Publikováno Duben 10, 200619 r Chlapci, mam otazecku,kde se nachazi imobilizer v klicku .. ??Doma jsem klicek rozloupl a myslim si,ze je to takova tycinka ktera je po leve strane .. Ale jist si nejsem .. muze mi to nekdo potvrdit .. ? diky za info .. P.S. mam fabii ..
Květen 2, 200619 r Ahoj, vždycky při startování otočím klíčkem do polohy 1, nechám načíst všechny kontrolky, oni postupně pozhasínají a až potom nastartuju. Dneska jsem vlez do auta, otočil klíček do polohy 1, všechny kontrolky zhasly tak jak mají akorát zůstala blikat oranžová kontrolka imobilizéru. Otočil jsem klíček do polohy 2 a normálně nastartoval. Kontrolka zhasla až po krátké době nastartování. Normálně jsem odjel a při příštím startování už kontrolka zhasla tak jak má. Co to může být? Může se nějak poškodit čip v klíčku, např. blízkostí mobilu, počítače, atd? Vím že je tu spousta odborníků, tak doufám, že mi vytrhnete trn z paty Díky !
Květen 3, 200619 r Mel jsem stejny problem s tím že to po nastarovaní obcas zhaslo.V servisu vymenili nejaky svazek k imobilizeru ci co (berte to s rezervou jsem laik) za 150 kc a ted zadny problem.-)
Květen 7, 200619 r Dnes jsem si nechal vybrousit vystřelovací klíč bez nahrání immobilizeru a zarazila mě jedna věc.Když jsem přijel domu a zkusil klíč v zapalování tak šlo nastartovat , motor běžel a šlo s autem odjet.Jen svítila kontrolka immobilizeru.U jiné Fabie motor naskočil a vypnul se,kontrolka blikala.Nevíte čím to je?
Květen 8, 200619 r Dnes jsem si nechal vybrousit vystřelovací klíč bez nahrání immobilizeru a zarazila mě jedna věc.Když jsem přijel domu a zkusil klíč v zapalování tak šlo nastartovat , motor běžel a šlo s autem odjet.Jen svítila kontrolka immobilizeru.U jiné Fabie motor naskočil a vypnul se,kontrolka blikala.Nevíte čím to je? No vypadá to že si na vašem autě někdo připravil práci a jednoho dne s tím autem odjede. : Nebo soudruzi udělali ve škodovce v zapojení chybu ale kdo ví... Být tebou zajdu do servisu na kontrolu v zapojení ...
Květen 8, 200619 r jen tak pro zajimavost jaky mas motor a mr?? uz jsem neco podobneho videl na nove fabiii mr 2006 rv2005.
Květen 31, 200619 r To že motor shasne hned po nastartování a kontrolka bliká se mi stalo když jsem měnil ŘJ a nezpároval to s imobilizérem. tzn že imobilizer se nespojí s jednotkou a ta motor automaticky vypne. Jakou značku jednotky máte v těch nových Fabkách? já na 2001 mám Magnetti. V práci vyrábíme Simos tak uvažuju o výměně. (navíc by byla zadarmo)
Květen 31, 200619 r No setkal jsem se s tím a né jednou,ale v jiném případě a v Octávkách.Vypojil jsem v konektoru budíků drát od Immo a vše jelo dál,pokud jsem nerožnul světla.Divné,že??
Květen 31, 200619 r Š.e.m.í.k : to jako myslis ze bys vymenil motorovou elektriku za simonsi a zmenil program v tom tvem simonsu ??? nebo se 16V vyrabela i se simonsem ?
Květen 31, 200619 r No my vyrábíme ŘJ do nových fábii a to je SIMOS7 jenomže jich je více variant. Tak musím ještě zjistit číslo ŘJ které se dávají do 16V. Pak se do toho nahrává komunikační software a nakonec to nastavení přes VAG. Vymenit jednotku není problém. Já ještě neumím spárovat s imobilizerem.
Červen 1, 200619 r Já mám k tomu ještě dodělanej jablotron ca-320, takže mám imobilizery dva. Problém je, že ten jablotroňáckej jaksi funguje divně i s blikající diodou auto nastartuju a odjedu. To by asi nemělo dělat, ne ?
Červen 2, 200619 r Xp3: To by opravdu delat nemelo... nekde nastala chyba v zapojeni... Nechal bych to okamzite proverit...
Červen 2, 200619 r CA 320 obsahuje 3-okruhový imobilizér. Prečo Ti nefunguje, je na 99,9% jasné. Ten, kto to montoval poriadne odjeb** robotu . Ono totižto zapojiť 3 blokácie, ak to nechceš len pre efekt nie je také jednoduché - najmä časovo.
Listopad 19, 200618 r Aha, tak dneska naprosto stejná "závada", tj. blikající kontrolka imobilizeru i po nastartování. Asi mám UFO místo auta
Prosinec 18, 200618 r Zdavim vsechny, mate nekdo zkusenosti s manipulaci tycinky imobilizeru v kliči u Fabie? Koupil jsem si vystrelovaci klic a chci prehodit onu tycinku ze stareho do noveho klice, ale problem je v tom ze ona tycinka je zatavena v plastu klice.. Nevite z jakeho materialu ta tycinka je? Bojim se abych ji pri vyprošťování neposkodil.. Totiz jsem nekam odlozil nahradni klice a tak v pripade zniceni tohoto, bych zustal na parkovisti A posledni vec: kdyby se me ji preci jen podarilo znicit, resili jste uz nekdo jak ziskat new klic vcetne imob?? diky za odpoved Milan
Prosinec 18, 200618 r new klíč ve škodovce za dardu peněz, nech si je nakódovat, pokud s tím nemáš jiný problém
Prosinec 18, 200618 r Jeste upresnim, jsem asi nenapsal dostatecne jasne v cem vezi můj problem. Mam uz bohuzel jen jeden orig. klic a nyni jsem koupil vystrelovaky ktere maji prichystany otvor na vlozeni TYČINKY z orig. klice a muj dotaz zni jestli to uz nekdo predelaval a z jakeho materialu ona tycinka je. Protoze mam obavy abych ji pri manipulaci neposkodil... predem diky za nazory Milan
Prosinec 18, 200618 r to víš že mohla.Mové klíče už ho mají ze skla.jde to,nahřát klíč a pomalu páčit,ale je to riziko.Osobně bych to už nedělal.
Leden 11, 200718 r Já jsem skleněnou tyčinku vyndal, a celou. Opatrně jsem ostrým nožem (odlamovacím) odřízl kousek plastu a pak lepidlo, na kterém tyčinka leží. Imobilizér jsem pak pomalu vyndal. A dokonce tam jde i vrátit. Také jsem ho dával do vystřelováků. Vyndal jsem imobilizér z obou dvou klíčů. A fungují oba.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.