Publikováno Březen 24, 200916 r Zdar chlapi, nechal jsem opravit auto v autorizovanem servisu po autonehode (tukanec ze zadu do 5. tych dveri). Opravili to perfektne az na zavírani 5. dveri. Musím trisknout s dverma aby si to poradne sedlo. Kdyz to zavru normalne, tak dvere maji malou vuli a palubni pc si mysli, ze jsou otevrene. Opravoval jsem to v lednu a driv jsem nemel cas to reklamovat. Muzu po 2-3 mesicih uplatnit na fakturu reklamaci? A ma smysl to vubec reklamovat? Nepomuze jen posunout niz zamek? Diky za rady.
Březen 24, 200916 r klidně bych se nebál tam zaject...určitě to chce poladit zámek aby pěkně dosedal, nic víc
Březen 24, 200916 r Pokud to nemáš psané na firmu a domluvené tedy jinak, tak by mělo platit, že máš záruku alespoň 6měsíců na práci, na měněné díly 2 roky (není-li to spotřební materiál - tam by se zdráhali..). Vše co máš na faktuře můžeš reklamovat.. Na okraj: taky docela dobře funguje, když si konkrétně postěžuješ na meil škodovce.. sprdnou servis a po týdnu max tam jet.. budeš se divit jak změní chování vůči tobě.. Teda pokud to bylo spravený v autorizáku..
Březen 24, 200916 r Autor jj, bylo to opravovane v autorizovanem servise. Divné, že to tak odflákli a neotestovali.
Březen 24, 200916 r To víš, né každý servis dělá vše jak má.. a pokud máš na pipíře testováno.. no tak to bych jim dal zjeba jak svět
Březen 26, 200916 r platit?Urco ne pokud se ukaze,ze to byla jejich chyba nedal bych jim ani korunu!A jeste hodil kysely ksicht,ze to nebylo hnes na poprve!
Březen 26, 200916 r Pokud to nemáš psané na firmu a domluvené tedy jinak, tak by mělo platit, že máš záruku alespoň 6měsíců na práci, na měněné díly 2 roky (není-li to spotřební materiál - tam by se zdráhali..). Vše co máš na faktuře můžeš reklamovat..Na okraj: taky docela dobře funguje, když si konkrétně postěžuješ na meil škodovce.. sprdnou servis a po týdnu max tam jet.. budeš se divit jak změní chování vůči tobě.. Teda pokud to bylo spravený v autorizáku.. presne tak, napis email na skodovku.... moje mama nechavala opravovat motor.... kapal olej. v servisu to bylo asi deset dni!!! a po tydnu to zaclo opet kapat... jako des bes tyjo... nakonec (souhra nahod) mame volala nejaka operatorka z skodovky.... tak se ptali, jestli si nechavala opravovat auto a kde a jak je spokojena... tak jim to pekne vylicila (ta oprava stala 14 tisic a nic se nezlepsilo) a do tydne prijela do servisu inspekce ze skodovky a nakonec to auto opravili za jeden den, dokonce si pro nej prijeli a dovezli ho zpet na firmu... no jako mazec jo a jeste dostala nejaky slevovy kupony na oleje, filtry atd
Březen 31, 200916 r Autor Tak dnes jsem byl v autorizovanem servise a řekli mi, že je to normalni. Že to dělá nová těsnící guma a že se setkávájí s takovou reklamaci i u nových aut. V létě by ta guma měla povolit a mělo by si to sednout. Tak jsem zvědavej Upraveno Březen 31, 200916 r od Kennik
Březen 31, 200916 r Kdyz jsem kupoval novy tak jsem taky musel mlátit s dveřma. Dost velká rána a ve vnitř se nedalo sedět takže jsem se o tom a ani mi doštelovali zámek a bylo to grátis. Nechtělo se mi čekat až povolí guma někdy za dva tři roky. Určitě bych si ho nechal doštelovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.