Únor 22, 200718 r Co to řeší??? Že sou FABČI nejlepší, ale jenom krátký a sedany!!!! tak to ti někdo dal špatnou informaci, protože nějlepší sou samozřejmě combiky
Únor 23, 200718 r Já mám teď na léto nové hliníky, vybral jsem si originál 14" co jsou v Eleganci, jiné se mi ani moc nelíbí a menší profil by zbytečně snižoval komfort, širší zase dynamiku. Současná úroveň Fabie v obou oblastech mi dostačuje, ale snižovat nechci nic. A sporťák z ní velká, široká kola stejně neudělají. skvělá informace, co to řeší Ze kdo ma vetsi kola nez 14" tak si zhorsuje komfort a dynamiku a sportak z toho stejne neudela von je nekdo kdo si mysli ze kdyz da nafabii vetsi kola nez 15´´ ze z toho bude sportak? :-)
Únor 23, 200718 r Autor Tak alespon vizuelně z toho sporťák udělat de že jo..., ale to že mito na těch 19náckách už moc nepojede to je jedno
Únor 23, 200718 r Autor proto vybirma kola ktery nemaj nadech sportovni ale spis designove k luxusu :-) pravda, ty máš kola dostela hustý
Únor 23, 200718 r Já mám teď na léto nové hliníky, vybral jsem si originál 14" co jsou v Eleganci, jiné se mi ani moc nelíbí a menší profil by zbytečně snižoval komfort, širší zase dynamiku. Současná úroveň Fabie v obou oblastech mi dostačuje, ale snižovat nechci nic. A sporťák z ní velká, široká kola stejně neudělají. skvělá informace, co to řeší Ze kdo ma vetsi kola nez 14" tak si zhorsuje komfort a dynamiku a sportak z toho stejne neudela von je nekdo kdo si mysli ze kdyz da nafabii vetsi kola nez 15´´ ze z toho bude sportak? :-) to mě právě mrdá-tyhle keci, ať dám si třeba folie, kola, snížení(a hned kolik ti to přidalo koní apod.) doprdele kdo si to myslí???!!!! pokud si to někdo myslí tak je magor, a ještě větší je človek co má tyhle keci
Únor 23, 200718 r Auto má být krásný, mimochodem menší než 15" bych nedal Jasně komb..... jsou pěkný. Viz Vaše auta, jsou super Na nějaký keci o pohodlnosti neřešim, ať si to každej udělá jak chce, vozí v tom svůj zadek. Upraveno Únor 23, 200718 r od MaTit
Březen 8, 200718 r ja mam hlinikace 14 , teraz idem prezuvat len rozmyslam nad barum bravuris 185 /60 pekne su aj GOODYEAR Excellence ale su drahe , najlepsie by boli lacne a kvalitne
Březen 9, 200718 r Ahoj!Mam 1,2htp 47kw-mam 165/70 R14 teraz som si kupil elektrony no a planujem si na ne dat 185/60 R14.Cim sirsia guma tym väčši valny odpor a tym padom väčšia spotreba.Cim tensie gumy tym je tvrdsia jazda.No ale vsetko pekne nieco stoji.Ta 185 na 1,2 si myslim ze je tak akurat.
Březen 10, 200718 r Chci se zeptat,přemýšlím o 17" kolech a pneu 225/45.Nemusí se na fabce nic upravovat?Hlavně nepište,že to nepojede to vím taky.Mám dva maníky co mě budou tlačit
Březen 12, 200718 r Chci se zeptat,přemýšlím o 17" kolech a pneu 225/45.Nemusí se na fabce nic upravovat?Hlavně nepište,že to nepojede to vím taky.Mám dva maníky co mě budou tlačit 225/45/17 je moc na fábku(oktáváckej rozměr!), dej 205/40/17 a je to pohodička
Březen 12, 200718 r Ahoj!Mam 1,2htp 47kw-mam 165/70 R14 teraz som si kupil elektrony no a planujem si na ne dat 185/60 R14.Cim sirsia guma tym väčši valny odpor a tym padom väčšia spotreba.Cim tensie gumy tym je tvrdsia jazda.No ale vsetko pekne nieco stoji.Ta 185 na 1,2 si myslim ze je tak akurat. a copak tim chtěl zase basník říci
Březen 12, 200718 r Autor Chci se zeptat,přemýšlím o 17" kolech a pneu 225/45.Nemusí se na fabce nic upravovat?Hlavně nepište,že to nepojede to vím taky.Mám dva maníky co mě budou tlačit Taky bych občas potřeboval maníky co by zatlačili, kde si je sehnal? ve škodovce v originálním příslušenství
Březen 12, 200718 r Chci se zeptat,přemýšlím o 17" kolech a pneu 225/45.Nemusí se na fabce nic upravovat?Hlavně nepište,že to nepojede to vím taky.Mám dva maníky co mě budou tlačit Taky bych občas potřeboval maníky co by zatlačili, kde si je sehnal? ve škodovce v originálním příslušenství já to vyřešil dírou v podlaze pod nohama(přidá to sílu jednoho vola )
Březen 12, 200718 r Autor Chci se zeptat,přemýšlím o 17" kolech a pneu 225/45.Nemusí se na fabce nic upravovat?Hlavně nepište,že to nepojede to vím taky.Mám dva maníky co mě budou tlačit Taky bych občas potřeboval maníky co by zatlačili, kde si je sehnal? ve škodovce v originálním příslušenství já to vyřešil dírou v podlaze pod nohama(přidá to sílu jednoho vola ) Díru v podlaze jsem měl ve stodváce , ale spíš kvůli dobržďování nohou tzv. "na pekaře"
Červen 21, 200718 r Jinak samozrejme aerodynamika neni jediny jizdni odpor. Ale v pripade maximalky pokud je jedinym rozdilem velikost kola, budou ostatni jizdni odpory podobne (zanedbatelne rozdily) a tak bude prave pokazena aerodynamika tim hlavnim rozdilem proc ta skvela kara s 17' nechce jet tech 160 co jede ta kraksna na 14'. (a taky proc vic zere) to nemusi platit i pokud bude obvod kola stejny tak stale hraje ulohu jakou mas velikost rafku, cim vetsi rafek tim krome vetsi hmotnosti je tu predevsim fakt ze je hmota soustredena blize obvodu coz znamena celkem raznatni zvetseni momentu setrvacnosti protoze roste se ctvercem vzdalenosti od stredu otaceni takze ja dosti nesouhlasim ze aerodynamika je tou hlavni pricinou krom toho malokdo tu ma zvetseny obvod kola oproti serii i pri pouziti jiz extremnejsiho rozmeru 205/40/17 je obvod vetsi pouze cca o 3% coz je prd viem ze sa neskoro zapajam do diskusie, no rozoberate tu priemer kola a pritom vam uslo ze 205 je voci 165 asi o 40% sirsia, cize laicky sirsia lepsia prilnavost na ceste a lepsie drzi v zakrutach, ale vyssi valivy odpor, cize vyssia spotreba a nizsia maximalka. no kazdy si vyberie co mu viac vyhovuje a co sa mu viac lubi...
Červenec 19, 200718 r Autor Jinak samozrejme aerodynamika neni jediny jizdni odpor. Ale v pripade maximalky pokud je jedinym rozdilem velikost kola, budou ostatni jizdni odpory podobne (zanedbatelne rozdily) a tak bude prave pokazena aerodynamika tim hlavnim rozdilem proc ta skvela kara s 17' nechce jet tech 160 co jede ta kraksna na 14'. (a taky proc vic zere) to nemusi platit i pokud bude obvod kola stejny tak stale hraje ulohu jakou mas velikost rafku, cim vetsi rafek tim krome vetsi hmotnosti je tu predevsim fakt ze je hmota soustredena blize obvodu coz znamena celkem raznatni zvetseni momentu setrvacnosti protoze roste se ctvercem vzdalenosti od stredu otaceni takze ja dosti nesouhlasim ze aerodynamika je tou hlavni pricinou krom toho malokdo tu ma zvetseny obvod kola oproti serii i pri pouziti jiz extremnejsiho rozmeru 205/40/17 je obvod vetsi pouze cca o 3% coz je prd viem ze sa neskoro zapajam do diskusie, no rozoberate tu priemer kola a pritom vam uslo ze 205 je voci 165 asi o 40% sirsia, cize laicky sirsia lepsia prilnavost na ceste a lepsie drzi v zakrutach, ale vyssi valivy odpor, cize vyssia spotreba a nizsia maximalka. no kazdy si vyberie co mu viac vyhovuje a co sa mu viac lubi... jj a údajně prej taky dřív odejdou u širokejch kol ložiska..., ale nevím jestli to nejni drb
Červenec 19, 200718 r Autor drb to neni, zamysli sa nad tym a ma to logiku no uvidíme, každopadně to dřív potká kámoše co jezdí na 8x17 než u mě na patnáckách
Srpen 1, 200718 r drb to neni, zamysli sa nad tym a ma to logiku to sou furt teorie.., já jezdil na "širokejch" kolech(195, 205, 215)-i sport podvozku- prakticky od ty doby co sem fábku koupil, za 3,5 roku sem najezdil cca120 tis.km a všechno vpohodě!!!, a věřim, že to ještě něco vydrží!! podobně natom byl amogh takže vtom prostě nevidim problém
Říjen 7, 200717 r Autor Hele mám 47 Kw a jezdím na 185 :-) jj stejný disky i rozměr pneu mám taky....na zimu
Říjen 22, 200717 r Sojte, neviem či to sem patrí, ale chcel by som sa opýtať na kolko odporúčate hustiť pneu v predu aj v zadu 205/45 R16 ??? motor 1,2 12V 47 kW hatchback. Ďík.
Říjen 23, 200717 r Sojte, neviem či to sem patrí, ale chcel by som sa opýtať na kolko odporúčate hustiť pneu v predu aj v zadu 205/45 R16 ??? motor 1,2 12V 47 kW hatchback. Ďík. Davam 2.3 vsude.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.