stihacka Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Pro některé: pište o tom čemu rozumíte - já mám 66kW viz podpis a kotouče mám origo i vzadu !! Tak třeba automat to má jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrs11 Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Pro některé: pište o tom čemu rozumíte - já mám 66kW viz podpis a kotouče mám origo i vzadu !! To bude tým že máš ESP nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckyLuke Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Jo to mám, ale jde o to, že XKUBIK psal, že kotouče na zadek se dávali od 81kW - a to není pravda (o ESP a dalších podmínkách nepadlo slovo) tak jsem to jen chtěl upřesnit. To bude tým že máš ESP nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Jo to mám, ale jde o to, že XKUBIK psal, že kotouče na zadek se dávali od 81kW - a to není pravda (o ESP a dalších podmínkách nepadlo slovo) tak jsem to jen chtěl upřesnit. třeba táta má OI TDI 66kw a kotouče vzadu... asi kvůli haldexu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john petr Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 1.8 T nelepsi volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Jednoznacne 4x4 TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 (editace) TDI 81kw mám. Svezení krásný, sílu má. Musí vše chodit tak jak má, resp. pozor na jejich bolest v podobě zadrhlé regulace turba. Jezdím dlouhodobě za 4,6l/100km a to nejsem žádnou brzdou na silnici! Hlučná mi nepřijde, je to věc názoru, Ropáky já mám rád Doporučuji typ motoru ASV, je to poslední typ rotačky. Přesně moje slova,jít do ASV 81Kw. Navíc tyhle motory nemají ještě sdružené vstřikovače(PD),takže příp cena za opravu je min. a navíc to schroupne i horší naftu. Další třešinka na dortu,že tenhle typ motoru se dá chipovat ze všech nejlíp,tj pouhým čipem z toho dopstaneš krásných 100Kw/300Nm oproti 81Kw/235Nm. Auto s tímhle motorem má kotouče vzadu už v základu. No,4x4 jednoznačně ne,pokud nebydlíš na horách,nebo nemáš chalupu někde na Jěštědu. Se 4X4 nebudeš jezdit ani za 5 litů a zrychlení horší,protože to všechno něco váží,počítej cca +150Kg za verzi 4x4 a to něco stojí,nepočítám pasivní odpory rotujících součástí,kardanka,poloosy,kola v převodovce. Jinak mě pobavil názor "1.8 T nelepsi volba " tak to rozhodně,pokud vlastníš tak 30% akcií nějaké rafinerské společnosti,páč tenhle motor se nestydí napít z nádrže a jede to téměř srovnatelně,když na tom autě uděláš ten chip,co jsem psal. Editováno: 24. Červen 2009, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Navíc tyhle motory nemají ještě sdružené vstřikovače,takže příp cena za opravu je min. to jako u PD musíš měnit všechny že jsou združený v jeden celek ??? nebo jak jsi to myslel ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Navíc tyhle motory nemají ještě sdružené vstřikovače,takže příp cena za opravu je min. to jako u PD musíš měnit všechny že jsou združený v jeden celek ??? nebo jak jsi to myslel ? Sdružený vstřikovač je odborný název pro vstřikovač PD -Pumpe Düse tj sdružuje v sobě samotný vstřikovač a čerpadlo které vytváří tlak paliva které se vstřikuje. Takže jsem chtěl říct že za vstřikovač PD by dal několik tisíc,kdežto za vstřik do rotačky ASV by to bylo cca nějakých 1500Kč za trysku + práce,výměna montáž,což je podtstně jednodušší než u PD. Omlouvám se,nevěděl jsem,že by to někdo nemusel vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopachi Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Nějak to nechápu tak který motor je teda lepší?A jak je to s tím turbem a naklápěním lopatek?Jestli jsem to dobře pochopil tak auta před rokem 2000 mělo turba bez naklápění lopatek a byli méně poruchové?Díkec za vysvětlení rád bych věděl co mám koupit chci kupovat tdi r.v.2000 až 2003 dle ceny.Díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Starsi 66 kW tdi mely obtokovy turba, pokud to pisu dobre, potom se zacaly davat turba s variabilnim naklapenim lopatek, ktery se pri nespravnym zachazeni spinily a nasledne zasekavaly. U tech starych motoru se ti nemelo co zaseknout, to je fakt. Ja osobne mam 81 kW tdi rok 2002 (naklapeci lopatky) a nemam problem, je na tom nalitano 292tisic km a motor slape jako hodinky, jen se s nim musi umet jezdit, zadny podtaceni, to mu dlouhodobe nedela dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 juke.box: Co se týče toho názoru 1.8T nejlepší volba, tak bych ho nezatracoval. Na blbnutí to je asi dobrý, ale já auto třeba na blbnutí nepotřebuju. To s tou spotřebou máš recht! Turbo benzín žere jak tříhlavá saň. No a třeba spotřeba mojí okty: dlouhodobá dle PP 6,1 l/100km reál: 6,3 l/100km. Jinak čtyřkolka je samosebou těžší a já ji kupoval, ne kvůli tomu, že máme chatu na horách, ale že se mi prostě naskytla super price. Chipu se bojím a do toho nejdu. A co koupit? Sám vidíš, co hlava to názor a samosebou každý hájí svůj stroj Ale podle toho co píšeš, tak bych se možná i na TDI vybodnul. Zas tak moc toho nenajezdíš. Doporučuji Ti někde se s tím svézt. Charakteristika diesel motoru a benzín motoru se dosti liší. Diesel táhne od spoda ale zase mu oproti benzínu brzo dojde dech a řadíš. Je to o pocitu. Vlastnil jsem obojí (beňo 2,0L tak i 1,9 TDI) a spíše mi vyhovije TDI. Projeď se a uvidíš....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Volit motor do OI, tak bych vybíral jen mezi 1,6 75kW, 1.8T a 1.9TDi 81kW. 1.6 a Tdi jsou co do jízdních a dynamických parametrů téměř srovnatelné a plně postačující pro běžné ježdění, oba s velmi dobrou spotřebou (odpovídající kontrukci a technologii) 1.6 je sice starší, ale spolehlivý a osvědčený motor. 1.9 má super spotřebu, ale jezdit s tím 20 km v zimě, to skoro neohřeješ. 1.8T je je co do svezení někde jinde, přičemž spotřeba je není o moc výš než u 1.6ky. Doporučuji se prostě svézt a při nájezdu okolo 15tkm si prostě vybrat auto dle stavu a ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Sdružený vstřikovač je odborný název pro vstřikovač PD -Pumpe Düse tj sdružuje v sobě samotný vstřikovač a čerpadlo které vytváří tlak paliva které se vstřikuje. Takže jsem chtěl říct že za vstřikovač PD by dal několik tisíc,kdežto za vstřik do rotačky ASV by to bylo cca nějakých 1500Kč za trysku + práce,výměna montáž,což je podtstně jednodušší než u PD. Omlouvám se,nevěděl jsem,že by to někdo nemusel vědět. ano cena vtřiku je 18t PD vs 6 t rotačka ale rotačka má zas vstřikovací čerpadlo za 40 t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.