Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám Š Octavii 1,9 TDi,r.v.1999, najeto 200 tis. km a od zhruba 195 tis. se mi najednou ozvalo bouchání na pravé přední straně - u kola.

Takže autorizov. Škoda servis:

1.oprava: stabilizátory, gumy atd - NEPOMOHLO, jen to stálo peníze,

2. oprava tamtéž - výměna horního držáku převodovky - NEPOMOHLO - zase jen prachy fuč,

3. oprava jinde - výměna tlumičů a všech gum okolo - NA PRD -nepomohlo,zase prachy v háji...

Prosím máte někdo podobnou skládanku a víte co by s tím mohlo ještě být?Nebo kam zajet,někam k serióznímu opraváři, který - od slova opravit,ne vyměnit -vyřeší můj problém?Okolí Prahy..

Díky už jsem z toho na prášky.

Honza :aggressive:

To buchanie je pri akceleraci a brzdeni, alebo pri prejazde cez nerovnosti? ( a preco menili silentblok prevodovky? ved ten je na lavej strane!)

  • Autor

Bouchá to při jízdě na nerovnostech,klepe to a bouchá....Při brždění je to dobrý stejně jako při průjezdu zatáčkou.Nerovnostmi myslím třeba rolety před křižovatkou apod.Ne na ostrých dírách,nebo alespoň ne tolik zřetelně.

A ten držák převodovky byl důvod proč jsem se na ně vys..l.

dík

Já měl bouchání, spíš takové klepání při pomalé jízdě na nerovnosti a vyřešila do výměna čepu na řízení, přesně se to jmenuje hlava řídící tyče ...

Klepanie pri vertikalnom pohybe napravy moze byt:

1. tlmic- komplet aj s ulozenim!!!

2..ulozenie spod.ramena(silentbloky)

3.spod.otocny cap(vymenit)

4.ulozenie stabilizatora

mám vyměněný všechno(pryž,kov) na autě krom řídících tyčí a těch kloubů na nich. V kloubech vůle není, jen v tý tyčce u posilovače,v ty hlavě tyčky, je to vlastně taky kloub. Bouchá mi to lehce když zajíždim pomalu do vrat přes chodník, nebo když couvám a mírně stočím volat a zabrzdim, cítím takový loupnutí. A pak přesně při přejíždění příčný nerovnosti a to spíš nějaký menší

Mam pocit, ze toto presne popisuje spravanie sa mojho auta. da sa to vymenit? Kolko to vyjde?

Tak páni, ja som vymenil skoro všetko. Mne to búchalo pri rozjazde, pri brzdení, pri prechode nerovností, hlavne rolety a retardéry. Vymenil som ramená komplet aj so silentblokmi a čapom, riadiace tyče s vnútornými a vonkajšími čapmi, horné uloženie tlmičov, horné uloženie prevodovky, gumy stabilizátora a s kosťami. Búchanie pri rozjazde a brzdení prestalo, keď som vymenil brzdové obloženie a kotúče. Búcha mi to stále pri prechode nerovnosťami takže asi (dúfam) že to bude spodným uchytením prevodovky. Mám najazdené cca 150 tis. 1,9 TDI rv 2002. :help:

je fakt že koutouče a desky měněný nemám, ale mě to bouchá ať brzdím nebo nebrzdím,ať couvám nebo jedu dopředu. U mě bude problém v tyčkách, řekl bych že se to mírně přenáší i do volantu

  • 11 měsíců později...

a co kosti stabiku? Ty jste taky měnily?

  • 2 týdny později...

Pravě řeším podobný problém a vypadá to na slušný thriller! Z prvu mi to klepání,křupání a nevím jak to ještě nazvat připadalo od leveho předku.Podotykam že to vše se děje při pomalé až zastavující jízdě.Dnes když už mám vymněněny tyče řízení a dnes i tlumiče tak je to ještě horší!Ted už mi to příde někde pod volantem,prostě na přední napravě. Nejsem automechanik atak mi to vše řeší kamarád v oboru tom znalí.Ale po všech těch výmněnách a kontrolách to vypadá že je už i on v háji!!! A tak mi dnes doporučil at si sjedu na částečnou technickou podvozku.Ze nas snad někam navedou!? Tak zitra tam zajedu "jsem zvědav". Joker

  • 1 měsíc později...

Mám přesně to stejný co říkáš, to stk to nevyřeší...už jsem tam byl...taky nemůžem s mechanikem přijít na to co to je. Ramena jsou uplně v pohodě, čepy taky tlumiče mají 70%(byl jsem na testech) tyč řízení jsem vyměnil a nic. Příjde mi to jakoby že to jde někde z palubky pod volantem...fakt divný, je to prkotin a ale jebe mi z toho!Napis jak jsi dopadl.

mně takhle nějak bouchala kost stabilizátoru......uletěl ten závit v rameni

  • 3 týdny později...

Mně to zase bouchá, když jedu cca 40km/h normálně po rovině po hladké silnici. Je to zvuk jako, když ve vzorku pneumatiky zůstane zaražený kámen. Všechny kola jsem prohlídl, nechal zkontrolovat v pneuservisu, ale těma to prý není. Je jedno jestli jedu na volnoběh nebo s rychlostí, apod. Prostě kolem 40 to klepe jako s kameněm ve vzorku. Mám před měsícem nové přední brzdové kotouče s destičkama. Je možný, že by to nějak dělaly ony? Už si bohužel nevzpomenu jestli to začalo dělat hnedka po výměně, ale to asi ne, to bych si toho všiml a hned se do servisu vrátil. Nemáte někdo nějaký typ co bych měl vyměnit?

Edit: Dneska jsem ještě zjistil, že pokud mám vytočenej volant doleva a couvám, tak tam občasně něco křupne.

Edit2: Včera jsem s oktou najel 1400km (německo)a ačkoliv mi v pneuservisu kola vyvažovali, tak mi vibruje při určitých rychlostech volant. Je možný, že to dělají pneumatiky? Tak za 2tis km už asi půjdou vyměnit (jsou už dost jeté). Nebo to dělá ta moje závada s tím křupáním?

Upraveno od Shotek

To krupnuti s vytocenym volantem ,by mohl delat kloub na poloose.

Ja som mal dodnes podobný problém. Kovový škrípavý zvuk pri prejazde nerovnosťami, pri rozjazde, zatáčaní alebo cúvaní. Kúpil som vonkajší kĺb poloosy, dnes pri výmene som zistil, že starý kĺb je OK, ale ložisko náboja úplne rozsypané. Pri rovnej jazde ložisko nehučalo.

  • 8 měsíců později...

Tak mě tam poslední 4 měsíce taky bouchalo něco od pravýho předního kola, bylo to znát na normální cestě, oklo 60km/h a více, bylo to takové tupé bouchání, jakoby někdo gumovou palicí bochal do nápravy, frekvenci bych napsal jako 3*krát za sebou buchbuchbuch, pět vteřin zase nic a pak zase to samý. Vždy to bylo více znát, když jsem jel do levý zatáčky a odlehčil levý předek. Vyměnil jsem pravý čep ramene , rapidně se to zlepšilo, ale mírně to pořád slyším. Když jse měnil čep, tak jsem zapáčil pajcrem o stabilizátor, páka byla o nápravu a zdálo se mi, že stabilizátor v pravý gumě stabíku trošku plave. Gumy stabíku jsem měnil před půl rokem , starý origo , možná zbytečně , jsem vyměnil za starline, možná jsem udělal chybu, že jsem je měnil. Ještě vyměním levý čep ramene a pak ty gumy stabíku. ;)

Ahoj,

mám podobný problém jako ostatní zde, avšak je přeci jen trochu jiný.

V mém případě se ozývá od levého předního kola klapání, kov-kov. Klapání přestane po přibližně po 2 km jízdy. To "něco" klape jen a pouze pokud mám pravý rejd a pokud je zima.

Např. kolem -5C je klapání velmi intenzivní, když je nad nulou, tak to je slabší. Klouby to nejsou, jednak byly měněné před cca 20tis km a nyní po kontrole jsou OK. Ložiska byly také měněné, ty to nejsou. Zvláštní je to, že klapání ustane jakoby po zahřátí a klepání závisí na otočení volantem (kola). Jízda rovně žádné klapání nevydává. Nu a za dva km po nastartování je klid a ticho.

Nevíme si se servisákem rady.

Pravděpodobně to vypadá na nějaký olej...který se zahřeje a vyplní místo (jaké to nikdo neví). Zítra bude výměna oleje v převodovce a necháme se překvapit s jakým výsledkem.

Má někdo nápad, co by klapání mohlo vydávat a jak to opravit?

Honza

Při rozjíždění nebo když jedu třeba na trojku v tahu, přidám a pustím nohu z plynu, pak znovu přidám, tak mi něco lupne u levého předního kola.Co to muže dělat?

Zdarec. Tak k tomu bych se taky pridal. Pri prudcim seslapnuti a i povoleni plynu slysim od praveho kola takovy zvuky, jako by mi neco kovovyho vzdycky lizlo neco tvrdyho plastovyho. Kratky nahly zvuk parkrat za sebou, jak rozhrkanej rebrinak (nejsou to rany, ani tukani). Pripada mi to, jako by kolo (nebo neco u nej) bylo volny a ja mu autem chtel ujet. Mechanik ale nic nenasel, zadny vule, NIC. Mam novy (tak 4 mesice stary) tlumice, dorazy, silentbloky, kosti. Zahada???

Co homokinetický klou, (spíše vnější)???

Co to dělá při zatáčení?

Pri zataceni je prave klid. Vzdycky to nejvic rozhrkam, kdyz nekolikrat za sebou prudce pridavam a ubiram plyn a pak dojizdim pro nejakych mensich nerovnostech..to uz je ten zvuk fakt k nasr... :feve:

ahojte ja mam podobny problem ked zatocim do lava tak sa ozve take zaskripanie som z toho nervozny neviem co by to mohlo byt,poloos je nova.poradte co robit dakujem

  • 2 týdny později...

A co tohle ? Nemůže to být ono ?

Z přední části auta od nápravy začaly ozývat takový divný pazvuky kovově-pryžového rázu asi před měsícem. Nic hroznýho, jen při zatáčení v malých rychlostech a zvlášť na hrbolech. Při rovné jízdě i po hrbolatých českých silnicích nic.

Už už jsem byl nastartovanej, že budu reklamovat výměnu předních ložisek, že tam mechanik nedal tu montážní pastu, co je k ložisku přiložená. Někde na tomto nebo druhém fóru je o tom zmínka, že to řešila i ŠA v servisní instukcí, že se ložisko může posouvat a tím pádem vydávat, oni tomu říkají "nepříjemný hluk".

Uložení stabiku to opravdu nebylo, to jsem preventivně namazal a gumy mám netknutý, nevymletý. Ostatní díly taky bez vůlí. A přesto to stále dělalo.

Až dnes jsem zvolal HEURÉKA ! Oni to byly dorazy kapoty, takový ty šrouby s plastovou krytkou, co jsou v rozích blatníků. Jak se v zatáčkách auto kroutí a kapota se na hrbolech mikronatřásá, tak dělalo ty zvuky. Zajímavý je, že se to nějak přenášelo (asi výztuhama kapoty) do oblasti jakoby uložení tlumiče, odkud jsem to slyšel.

Přišel jsem na to tak, že jsem houpal autem tlakem na blatník a ono to jakoby skoro neslyšně vrza-klapalo. Tak jsem pootevřel kapotu a trasu z práce jsem jel s pootevřenou kapotou. To ticho bylo uklidňující...... .

Protože mám těsnící gumu na chadičové stěně, dorazy jsem zašrouboval, aby kapota byla vedená jen tou gumou. Zatím je klid.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.