Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Asi něco špatně bude, mělo by se ukázat něco takového.

post-516-1254584874_thumb.jpg

  • 4 týdny později...

Dobrý večer

může mi prosíííím někdo vysvětlit co znamená označení transpondéru TP08 a TP48, rozdíl a atd.??

  • 1 rok později...

Zdravim, nejsem v oboru imobilizeru moc zbehly, tak vas zadam o radu. Mam fabii I/2007 1.2 HTP a ztratil jsem klicek. Na vrakovisti mi dali nejakej klicek (snad pujde prizpusobit), udelal jsem si jazycek, aby mechanicky pasoval, dalkovy ovladani jsem sparoval, ale problem je s imobilizerem. Auto mam jako druhej majitel, tak nezmam zadny PIN. Od kamarada jsem si pujcli kabel K+CAN commander, kterej by to mel umet vycist, ale nejak se nam to nepodarilo. Mame nejakou stasi verzi (tusim 1.05 nebo 1.06), kde se voli typ pristrove desky a ani jeden z nabizenych typu nam nezobrazil PIN ani spravne ujete kilometry. Otazka moje je zni:

1) Delam neco spatne nebo potrebuji jinou verzi pripadne uplne jiny kabel/program?

2) Docetl jsem se, ze uz pouzity klicek beztak nepujde prizpusobit, co je na tom pravdy?

Dik

Pin k autu ti řeknou ve Škodovce, když jim dáš jeho VIN. Je dobrý jít tam s techničákem ať ti věří, že auto je tvoje.

V originalnim servise me uz nikdy neuvidej. To neni platba za sluzby ale zlodejina.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Ten čip ked bol zaz použity pre ine auto tak to sa neda prisposobiť. Musiš kupiťnovy immo čip a nešpekuloval by som ale zobral auto šikovnemu garažistovy a par korun vyčita pin a prisp. immo.

Tu si pozri: http://shop.rfsystem.sk/62-transpondery/

  • 2 měsíce později...

Ahoj, jednoho odpoledne jsem nasedl do auta a po strčení a otočení klíčku mi blikala kontrolka imobilizéru, jenže vtip je v tom, že ho nemám. Po druhém pokusu už nic neblikalo. Už se tohle někomu stalo? Nebo v čem to mohlo být? Překvapilo mě to, díky

Imobilizér mít můžeš a ani o něm celou dobu používání auta nemusíš vědět, protože je "integrovaný" ve štítu s přístroji v palubní desce. Dej sem rok výroby a verzi výbavy auta - a uvědom si, že většina aut má z výroby originální immo s odpovídačem v klíči a dokud používáš nepoškozené originální klíče, ani o nem nevíš - funguje jak má. Blikající kontrolka znamená, že se klíček nestačil "ozvat" snímací cívce, která je u zámku zapalování na rubové straně toho krytu kolem něj. Při druhém startu bylo všecko OK.

Je jedna jednoduchá pomůcka pro rozlišení, jestli máš nebo nemáš immo - pokud v autě bylo (nebo doposud je) originální rádio s "komfortním kódováním" (nepotřebuje zadávat kód, po vypnutí baterky ale hlásí "Načítám kód" nebo "Kontroluji kód"), máš s vysokou pravděpodobností i integrovaný imobilizér "v budíkách"...

Mám rok 2001 a výbavu Classic. Po otočení klíčku se mi rozsvítí kontrolka imobilizéru normálně s ostatníma, takže tam asi bude. Auto bylo kupovaný s jiným rádiem než tam bylo..takže nevím, ale je možný, že tam origo bylo. A v tom co mám teď se nic o kódování neukazuje. Může to být tím, že mám na klíčku bordel třeba? :smich: a proto se nestačil ozvat?

co je bordel na klíčku? to máš klíč v kuličce plastelíny?

Ne to ne :D jen mě to napadlo, jestli to nemám něčim vyčistit :D ale zřejmě je to ptákovina

:palec2:Kazda jedna FABIA ma immobilizer.

Prochy - nejsem si tím tak na 100% jistej, ale myslím že úplně každá nee - speciálně mám na mysli ty nejlacinější "socka edišn" s motorizací 1,0MPI a 1,2HTP ve výbavě Junior. Fakt je, že na přání měl vestavěný immo už Favorit/Forman, jenže to se ještě muselo obsluhovat přiložením "přívěsku na klíče" ke kontaktní plošce. Automatický immo (bez nutnosti vědomě ho obsluhovat = s "odpovídačem" v klíči) dostávaly ve volitelný výbavě až Feliny.

EKKAR Z BASTLIRNY: Kazda jedna FABIA1 ma IMMOBILIZER.:)

JEHLA ma FABIU CLASSIC r.v. 2001 :palec2:

Ved mu blika kontrolka immobilizeru.;)

Upraveno od PROCHY603

Prochy - nehádám se o Jehlovu FI Classic 2001 - tam jsem to myslím napsal dost jasně.

Jen si nejsem jistej, jestli nebyla ze začátku výroby FI nějaká série "socka edišn", která neměla ani ten immo. A o těch kontrolkách, který kolikrát blikají nebo svítí, i když je daný problém někde "o kilometr dál" si myslím víš co... Je to jen stroj.

"socka edišn" myslím zrovna nemám :D doufám teda, mám 44kw, takže 1,4mpi, mlhovky, airbag, posilovač, mech.zabezpečení...ale já jen aby mi to jednoho dne, třeba ten klíč nevzalo vůbec a pak konec.

Většinou je v takovém případě "vina" v klíči - třeba po prudkém úderu nabo pádu na zem.

na zem mi tak 3x spadl..ale jinak na něj dávám pozor

I junior má immo a airbag.. to je snad jediná výbava co to má :-D

Většinou je v takovém případě "vina" v klíči - třeba po prudkém úderu nabo pádu na zem.

:palec2::kuk: Blbost.:)

Tycka immobilizeru je v kluci nalepena .Padom a ani uderom sa neposkodi.;)

Upraveno od PROCHY603

  • 10 měsíců později...

Ahoj, mám podobný problém který je popsán v http://forum.skodaho...ple-nestartuje/ a i v dalších podobných tématech a fórech. Bohužel jsem se zde nedočetl, zda byl problém úspěšně vyřešen. Při startování Fabie 1,4 MPI z roku 2002, pokud je teplo a motor zahřátý, dojde po nastartování ke zhasnutí motoru a rozsvícení kontrolky imobilizéru. Buď je potřeba počkat (1-XX minut), nebo použít nouzový kód dle manuálu. Samozřejmě to otravuje, nehledě na to, že zadávání je díky opotřebení kolíčku v přístrojovce stále těžší. Dle dostupných rad a informací (ínternetová fóra, servis...) jsme nechal vyměnit cívku a kablíky do přístrojovky. Chvíli se to tvářilo OK, ale po čase (1 týden) to zase začalo zlobit. Jak jsem zmínil, problém je v teplejším počasí. V zimě s tím problém nebyl, ale teď na jaře se to znovu objevilo. Samozřejmě jsme s tím byl i v servisu na diagnostice, ale nic jim to neukazovalo a v podstatě mi neuměli pomoct.

Ve zmíněném příspěvku mě zaujala informace o výměně budíků. Pomohlo to? Je v těch budících něco, co to způsobuje a co by mohlo jít opravit? Díky za případnou radu.

Deaktivuj imobilizer, pokud se ale bojíš že ti to ukradou, tak to bude třeba opravit. Bych možna vyzkoušel znova nastavit kliče.

Imobilizer se dá deaktivovat? Zatím mi všichni tvrdili, že ne. Jinak bych to nechal hned udělat.

Imo jde deaktivovat.Ale proč?-není lepší to opravit tak aby vše fungovalo jak má??? :kol-44: Když dudeš mít otázky co a jak 777227503

Imo odpojíš přes Vag Comannder

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.