Přejít na obsah

Bouchání PP kola


jameson01

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám Š Octavii 1,9 TDi,r.v.1999, najeto 200 tis. km a od zhruba 195 tis. se mi najednou ozvalo bouchání na pravé přední straně - u kola.

Takže autorizov. Škoda servis:

1.oprava: stabilizátory, gumy atd - NEPOMOHLO, jen to stálo peníze,

2. oprava tamtéž - výměna horního držáku převodovky - NEPOMOHLO - zase jen prachy fuč,

3. oprava jinde - výměna tlumičů a všech gum okolo - NA PRD -nepomohlo,zase prachy v háji...

Prosím máte někdo podobnou skládanku a víte co by s tím mohlo ještě být?Nebo kam zajet,někam k serióznímu opraváři, který - od slova opravit,ne vyměnit -vyřeší můj problém?Okolí Prahy..

Díky už jsem z toho na prášky.

Honza :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bouchá to při jízdě na nerovnostech,klepe to a bouchá....Při brždění je to dobrý stejně jako při průjezdu zatáčkou.Nerovnostmi myslím třeba rolety před křižovatkou apod.Ne na ostrých dírách,nebo alespoň ne tolik zřetelně.

A ten držák převodovky byl důvod proč jsem se na ně vys..l.

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám vyměněný všechno(pryž,kov) na autě krom řídících tyčí a těch kloubů na nich. V kloubech vůle není, jen v tý tyčce u posilovače,v ty hlavě tyčky, je to vlastně taky kloub. Bouchá mi to lehce když zajíždim pomalu do vrat přes chodník, nebo když couvám a mírně stočím volat a zabrzdim, cítím takový loupnutí. A pak přesně při přejíždění příčný nerovnosti a to spíš nějaký menší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam pocit, ze toto presne popisuje spravanie sa mojho auta. da sa to vymenit? Kolko to vyjde?

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/tyc-ridici.html

nebo

http://www.cc-autodily.cz/index.php?go=sea...ledavani=Hledej

http://www.cc-autodily.cz/index.php?go=sea...ledavani=Hledej

čísla dílů 1J0422803 levá

1J0422804 pravá

lepší dát kompletní i čepama,samostaná tyčka se dá sehnat taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak páni, ja som vymenil skoro všetko. Mne to búchalo pri rozjazde, pri brzdení, pri prechode nerovností, hlavne rolety a retardéry. Vymenil som ramená komplet aj so silentblokmi a čapom, riadiace tyče s vnútornými a vonkajšími čapmi, horné uloženie tlmičov, horné uloženie prevodovky, gumy stabilizátora a s kosťami. Búchanie pri rozjazde a brzdení prestalo, keď som vymenil brzdové obloženie a kotúče. Búcha mi to stále pri prechode nerovnosťami takže asi (dúfam) že to bude spodným uchytením prevodovky. Mám najazdené cca 150 tis. 1,9 TDI rv 2002. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Pravě řeším podobný problém a vypadá to na slušný thriller! Z prvu mi to klepání,křupání a nevím jak to ještě nazvat připadalo od leveho předku.Podotykam že to vše se děje při pomalé až zastavující jízdě.Dnes když už mám vymněněny tyče řízení a dnes i tlumiče tak je to ještě horší!Ted už mi to příde někde pod volantem,prostě na přední napravě. Nejsem automechanik atak mi to vše řeší kamarád v oboru tom znalí.Ale po všech těch výmněnách a kontrolách to vypadá že je už i on v háji!!! A tak mi dnes doporučil at si sjedu na částečnou technickou podvozku.Ze nas snad někam navedou!? Tak zitra tam zajedu "jsem zvědav". Joker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám přesně to stejný co říkáš, to stk to nevyřeší...už jsem tam byl...taky nemůžem s mechanikem přijít na to co to je. Ramena jsou uplně v pohodě, čepy taky tlumiče mají 70%(byl jsem na testech) tyč řízení jsem vyměnil a nic. Příjde mi to jakoby že to jde někde z palubky pod volantem...fakt divný, je to prkotin a ale jebe mi z toho!Napis jak jsi dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mně to zase bouchá, když jedu cca 40km/h normálně po rovině po hladké silnici. Je to zvuk jako, když ve vzorku pneumatiky zůstane zaražený kámen. Všechny kola jsem prohlídl, nechal zkontrolovat v pneuservisu, ale těma to prý není. Je jedno jestli jedu na volnoběh nebo s rychlostí, apod. Prostě kolem 40 to klepe jako s kameněm ve vzorku. Mám před měsícem nové přední brzdové kotouče s destičkama. Je možný, že by to nějak dělaly ony? Už si bohužel nevzpomenu jestli to začalo dělat hnedka po výměně, ale to asi ne, to bych si toho všiml a hned se do servisu vrátil. Nemáte někdo nějaký typ co bych měl vyměnit?

Edit: Dneska jsem ještě zjistil, že pokud mám vytočenej volant doleva a couvám, tak tam občasně něco křupne.

Edit2: Včera jsem s oktou najel 1400km (německo)a ačkoliv mi v pneuservisu kola vyvažovali, tak mi vibruje při určitých rychlostech volant. Je možný, že to dělají pneumatiky? Tak za 2tis km už asi půjdou vyměnit (jsou už dost jeté). Nebo to dělá ta moje závada s tím křupáním?

Editováno: , autor: Shotek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal dodnes podobný problém. Kovový škrípavý zvuk pri prejazde nerovnosťami, pri rozjazde, zatáčaní alebo cúvaní. Kúpil som vonkajší kĺb poloosy, dnes pri výmene som zistil, že starý kĺb je OK, ale ložisko náboja úplne rozsypané. Pri rovnej jazde ložisko nehučalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Tak mě tam poslední 4 měsíce taky bouchalo něco od pravýho předního kola, bylo to znát na normální cestě, oklo 60km/h a více, bylo to takové tupé bouchání, jakoby někdo gumovou palicí bochal do nápravy, frekvenci bych napsal jako 3*krát za sebou buchbuchbuch, pět vteřin zase nic a pak zase to samý. Vždy to bylo více znát, když jsem jel do levý zatáčky a odlehčil levý předek. Vyměnil jsem pravý čep ramene , rapidně se to zlepšilo, ale mírně to pořád slyším. Když jse měnil čep, tak jsem zapáčil pajcrem o stabilizátor, páka byla o nápravu a zdálo se mi, že stabilizátor v pravý gumě stabíku trošku plave. Gumy stabíku jsem měnil před půl rokem , starý origo , možná zbytečně , jsem vyměnil za starline, možná jsem udělal chybu, že jsem je měnil. Ještě vyměním levý čep ramene a pak ty gumy stabíku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám podobný problém jako ostatní zde, avšak je přeci jen trochu jiný.

V mém případě se ozývá od levého předního kola klapání, kov-kov. Klapání přestane po přibližně po 2 km jízdy. To "něco" klape jen a pouze pokud mám pravý rejd a pokud je zima.

Např. kolem -5C je klapání velmi intenzivní, když je nad nulou, tak to je slabší. Klouby to nejsou, jednak byly měněné před cca 20tis km a nyní po kontrole jsou OK. Ložiska byly také měněné, ty to nejsou. Zvláštní je to, že klapání ustane jakoby po zahřátí a klepání závisí na otočení volantem (kola). Jízda rovně žádné klapání nevydává. Nu a za dva km po nastartování je klid a ticho.

Nevíme si se servisákem rady.

Pravděpodobně to vypadá na nějaký olej...který se zahřeje a vyplní místo (jaké to nikdo neví). Zítra bude výměna oleje v převodovce a necháme se překvapit s jakým výsledkem.

Má někdo nápad, co by klapání mohlo vydávat a jak to opravit?

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec. Tak k tomu bych se taky pridal. Pri prudcim seslapnuti a i povoleni plynu slysim od praveho kola takovy zvuky, jako by mi neco kovovyho vzdycky lizlo neco tvrdyho plastovyho. Kratky nahly zvuk parkrat za sebou, jak rozhrkanej rebrinak (nejsou to rany, ani tukani). Pripada mi to, jako by kolo (nebo neco u nej) bylo volny a ja mu autem chtel ujet. Mechanik ale nic nenasel, zadny vule, NIC. Mam novy (tak 4 mesice stary) tlumice, dorazy, silentbloky, kosti. Zahada???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A co tohle ? Nemůže to být ono ?

Z přední části auta od nápravy začaly ozývat takový divný pazvuky kovově-pryžového rázu asi před měsícem. Nic hroznýho, jen při zatáčení v malých rychlostech a zvlášť na hrbolech. Při rovné jízdě i po hrbolatých českých silnicích nic.

Už už jsem byl nastartovanej, že budu reklamovat výměnu předních ložisek, že tam mechanik nedal tu montážní pastu, co je k ložisku přiložená. Někde na tomto nebo druhém fóru je o tom zmínka, že to řešila i ŠA v servisní instukcí, že se ložisko může posouvat a tím pádem vydávat, oni tomu říkají "nepříjemný hluk".

Uložení stabiku to opravdu nebylo, to jsem preventivně namazal a gumy mám netknutý, nevymletý. Ostatní díly taky bez vůlí. A přesto to stále dělalo.

Až dnes jsem zvolal HEURÉKA ! Oni to byly dorazy kapoty, takový ty šrouby s plastovou krytkou, co jsou v rozích blatníků. Jak se v zatáčkách auto kroutí a kapota se na hrbolech mikronatřásá, tak dělalo ty zvuky. Zajímavý je, že se to nějak přenášelo (asi výztuhama kapoty) do oblasti jakoby uložení tlumiče, odkud jsem to slyšel.

Přišel jsem na to tak, že jsem houpal autem tlakem na blatník a ono to jakoby skoro neslyšně vrza-klapalo. Tak jsem pootevřel kapotu a trasu z práce jsem jel s pootevřenou kapotou. To ticho bylo uklidňující...... .

Protože mám těsnící gumu na chadičové stěně, dorazy jsem zašrouboval, aby kapota byla vedená jen tou gumou. Zatím je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...