kristian Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 zdravym chcel by som sa spytat zee co to moze byt ked ide na volnobeh tak kolisaju otacky tak cca kazde 3 sec. po vymene rozvodov sa to trocha upravylo ale neni to este stale ono teraz sa chystam sviecky....som zvedavy co to spravy...co na to poviete vy??? Skoda fabia 1,4 mpi 50kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Vyčistit škrtící klapku a nastavit ji.Vymazat adaptační hodnoty.Překonrolovat diagnostikou činnost sond. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 26. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 hmm aa jako vycistim tu skrciacu klapku???nemam ponatia kde je a palivovy filter to nemoze robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Palivovy filtr se u benzinu normalne nemeni a to proto ze se nezasere. Skrtici klapku najdes kdyz sundas ten plastovej kryt motoru a saci potrubi vedouci od vzduchoveho filtru (ten taky zkontroluj zda neni zasranej). Na klapku muzes v mototechne koupit specialni sprej. Normalne pri chciplym motoru ji prostriknes a nechas to pusobit cca 5 min a pak to pod plynem nastartujes, muzes to i nekolikrat opakovat (kdyz sundas kryt motoru nepujde ti dat vicko na olej a tak tam dej to co mas zespod krytu nez to budes startovat.). Svicky muzes taky vymenit, ale doporucuju origo skodovacky jednobodovy (vicebodovy zatezujou zapalovaci listu). Pak jak rikal kolega projed VAGem cidla,sondy. Dale doporucuju tankovat Natural 98, u me to zpusobuje kultivovanejsi chod motoru, ale nedes se ze ti to lita u 1,4MPi je to beznej problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Palivový filter si samozrejme vymeň taktiež, mál by sa meniť každých 60 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Palivovy filtr na benzinaku kazdych 60 000? A to si slysel kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Viděl jsi ho někdy rozřezaný?Zkus to a uvidíš proč ho je třeba vyměnit.Někde na foru jsou i fotky rozpáraného filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Ale pokud vim oficialne se nemeni?! Pri servisni prohlidce- pouze doporuceni pri nejakem problemu, ktery neni resitelny jinak, ja bych to nechal az jako posledni moznost (predposledni-pred zapalovaci listou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Popř. by jeste mohl zkusit pripravek na cisteni palivovych systemu-jak se naleje do nadrze (presne nevim jak se to jmenuje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Oficialně se nemění taky mi to říkal technik ve škodovce,ale moje zkušenost je jiná.Psal jsem o tom před chvíli v jiném tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 palivovy fiter sa meni po 60 000 pri cistote na nasich paliv by som menil aj skorej .. inak skus pozriet ako je na tom vzduchovy filter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Palivovy filtr se nemeni u benzinaku (konkretne 1,4MPi) po 60 000km, at to das do jakehokoli autorizovaneho servisu na 60t serv. prohlidku nevymeni ti ho (pouze pokud by si je vyslovne pozadal)...O tom co se doporucuje a jak vypadaji nase paliva by se dalo polemizovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Ja som sa pýtal naň pri 120 000km (myslel som že tam je stále pôvodný) a odpoveď ma dosť zarazila na pomery servisov. Že sa vraj mení každých 60 000km aj keď nikde o výmene sa nezmieňuje Škodovka. Z tých fotiek čo sú tu na fóre je asi aj 60 000km veľký interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Nic nehledej a raději si zajed do servisu.Ještě ublížíš autu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 26. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 noo okey dik skusim sa na tu klapku pozriet....a tie sviecky.... noo kupil som BRISK 3 bodove v mototechne mi povedali ze tote sa predavaju vacsinou do tych fabii tak teraz neviem no....aa zabudol som dodat zee tie otacky kolisu iba ked je teply ked je studeny tak nie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Teplé kolísají všechny....Teda ,až na ty,které jsou chiplé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Na to se nedá jinak reagovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 26. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 hmmm vsetkych sa tak pohybuju ked je tepla???noo ked mne to pride take cudne ked tie otacky kolisu....ale ked to nevadi tak okey....ale naa tu klapku sa pozriem aa to od prachu bude nejspis spinava??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 26. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 a tie sviecky pomoze ked dam 3 bodove alebo co?bo v mototechne povedali ze tie idu najviac... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 na sto procent je to zasviněná škrtící klapka, dělalo mi to taky. dej to do servisu, za hoďku máš auto zpátky. sám to nědelej, co kdybys náhodou potřeboval vaga na nastavení té klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 27. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 nooo okk diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 inak by som prepucoval kontakty na kabloch od sviecok a vyvody na cievky .toto byva casta zavada na starsich autach .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 28. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 nooo skusim aj to inak je to rocnik 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kristian Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 noo tak vymenil som sviecky a kus sa to upravyla....uz iba tak trochu kolisu ani to skoro neni vidiet tak neviem ci sa oplati cistit tu klapku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Klapku urcite vycisti a svicky sem cetl nekde ze pro FAbky sou nejlepsi origo jednobodove, protoze vicebodove nadmerne zatezuji zpalovaci listu, ale osobni zkusenosti s tim nemam.Kdyz bych chtel lepsi svicky uvazoval bych o jednobodovych iridiovych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.