zdeno77 Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) prej je zase naka svolavačka na -26E6-senzor odchylky tlaku vite nekdo otom něco? asi to patři někam jinam ale nevim kam když tak to prosim přesunte nebo smašte dik Editováno: 19. Květen 2009, autor: zdeno77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Jak znám škodovku, tak nikoho svolávat nebude, pořeší to max. až přijedeš na servisní prohlídku, to by muselo být něco extra aby to řešili hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeno77 Vloženo 19. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 ale co jeto za zavada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Nebude to jedno z těch čidel u DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Nebude to jedno z těch čidel u DPF? Ta akce již nějakou dobu běží / od léta 2006 / a jedná se o změnu softwearu Ř.J. motoru kvůli regeneraci DPF a mění se snímač diferenciálního tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Takže sem to trefil, díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Tyka sa to vsetkych motorizacii, alebo len niektoreho typu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Pokud máš podezření an některé ze svých aut, je nejlepší zajet do servisu a nechat si najít servisní akce podle VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zitny Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Me rekli ze prej myho auta se to netyka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem. To potrubí mi v servisu minimálně dvakrát na pokyn bolky čistili a jednou dokonce měnili za komplet nový - a pořád to zlobí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Hmm, tak to je mrzuté. Jaký máš problém ? Za jízdy se ti rozsvítí kontrolka DPF, regeneraci nelze provést a pak to spadne do nouzového režimu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Prostě nějakou dobu to jezdí úplně v pohodě. Pak se to začne chovat "divně", často si to drží vysokej volnoběh (cca 1000ot) ale pak se to zase uklidní a chvilku je to ještě dobrý. Pak se najednou rozsvítí kontrolka DPF, tak se snažím jet kolem těch 2000tis otáček na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, ale stejně to nepomůže a po chvíli mi spadne motor do nouzáku - začne blikat žhavení, rozsvítí se kontrolka "motoru" a maxidot napíše "Motor do dílny". Prvních 30tis km to bylo v pohodě, ani jednou se to nerozsvítilo. Pak mi to udělalo, tak vyměnili snímač odchylky tlaku a dalších 20tis km to bylo dobrý. A pak se to stalo zase a teď za posledních 30tis km už se mi to stalo asi třikrát. Ve škodaservisu pokaždé vymění snímač odchylky tlaku, že je prej špatnej, ale stejně to nepomůže. Už měnili aji to tlakový vedení, čistili ho a pořád to zlobí. Naposledy mi řekli, že víc už toho s tím neudělají a domluvili to tak, že 1. června jede auto do boleslavy, ať se na to podívají přímo ve škodovce. Ale stejně mám obavu, že mi to vrátí s tím, že auto je OK a já budu tam kde teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Tak to jsem zvědav, co se dozvíš, dej určitě vědět. Ještě že žádný fíltr nemám. Já mám zase menší dojezd na nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Vědět dám, to je jasný. Ale každopádně už nikdy koncernový TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Jedine od BMW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 A ještě k tomu v benzínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Hej http://www.youtube.com/watch?v=pqk-DCCSRsE...feature=related Takhle tu spamuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Hej http://www.youtube.com/watch?v=pqk-DCCSRsE...feature=related Luxus, něco takovýho si představuju jako svoji životní lásku...trojka v benálu Samozřejmě ideálka by byla Mtrojka, žejo ...a nebo pak nějakou X5, to je taky fajnový autíčko, když člověk potřebuje, aby to něco vydrželo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Ty asi špatně vypaluješ ten filtr!! To se musí takhle: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Zdeňku, to je to o čem jsme se bavili .... vymění čidlo a pak přehrajou SW - ten pěkně na ho... , kde omezujou výkon v nižších otáčkách a z RS se v tomhle rozmezí stává prakticky 103kW. :-( Jestli si to ještě neměl udělané a teď už jo, tak je to velká škoda, mohli jsme aspoň vytáhnout ten původní SW, protože s tím nový už to není to co bývalo - nemůžu ho u nikoho sehnat :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Takže jsem už sehnal jak původní SW přes flashem, tak i po flashi. Snad na to bude po neděli čas a hodíme s klukama do ŘJ původní SW, který se mi zdál podstatně lepšáí než ten po updatu. Samozřejmě k tomu "pár" koníků přidáme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Rostama, ten starý SW by mohol pomôct možno aj Jirkovi(Skaja) pri jeho problémoch s DPF? ale ten už to aj tak zajtra dáva do MB myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Starej nepomůže, starej naopak zhorší - proto vznikly updaty, protože ten úplně první soft má "zmršenou" regeneraci, takže to při ní šíleně chrochtá, jako by ti to jelo na tři válce. A hlavně víc "tlačí" v nízkejch otáčkách, takže to víc čmoudí a zanáší filtr. A ještě ke všemu později zahajuje regeneraci, takže je na ni méně času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.