Květen 10, 200916 r Ja mám problém s řazením jedničky, často nejde zařadit, anebo jen velice ťěžko. Ve značkových servisech z opravy převodovky mají strach.... (mohlo by to být ještě horší), údajně to je u Octavie TOUR běžné... Má někdo podobné skušenosti ??? Datum zveřejnění: 7.4.2008 Obtížné řazení 1. a 2. rychlostního stupně za studena Při venkovních teplotách okolo 0°C popřípadě po delší odstávce vozidla je možno řadit první a druhý rychlostní stupeň pouze při použití větší síly. Zhruba po 2 minutách jízdy již lze rychlostní stupně možno řadit bez problémů. Z důvodu vysokých mazacích schopnosti syntetického oleje SAE 75 W 90 při nízkých teplotách vnitřní synchronní kroužek na ozubeném kole „klouže“. Od převodových skříní s datumem výroby 18128, byl syntetický olej SAE 75 W 90 nahrazen minerálním olejem SEA 75 W. Zavedení trojité synchronizace prvního rychlostního stupně. Rozměry synchronních zubů u první a druhé rychlosti jsou sníženy na velikost 1,6 mm. Tím bylo dosaženo zlepšení synchronizace u prvního rychlostního stupně a potřebného brzdicího momentu pro druhý rychlostní stupeň. Tato změna je uvedena v Dílenské příručce, Octavia, Pořadač č. 5 – převodovka 02J. Od 09/2000 se tato změna týká i vozidel : - 1,9 TDI, 66 kW od převodovky EGR - 1,9 TDI, 81 kW od převodovky EGS - 2,0l 85 kW od převodovky EGU - 1,8l 110 kW od převodovky EVS - 1,8l 132 kW od převodovky EHA Opatření V případě, kdy k uvedené závadě dochází u převodovek vyrobených do 09/2000, je třeba postupovat takto: 1) Vyměnit olej syntetický za minerální SAE 75W (obj. č. VW–G 052 726 A2) nebo jiným minerálním olejem stejné třídy a viskozity. V převodové skříni smí zůstat jen co nejmenší množství původního syntetického oleje. 2) V případě, kdy nedojde po výměně oleje ke zlepšení řazení je nutno vyměnit díly nového provedení – kolo 1. a 2. rychlosti, kompletní synchronní spojku 1-2 a synchronní kroužky, dle označení převodovky. Upozornění: Z důvodu zvýšené teploty oleje v převodovce, nesmí být u vozidel určených pro provoz na špatných vozovkách a pro Afriku, provedena změna na minerální olej (u vozidel 1,8l 110kW – kód převodovky ECW, EBN, EGY), jelikož převodovky těchto vozidel jsou plněny předepsaným minerálním olejem již ve výrobě.
Květen 11, 200916 r To ti opravdu řekli v Autorizovaném servise? a odkud jsi? Koukám že tomu se vyhýbají všude jak čert kříži To snad budeme muset opravovat přímo v Mladé Boleslavy problem ze zpateckou jsem mel taky. Oprava me vysla cca2600kč . prevodovku jsem sundaval sam. byly tam ocesane zuby zpatecky
Květen 11, 200916 r Autor Tak to je dobrá cena, ale měl jsi ji taky tak hlučnou? Jelikož já mam pocit že u mě to bude i hnací hřídel, že je pokřivená.. Takže to bude asi drahé jako prase
Leden 25, 201015 r je nejaky rozdil mezi G 070 726 A2 a G 052 726 A2, ve startsim etosu je ta G 52 v novejsi Etce je G70
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.