Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

prej je zase naka svolavačka na -26E6-senzor odchylky tlaku vite nekdo otom něco? asi to patři někam jinam ale nevim kam :wub: když tak to prosim přesunte nebo smašte dik :palec2:

Editováno: , autor: zdeno77
Vloženo
Nebude to jedno z těch čidel u DPF?

Ta akce již nějakou dobu běží / od léta 2006 / a jedná se o změnu softwearu Ř.J. motoru kvůli regeneraci DPF a mění se snímač diferenciálního tlaku.

Vloženo
To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu :aggressive:

Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

Vloženo
Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

To potrubí mi v servisu minimálně dvakrát na pokyn bolky čistili a jednou dokonce měnili za komplet nový - a pořád to zlobí :feve:

Vloženo

Prostě nějakou dobu to jezdí úplně v pohodě. Pak se to začne chovat "divně", často si to drží vysokej volnoběh (cca 1000ot) ale pak se to zase uklidní a chvilku je to ještě dobrý. Pak se najednou rozsvítí kontrolka DPF, tak se snažím jet kolem těch 2000tis otáček na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, ale stejně to nepomůže a po chvíli mi spadne motor do nouzáku - začne blikat žhavení, rozsvítí se kontrolka "motoru" a maxidot napíše "Motor do dílny". Prvních 30tis km to bylo v pohodě, ani jednou se to nerozsvítilo. Pak mi to udělalo, tak vyměnili snímač odchylky tlaku a dalších 20tis km to bylo dobrý. A pak se to stalo zase a teď za posledních 30tis km už se mi to stalo asi třikrát. Ve škodaservisu pokaždé vymění snímač odchylky tlaku, že je prej špatnej, ale stejně to nepomůže. Už měnili aji to tlakový vedení, čistili ho a pořád to zlobí. Naposledy mi řekli, že víc už toho s tím neudělají a domluvili to tak, že 1. června jede auto do boleslavy, ať se na to podívají přímo ve škodovce. Ale stejně mám obavu, že mi to vrátí s tím, že auto je OK a já budu tam kde teď :(

Vloženo

Zdeňku,

to je to o čem jsme se bavili .... vymění čidlo a pak přehrajou SW - ten pěkně na ho... , kde omezujou výkon v nižších otáčkách a z RS se v tomhle rozmezí stává prakticky 103kW. :-( Jestli si to ještě neměl udělané a teď už jo, tak je to velká škoda, mohli jsme aspoň vytáhnout ten původní SW, protože s tím nový už to není to co bývalo - nemůžu ho u nikoho sehnat :-(

Vloženo

Takže jsem už sehnal jak původní SW přes flashem, tak i po flashi.

Snad na to bude po neděli čas a hodíme s klukama do ŘJ původní SW, který se mi zdál podstatně lepšáí než ten po updatu. Samozřejmě k tomu "pár" koníků přidáme. :palec2:

Vloženo

Starej nepomůže, starej naopak zhorší - proto vznikly updaty, protože ten úplně první soft má "zmršenou" regeneraci, takže to při ní šíleně chrochtá, jako by ti to jelo na tři válce. A hlavně víc "tlačí" v nízkejch otáčkách, takže to víc čmoudí a zanáší filtr. A ještě ke všemu později zahajuje regeneraci, takže je na ni méně času. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...