Publikováno Květen 3, 200916 r Dobrý den, potřeboval bych radu, nechal jsem si dovézt ze španělska octavii a zjistil jsem že při 160km/hod plyn už neraaguje, takže víc už nenamačkám. Jaké typy omezovačů se do škodovek montovali? Je to v PC nebo nějáká mechanická součástka? Díky za radu
Květen 3, 200916 r Dobrý den, potřeboval bych radu, nechal jsem si dovézt ze španělska octavii a zjistil jsem že při 160km/hod plyn už neraaguje, takže víc už nenamačkám. Jaké typy omezovačů se do škodovek montovali? Je to v PC nebo nějáká mechanická součástka? Díky za radu omezovač není..
Květen 3, 200916 r Nic nenamackas. To su len kable,ziadna mechanika ani lanko. Kupil si auto a nic si este nemenil? Tak zacni od vzduchu...filter. Diesel je o mnozstve vzduchu do ktoreho sa prskne nafta. Ked ti RJ nameria ze nemas potrebne mnozstvo vzduchu tak ti neda viac nafty do motora. Chapes? Takze prve,zaneseny filter. Potom uz len turbo,regulacia,hadicky,meranie ...Co ja viem? A hlavne pc a VAG. Moja stara kara vydala 180 km/h. Teraz po chipnuti som este neskusal...Ale sak hadam do 200 by aj mohla vydusit. Co taky 81 kW majitelia? Kolko Vam vyda? Upraveno Květen 3, 200916 r od mysko
Květen 3, 200916 r Autor Chystám se měnit hlavně rozvody ale víc jsem měnit nechtěl. Měl bych asi že? Takže říkáš že to bude spíše chujovina co se tyče něčeho zasviněného. Omezovače nejsou montovány do těchto aut? V PC to nemůže být něják omezené. Jak jsem s tím byl na emisích tak to dávalo jenom 4750otaček a týpek říkal že potřebuje 4900. Z toho jsem usoudil, že tam bude asi něco přiškrcené. Ten VAG je co přesně? Díky
Květen 3, 200916 r Autor a ještě dotaz na ten chiptuning...přidá ti to přesně čeho? kW? sníže se u toho spotřeba nebo zvýší?
Květen 4, 200916 r VAG j eprogram na diagnostiku,nacitanie zavad,kontrolu,nastavenia. Chip zvysi vykon,znizi spotrebu ak sa snazis dodrzat styl jazdy ako pred cipom. Ked si nadseny lepsim vykonom a zacnes to brat trochu sportovo tak nezbadas usporu paliva. Logika,ked jazdim 120 km/h a pojdem s vykonnejsim motorom,tak staci mensi plyn ako doteraz. Aj ked vykonnejsi motor ma mozno trochu viac spotrebu ale neda sa to brat geometrickym radom. To by sme mali kombajny na cestach so spotrebou 20 l . A ktej vymene. filtre nie su az take drahe. A mas klud. Moze byt aj v turbe chyba ze neda viac zo seba. Je tu toho dot popisane,treb aprehladat forum. Ale hlavne to napichnut na VAG a pozriet vypis chyb.
Květen 4, 200916 r Autor na kolik vyjde ten chiptunig? a co se da udělat z 66kW 1,9TDi? VAG j eprogram na diagnostiku,nacitanie zavad,kontrolu,nastavenia.Chip zvysi vykon,znizi spotrebu ak sa snazis dodrzat styl jazdy ako pred cipom. Ked si nadseny lepsim vykonom a zacnes to brat trochu sportovo tak nezbadas usporu paliva. Logika,ked jazdim 120 km/h a pojdem s vykonnejsim motorom,tak staci mensi plyn ako doteraz. Aj ked vykonnejsi motor ma mozno trochu viac spotrebu ale neda sa to brat geometrickym radom. To by sme mali kombajny na cestach so spotrebou 20 l . A ktej vymene. filtre nie su az take drahe. A mas klud. Moze byt aj v turbe chyba ze neda viac zo seba. Je tu toho dot popisane,treb aprehladat forum. Ale hlavne to napichnut na VAG a pozriet vypis chyb.
Květen 4, 200916 r obycajny chip ti spravi vykon okolo 85kW... ale ty zacni vymenou tych filtrov a dalsich veci ktore je dobre vymenit aby mohlo auto jazdit tak ako ma... o chiptuningu je tu toho popisane kopec. alebo si pozri www.dieselpower.cz ci www.chipforum.cz
Květen 7, 200916 r 160km/hod je málo moja min.200km/hod bez problemov aj pri 66kW. Ak máš motor ALH má to iste turbo ako 81kW. Najlepsie vymenit trysky + (soft.81kW).
Květen 7, 200916 r A jak to je když třeba točí nejvyšší otáčky a při překročení třeba 5000 otáček při předjiždění na trojku se mi to auto nad 5000 jakoby zastavi v točení...co to teda je?
Květen 8, 200916 r ideální stav nově koupený ojetý auto bez údržby bez pořádný prohlídky už ted né plně v pořádku a hezky ho točit do 5000/ot
Květen 8, 200916 r obycajny chip ti spravi vykon okolo 85kW... ale ty zacni vymenou tych filtrov a dalsich veci ktore je dobre vymenit aby mohlo auto jazdit tak ako ma... o chiptuningu je tu toho popisane kopec. alebo si pozri www.dieselpower.cz ci www.chipforum.cz základ je udělat kvalitní servis typu: filtry, projet to PC, komp=let zkontrolovat od podvozku po střechu a pak teprve vymýšlet to Wočipování
Květen 8, 200916 r základ je udělat kvalitní servis typu: filtry, projet to PC, komp=let zkontrolovat od podvozku po střechu a pak teprve vymýšlet to Wočipování Moje řeč dovezl jsem něco podobného a pak to začlo ventil n75 noví,ventil od egr noví+všechny hadičky kolem, naftové filtr+vzduch filtr výměna oleje čep řízení+ násldná geometrie noví ventilátor + 2x stahovačka + komplet zadní stěrač,čidlo teploty paliva, nové silembloky náprav předek+zadek, nové zadní bubny + alternátor a k tomu potřebuješ dobrého garážmistra.... Momentálně auto šlape jak hodinky tak si pudu příští týden pro další koníky"Chip"
Květen 8, 200916 r základ je udělat kvalitní servis typu: filtry, projet to PC, komp=let zkontrolovat od podvozku po střechu a pak teprve vymýšlet to Wočipování ? ved som pisal aby zacal najprv tymito vecami az potom sa obzeral po chipe...
Květen 11, 200916 r Autor tak jsem vyměnil filtry ale nepomohlo. jdu teda na vyměnu tech hadiček. Ale mám dotaz, od kterých začít? všechny snad nebudou třeba? Díky
Květen 12, 200916 r V první řadě si nech vyčíst paměť závad!!! Vždyť to tady zaznělo nekolikrát.... pak ti zdejší mistři poradí....
Květen 20, 200916 r Autor Tak jsem vyměnil na doporučení kámoše nějáké hadičky, ale stále nic. Je možné že by byla špatná váha vzduchu. Je tam měněná ale je neoriginální. Nebo turbo? Jak se projevuje špatné turbo. Nejvíce to jde poznat do kopce když člověk šlape. Auto by chtělo jet ale trvá mu to než nabere rychlost. Diagnostika u známého neukázala nic co by naznačovalo něčemu špatnému. Ještě se chystám vymazat ty závady v PC jestli tam nějáké budou ale pak už nevím.
Květen 22, 200916 r no pri 270 km/h ma zastavi obmedzovac a uz to viac nejde. auto by urcite islo aspon do 312 km/h. co sa s tym da robit?
Duben 20, 201411 r Dobrý den, mám octavii 1,9 tdi 66 kw r.v. 2002 (později jsem zjistil že dovoz z anglie), auto mě při 180 přestane jet, prvně jsem si myslel že to prostě víc nejede, že je něco na motoru, ale později když jsem se díval na aktuální spotřebu tak při dosažení rychlosti 180 klesne spotřeba třeba na 3 litry jako když prostě uberu plyn, jakmile auto spomalí pod 180 tak se zase chytne a začne táhnout. Usuzuji že je tam teda omezovač, dá se nějak odstavit? Setkaly se s tím někdo, jsem totiž v životě neviděl že by měl někdo na octavii omezovač. Děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.