horší, takže tím to asi fakt nebude jak mi řekli v tom autorizovaném servise, pokud totiž změním benzím a auto se chová o trochu líp, je asi nejpravděpodobněji chyba v tom dávkování paliva, něco asi nestíhá, proto to vypadává, no každopádně díky všem a ještě sem dám vědět, co můj problém vyřešilo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mozem dodat iba to, ze nema vyznam tu obkecavat kde co dookola. Vsetci tí, ktory tvrdia, ze treba zmerat najprv tlaky maju absolutnu pravdu.

Kedze tato zavada nie je tak ojedinela, ako to tvrdi SKODA. Ojedinela je mozno u ludi v jednej bytovke, na ulici ju zarucene ma par ludi, niektory o tom este nevedia a myslia si, ze 3-valec ma tak podskakovat

Zmerat tlaky, kupit nove naplne, tesnenie pod hlavu a zohnat cloveka, co to urobi...

Reparacia hlavy( nalisovanie novych voditok do hlavy valcov -6ks, zabrusenie dosadacich ploch ventilov, prebrusenie hlavy)- to ma vyslo 3000 Sk / 100 Eur.

Rozobratie a poskladanietohto srotu cca 3-4 tis. Sk / 100-133 Eur, tesnenie pod hlavu 6-ventilove 29 Eur.

Kedze do Polska nemam daleko, tak popri potravinach a inych veciach som kupil za 3300 Sk - 8 l oleja Shell helix ultra 5W 40, dalej olejovy filter, vzduchovy a palivovy filter, 3 l chladiacej kvapaliny ( ruzovej), 3 l dest. vody, 2ks ziaroviek H7. Sviecky Bosch ytrium som kupil na slovensku - necelych 500 Sk . Neviem si zvyknut na sumy v Eurach. Auto bude do 2 dni, lebo zreparovana hlava zo strojarni dorazi zajtra mojmu mechanikovy. Cize ak to ratam spolu aj s napnami , tak cca 10000 Sk.

Inak zaujimave detaily ohladom 1.2 HTP a podpalovania ventilov na tomto odkaze:http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=11&lng=cze

Nieco na tom bude, pretoze problemy tohto typu sa objavuju aj na ostatnych motorizaciach hlavne u longlife intervalov vymeny olejov. Mne ako laikovy sa ten interval 30 000 km zda padly na hlavu.

Ak som poradil, som rad. Len som dal do kopy to, co som precital inde.

http://fabiahtp.wz.cz/Motor.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci.Taky jsem mel na fabii ten samy problem,proto jsem hledal jestliho taky nekdo nema :-) Koupil jsem fabii novou 2005 a pred rokem jsem ji prodal,ted mam octavii 1.9 Tdi. Fabia mela najete 45tkm. a ve volnobeznych otackach se rozsvitila kontrolka motoru a jelo to na 2valce. Po vypnuti motoru a zapnuti to jelo normalne. Resil jsem to skoro 9mesicu ve vice servisech nez na to prisli. Stalo me to furu penez. Na konec to byli voditka v motoru,oprava stala 15 000kc. Museli je udelat nove. Pak uz to bylo OK. Ale stejne jsem ju prodal :-) Snad vam to nejak pomuze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...