Přejít na obsah

fabia 1,4 mpi 50kw


kristian

Doporučené příspěvky

Palivovy filtr se u benzinu normalne nemeni a to proto ze se nezasere. Skrtici klapku najdes kdyz sundas ten plastovej kryt motoru a saci potrubi vedouci od vzduchoveho filtru (ten taky zkontroluj zda neni zasranej). Na klapku muzes v mototechne koupit specialni sprej. Normalne pri chciplym motoru ji prostriknes a nechas to pusobit cca 5 min a pak to pod plynem nastartujes, muzes to i nekolikrat opakovat (kdyz sundas kryt motoru nepujde ti dat vicko na olej a tak tam dej to co mas zespod krytu nez to budes startovat.). Svicky muzes taky vymenit, ale doporucuju origo skodovacky jednobodovy (vicebodovy zatezujou zapalovaci listu). Pak jak rikal kolega projed VAGem cidla,sondy. Dale doporucuju tankovat Natural 98, u me to zpusobuje kultivovanejsi chod motoru, ale nedes se ze ti to lita u 1,4MPi je to beznej problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som sa pýtal naň pri 120 000km (myslel som že tam je stále pôvodný) a odpoveď ma dosť zarazila na pomery servisov. Že sa vraj mení každých 60 000km aj keď nikde o výmene sa nezmieňuje Škodovka. :palec2: Z tých fotiek čo sú tu na fóre je asi aj 60 000km veľký interval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...