Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

po 2 a půl roce se mi stala taková divná věc. zničejo nic mi prasklnul na dveřích u spolujezdce lak :feve: .Nejdříve malá boule a pak to prasklo.Už jsem to reklamoval...v uterý mám přiject,nafotí to poškou to do škodovky na posouzení zda je to vada nebo ne. Pak se to bude řešit dál. :help::feve::aggressive:

post-2851-1237127402_thumb.jpg

  • Autor

Máte někdo zkušenosti?? :help:

Upraveno od Honzik6098

Pokud tam byla před tím boule, není tam pod lakem rez? Byla tam ta boule od začátku?

  • Autor

Byla málá..zvětšila se a druhý den praskla..rez tam je:-(

Hm škoda, ale evidentne je to výrobná vada. Nahlás to čo najskôr ako reklamáciu laku, aj keď je auto už mimo záruky, záruka na lak tam stále je.

  • Autor

Nahlášeno..řeší to Boleslav....zatím nereagujou.

  • Autor

Tak to škodovka meuznala.... :feve::help:kol100

Co udali jako důvod a posuzovali to jenom podle fotek?

Já si myslím že je to výrobní vada, za normálních okolností se tohle nemůže stát. Podle mě byl lak nanesen na vadnej plech.

Stát se to může, stačí vlasová trhlinka, ani ji nevidíš, někdo ti bouchne dveřma do dveří, navzlíná tam voda, zmrzne a je hotovo :( . Ale uznat to mohli, syčáci...

Tak to škodovka meuznala.... :feve::help:kol100

hlevně to nevzdávej....proti tomu jejich zamítnutí se u nich "odvolej" a stůj pevně na svém, že to chceš od nich opravit grátis....mám skušenost, že když vytrváš a pošleš jako já cca 30 e-mailů...tak nakonec uspěješ.....se mnou se taky moc na zákaznickém centru nechtěli bavit....a stačilo jim dát najevo, že to se mnou nebude takk lehký...a že půjdu na vyšší místa....a zabralo to....a je jedno co jsem řešil já....také zde hraje roli servis, přes který to řešíš...

To je sila, že to neuznali, až sa mi nechce veriť. Uznávajú oveľa horšie veci na FI aj OII, toto je evidentná výrobná vada. Pri robení dokumentácie v servise merali aj hrúbku laku, alebo len spravili fotky? Určite to reklamuj a reklamuj dovtedy, kým to neuznajú. Nie je normálne, aby sa toto stalo na 2 roky starom aute, nech by to bola aj Dacia bez pozinkovanej karosérie! Aký vlastne uviedli dôvod na zamietnutie?

To se potom teda musely narušit všechny chranné vrstvy až na plech nebo se pletu?

  • Autor

Já jsem vytrvalej..hnedka se nedám..ještě jim ukážu zač je toho lokot...no nic,zase si budu nějakej čas dopisovat...

Kdyby už nic nepomohlo, tak si můžeš nechat udělat odborný posudek, ale nevím kolik stojí. Třeba jenom zkouší, jestli to vzdáš nebo ne.

Chtěj po nich při zamítnutí reklamace protokol, proč ti neuznali závadu. Pokud ti ho nevystaví, tak řekni že půjdeš za soudním znalcem a že si ho necháš udělat a pak se budete bavit uplně na jiné úrovni přes právniky. A pokud ti ho vystaví a reklamaci stejně zamítnou tak řekni to samé, že si to necháš posoudit u soudního znalce atd. Věř mi zabírá to.

Samozřejmě ani v jednom případě za tím znalcem nepujdeš. Já jsem doma tak měnil plastové okna jak se mi na nich začala objevovat plíseň. 3 že pry ne ne a pak jsem na ně přitlačil zahrál tuhle hru a do týdne mi přesklili všechny okna.

Takže na ně přitlač.

  • Autor

Hlavně chci technika jakosti přímo od nich..od stolu nejde zamítnou závadu.

Vše se zatím událo podle fotek!!!!!

Tak to teda nechápu, jak můžou podle fotek objektivně posoudit, jestli je reklamace oprávněná nebo ne. Na to bych se jich

kromě jinýho taky zeptal. Ještě bych se jich zeptal, co by podle fotek považovali za oprávněnou reklamaci. To je fakt něco.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Lak dveří se bude komplet sundavat a dávat nový,škodovka konečně uznala oprávněnou reklamu....Technik se na to koukal a rovnou říkal oprava.Podle vydřívějšího vyjádření od stolu(podle fotek),zamítnute.Díky za rady.

Gratuluju k výsledku. Dobře, že jsi to nevzdal. :palec2:

PŘESNĚ,CHTĚLO SE NEDAT...OSOBNÍ ZKUŠENOST.....

  • Autor

Diky....

Dneska ráno do servisu na opravu...juchůůů...

Opraveno.....konečně ale za ty tahanice to stálo.

Upraveno od Blacky

  • 2 týdny později...

tak vidíš...jen se nedat....

  • 9 měsíců později...

Kluci honem na to mrkněte a šup na garanci do servisu , taky jsem to musel absolvovat , jen se nenechejte odbýt jako já , mě to nechtěli uznat . K závadě se vyjadřili tak , že lak na střeše je mechanicky poškozen tudíž nelze reklamaci uznat , ale na toto rozhodnutí se stačí odvolat mailem a hned reklamaci uznají , oprava trvala 3 dny a lakovali celou střechu , nic nejde poznat .

Tohle už jsem absolvoval taky. U mě probíhalo všechno v pohodě. V servisu si to nafotili a poslali do MB na posouzení a za pár dnů už jsem frčel do servisu. Mně nedělali celou střechu, ale jenom část a na ty původně popraskaný místa nanesli trochu víc laku, aby se to prý neopakovalo. Vypadá to jako nový. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.