Chzluky Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Ahoj tak už jsem pokročil v tom hučení od rozvodů, dnes to rozdělali a prý je přeplá kladka a chce vyměnit i s řemenem,chci se jen zeptat zda je to nutné když ty rozvody jsou staré cca měsíc a je na nich najeto 2000km, děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 remeňu však nemôže byť nič (moja odhad od PC) ..maximálne nech vymenia na ich triko tú kladku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Co znamená přeplá kladka? Napínací kladka jde napnout podle potřeby, tak aby ukazatel ukazoval tam kam má, ne? Pokud je tedy ukazatel moc vpravo, stačí povolit upevňovací matku kladky a napnutí jejím pootočením zmírnit a matku znovu utáhnout.... Může ale hučet řemen jako takovej, ten bych vyměnil za jinou značku (osobně dávám většinou INU) napínací kladku, pokud její mechanizmus funguje tak jak má bych nechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chzluky Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Ok dík, tohle mi řekli v servisu, problém to bude v tom druhém servisu vyreklamovat, horší je to že tam mě to stálo11000tis. a tady dalších 6500:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 11000 kč za rozvody? To je snad vtip, ne? I origo sada vč vodní pumpy stojí cca 5500 kč a sada SKF se nebude o moc lišit. Výše zmíněná sada INA vč vodní pumpy vyjde tady: http://www.autodily-cardo.cz/ na cca 2700 kč. Takže Tvůj servis si vzal min 5500 kč za práci a ještě má problém s reklamací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chzluky Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 jo ta skf sada stála 7700kč s vodní pumpou, měl jsem jet do škodovky, ono to stejně tak dopadne, akorát nevím jak to pak budu reklamovat a to ty rozvody měli ještě 40000km čas:-( chtěl jsem to mít v cajku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Tvůj servis je opravdu z nějakýho drahýho kraje (nebo spíš zneužívá Tvé neznalosti).... I v drahým auto kelly sada SKF stojí 6862 kč a když vezmu v úvahu, že tam servis bere pravidelně, tak slevy jsou od 40%, ty rozvody tedy vyjdou na nějakých 4100 kč. Na netu se dá origo sada sehnat za cca 3500 kč. Výměna rozvodů trvá při klidný práci max 4 hodiny. Adekvátní cena za rozvody je tak 6500, max 7000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chzluky Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Dík za rady, dnes jsem mu to tam vrátil, vypadá to že je napínací kladka trochu víc naplá...koukal jsem na to cca5 mm, jinak pro info ve škoda auto stojí rozvody i s pumpou 10 až 11 tisíc:-)Jinak jsem zapoměl říct že mám 2.0 tdi BKD 16V, psal jsem to sem protože je tu víc živo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 No, to jsi zapoměl uvést dost podstatnou informaci. Kdo má čuchat, že máš 16tiventilovýho dvoulitra kdy píšeš do vlákna o 1,9 tce. Cena rozvodů je o něco vyšší, ale ne podstatně. Sada INA vyjde tady: http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sada-rozvodoveho-remene-ina-in-530040510-in-530040520/ na 2900 kč a vodní pumpa na 600 kč. Přepnutí do 5 mm na ukazateli je podle PD v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chzluky Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Ok, dám vědět jak to dopadlo:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Zeptám se, u octavie BJB přes diagnostiku v bloku 4 poslední hodnota 0.0 . Nechat to tak nebo to dát zkontrolovat? Na rozvodech najeto cca 10 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 A to mas nejake problemy nebo proc to resis? 0,0° naprosto OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Chtěl jsem jen vědět, řešil jsem trochu vyšší spotřebu a občasné zachvění motoru. Na dieselpower fóru jsem se dočetl, že při dobře nastavených rozvodech (na přípravky) bývá většinou tahle hodnota mínusová. Ale je pravda, že těch názorů je tam taková hromada, každý trvrdí něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Uz jsem to tady urcite psal, ale napisu to znova... Ja si rozvody menil sam a serizoval je na pripravky. Nekolikrat jsem i protocil motor a hral si s tim tak dlouho, dokud tam pripravky krasne nesedly. Potom jsem se podival pres diagnostiku a opravdu jsem mel zapornou hodnotu. Myslim, ze to bylo -1,5°. Ale po ujeti nekolika stovek kilometru si to sedlo na -1,0°. Nyni bych tam urcite mel -0,5°, mozna i 0,0°. Takze pripravky opravdu neserizuji na 0,0°, ale po najezdu 10 tkm si to urcite sedne. Pro zajimavost, se starymi rozvody to ukazovalo myslim +4,0°, takze uz byly pomerne vytahane. (Cele je to jen moje zkusenost, ale dava mi to smysl.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Jj ve fabrice to taky určitě nastavují na přípravky, pochybuju, že to tam někdo sleduje přes diagnostiku a ladí rozvody přesně na nulu. I DP se uvádí nastavení rozvodů na přípravky. Navíc u EDC 16 je vzhledem k snímání otáček kliky prostřednictvím zadního gufera, nastavení na přípravky přesnější, než dodatečný ladění na nulu podle diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 (editace) hosi potrebuju radu podle diagnostiky mam rozvody -3,5 stupne coz je asi blbe,nastavit je na 0.0?a kolem tocit kterym smerem kdyz stojim pred autem?diky za kazdou radu edit:motor 2.0 8ventil zase sem se sekl ve vlakne Editováno: 27. Únor 2015, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Pokud to má řízení motoru EDC 16, může to být i dobře. Kolik je spotřeba v klidu na volnoběh? Rozvody sedí na přípravky? U EDC 15 by naopak seřízení na nulu podle diag. mělo dát lepší výsledky, protože snímání kliky má ještě klasický impulzní kolo, kde je jeho poloha přesně daná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 hoj,na volnobeh 0.4 rozvody maji cca 12tis a delaly to na pripravky ale jestli dobre to nevim,uz jim neverim vse co delaly tak zkurvily,ja si myslim ze je to edc16 rok 08 8 mesic 2.0tdi bmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Pokud motor šlape jak má, tak bych to nechal. Případně to můžeš zaaretovat na přípravky a zkontrolovat jestli to sedí. Obávám se, že pokud bys to nastavil na nulu podle diag. dojde k zhoršení vlastností motoru a spotřeba půjde nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 (editace) ja kdyz sem byl ladit-chipovat motor tak me bylo receno ze rozvody nejsou uplne ideal to byly -3,2 ted sou -3,4 ,ted bylo auto v servise a tam me rekly to same ze to neni ideal ze podle hodnoty je to jak o zub preskocene tak nevim,nejsu mechanik,auto jede startuje ok ale nemam s cim srovnat vypis z jednotky ale jestli je to edc 16 nepoznam ale si jo Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clbPart No SW: 03G 906 021 PQ HW: 03G 906 021 ABComponent: R4 2,0L EDC G000SG 2285Revision: --H08--- Serial number: SKX7Z0H63270B2Coding: 0000172Shop #: WSC 06325 000 00000VCID: 7DF5C29924C1ECDCFE-8028 Editováno: 28. Únor 2015, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 (editace) O zub to není určitě. Na svým autě když jsem měnil rozvody, tak jsem to udělal na přípravky. Teď když jsem si pořídil diagnostiku, tak jsem zjistil, že synchronizace je -1,1°. Poznačil jsem si polohu a hnul jsem s tím milimetr zpátky. Hned to ukazovalo + 2,5°. Pak jsem to dal téměř do stejnýho místa jako předtím a skočila tam nula. Mám na fabce EDC 15, takže nula by měla bejt správně. Spotřeba na volnoběh mi klesla z 0,5 l/h na 0,4 l/h, při jízdě je rozdíl neznatelnej. Je to hodně citlivý, pokud s tím budeš hýbat, poznač si polohu a pak po kousíčkách. Zajímavý je, že u EDC 15 se uvádí tolerance +/- 3°, ale u EDC 16 to je +/-6°. Tady je vysvětlený proč u EDC 16 nemusí být nula správně: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=666981#666981 Jinak podle ecatu má BMM gufero u setrváku se snímacím kroužkem, takže platí, že nula nemusí být správně: http://ecat.elit.cz/Gufero-klikoveho-hridele-ELRING-EL430190/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTU0OXwtMzI2ODV8LTMyNjg0fDExJlRUPWNhciZWZWhpY2xlSUQ9MTkwOTImVmVoaWNsZVR5cGVJRD0xJlRUYWI9RmFsc2UmUGFydERldGFpbElEPUVMNDMwLjE5MA== Editováno: 28. Únor 2015, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 moc diky za snahu poradit necham to teda zkontrolovat jestli to sedi na pripravky a necham to teda tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 jak jsem tady viděl lítat ty cifry za rozvody tak jsem byl zvědav na kolik to vyjde tady u nás, měněno bylo v neautorizovaném servisu (větší servis v areálu našeho podniku ale bez zvýhodněných sazeb na soukromé vozy), díly použity moje (sada INA s pumpou 3300Kč) a za práci si naúčtovali 3000Kč včetně nové chladící kapaliny, takže s cenou jsem spokojen, synchronizaci atd. jsem nekontroloval, spotřeba na volnoběh ukazuje stejně jako před... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecDuchu Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Ahoj panove, mam takovy amatersky dotaz. Kupujeme ted v rodine Octavii II. r.v. 09 (pofacelift) - najato pouze lehce pres 100tis. km. Ty kilometry by mely sedet - meli jsme to v servisu, ale clovek nikdy stoprocentne nevi. Co jsem se docetl, tak se v pofaceliftu meni rozvody az po 150tis. km, ale nevim, jestli to menit uz ted, kvuli tomu, ze auto ma uz 6 let. Mam to radeji udelat? Mam to sverit neautorizovanemu nebo autorizovanemu servisu - prip. mate nejaky tip v Praze a okoli? Kolik me to bude asi stat? Je nutne v tomto veku a najezdu menit neco dalsiho? Rad bych do toho investoval ted po koupi nez to nechat na pozdeji s tim, ze by se neco fatalniho vysypalo. Je to moje prvni auto, tak se omlouvam za jednoduche dotazy. Diky moc. LD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Rozvody udělej hned, není to velká pálka a budeš mít klid. Sada INA stojí 1900 kč : http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sada-rozvodoveho-remene-ina-in-530020110/ Vodní pumpa stojí cca 800 kč. Je třeba dát nový fridex. Já si beru za práci kolem litru a trvá mi to při klidný práci cca 4 hodiny. Dělám to jako melouch a používám přípravky a následně to zkouknu přes diag. VCDS. Kolik si za to vezmou v servisu nevím, ale pokud to bude nad nějakých 5 - 6 tkč, tak už si dost přirážejí na dílech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.