Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar chlapi,

nechal jsem opravit auto v autorizovanem servisu po autonehode (tukanec ze zadu do 5. tych dveri). Opravili to perfektne az na zavírani 5. dveri. Musím trisknout s dverma aby si to poradne sedlo. Kdyz to zavru normalne, tak dvere maji malou vuli a palubni pc si mysli, ze jsou otevrene.

Opravoval jsem to v lednu a driv jsem nemel cas to reklamovat.

Muzu po 2-3 mesicih uplatnit na fakturu reklamaci? A ma smysl to vubec reklamovat? Nepomuze jen posunout niz zamek?

Diky za rady.

klidně bych se nebál tam zaject...určitě to chce poladit zámek aby pěkně dosedal, nic víc

Pokud to nemáš psané na firmu a domluvené tedy jinak, tak by mělo platit, že máš záruku alespoň 6měsíců na práci, na měněné díly 2 roky (není-li to spotřební materiál - tam by se zdráhali..). Vše co máš na faktuře můžeš reklamovat..

Na okraj: taky docela dobře funguje, když si konkrétně postěžuješ na meil škodovce.. sprdnou servis lol a po týdnu max tam jet.. budeš se divit jak změní chování vůči tobě.. Teda pokud to bylo spravený v autorizáku..

  • Autor

jj, bylo to opravovane v autorizovanem servise. Divné, že to tak odflákli a neotestovali.

Rozhodně bych tam zajel protože máš záruční dobu i na servisní práce.

To víš, né každý servis dělá vše jak má.. a pokud máš na pipíře testováno.. no tak to bych jim dal zjeba jak svět ;)

  • Autor

Doufám, že to udělají na počkání... a doufám, že nebudu nic platit.

platit?Urco ne pokud se ukaze,ze to byla jejich chyba nedal bych jim ani korunu!A jeste hodil kysely ksicht,ze to nebylo hnes na poprve! ;)

Pokud to nemáš psané na firmu a domluvené tedy jinak, tak by mělo platit, že máš záruku alespoň 6měsíců na práci, na měněné díly 2 roky (není-li to spotřební materiál - tam by se zdráhali..). Vše co máš na faktuře můžeš reklamovat..

Na okraj: taky docela dobře funguje, když si konkrétně postěžuješ na meil škodovce.. sprdnou servis lol a po týdnu max tam jet.. budeš se divit jak změní chování vůči tobě.. Teda pokud to bylo spravený v autorizáku..

presne tak, napis email na skodovku.... moje mama nechavala opravovat motor.... kapal olej. v servisu to bylo asi deset dni!!! a po tydnu to zaclo opet kapat... jako des bes tyjo... nakonec (souhra nahod) mame volala nejaka operatorka z skodovky.... tak se ptali, jestli si nechavala opravovat auto a kde a jak je spokojena... tak jim to pekne vylicila (ta oprava stala 14 tisic a nic se nezlepsilo) a do tydne prijela do servisu inspekce ze skodovky a nakonec to auto opravili za jeden den, dokonce si pro nej prijeli a dovezli ho zpet na firmu... no jako mazec :smich:

jo a jeste dostala nejaky slevovy kupony na oleje, filtry atd lol

  • Autor

Tak dnes jsem byl v autorizovanem servise a řekli mi, že je to normalni. Že to dělá nová těsnící guma a že se setkávájí s takovou reklamaci i u nových aut.

V létě by ta guma měla povolit a mělo by si to sednout.

Tak jsem zvědavej :)

Upraveno od Kennik

Kdyz jsem kupoval novy tak jsem taky musel mlátit s dveřma. Dost velká rána a ve vnitř se nedalo sedět takže jsem se o tom a ani mi doštelovali zámek a bylo to grátis. Nechtělo se mi čekat až povolí guma někdy za dva tři roky.

Určitě bych si ho nechal doštelovat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.