Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

prej je zase naka svolavačka na -26E6-senzor odchylky tlaku vite nekdo otom něco? asi to patři někam jinam ale nevim kam :wub: když tak to prosim přesunte nebo smašte dik :palec2:

Upraveno od zdeno77

Jak znám škodovku, tak nikoho svolávat nebude, pořeší to max. až přijedeš na servisní prohlídku, to by muselo být něco extra aby to řešili hned.

  • Autor

ale co jeto za zavada?

Nebude to jedno z těch čidel u DPF?

Nebude to jedno z těch čidel u DPF?

Ta akce již nějakou dobu běží / od léta 2006 / a jedná se o změnu softwearu Ř.J. motoru kvůli regeneraci DPF a mění se snímač diferenciálního tlaku.

Takže sem to trefil, díky! :)

Tyka sa to vsetkych motorizacii, alebo len niektoreho typu ?

Pokud máš podezření an některé ze svých aut, je nejlepší zajet do servisu a nechat si najít servisní akce podle VIN.

To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu :aggressive:

Me rekli ze prej myho auta se to netyka...

To už mi dělali kdysi dávno - a od té doby ten snímač měnili už čtyřikrát a pořád sou s tím problémy...kdepak asi soudruzi z bolky udělali chybu :aggressive:

Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.

To potrubí mi v servisu minimálně dvakrát na pokyn bolky čistili a jednou dokonce měnili za komplet nový - a pořád to zlobí :feve:

Hmm, tak to je mrzuté. Jaký máš problém ? Za jízdy se ti rozsvítí kontrolka DPF, regeneraci nelze provést a pak to spadne do nouzového režimu ?

Prostě nějakou dobu to jezdí úplně v pohodě. Pak se to začne chovat "divně", často si to drží vysokej volnoběh (cca 1000ot) ale pak se to zase uklidní a chvilku je to ještě dobrý. Pak se najednou rozsvítí kontrolka DPF, tak se snažím jet kolem těch 2000tis otáček na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, ale stejně to nepomůže a po chvíli mi spadne motor do nouzáku - začne blikat žhavení, rozsvítí se kontrolka "motoru" a maxidot napíše "Motor do dílny". Prvních 30tis km to bylo v pohodě, ani jednou se to nerozsvítilo. Pak mi to udělalo, tak vyměnili snímač odchylky tlaku a dalších 20tis km to bylo dobrý. A pak se to stalo zase a teď za posledních 30tis km už se mi to stalo asi třikrát. Ve škodaservisu pokaždé vymění snímač odchylky tlaku, že je prej špatnej, ale stejně to nepomůže. Už měnili aji to tlakový vedení, čistili ho a pořád to zlobí. Naposledy mi řekli, že víc už toho s tím neudělají a domluvili to tak, že 1. června jede auto do boleslavy, ať se na to podívají přímo ve škodovce. Ale stejně mám obavu, že mi to vrátí s tím, že auto je OK a já budu tam kde teď :(

Tak to jsem zvědav, co se dozvíš, dej určitě vědět. Ještě že žádný fíltr nemám. Já mám zase menší dojezd na nádrž :rolleyes:

Vědět dám, to je jasný. Ale každopádně už nikdy koncernový TDI :aggressive:

Jedine od BMW. ;):palec2:

A ještě k tomu v benzínu :D

Luxus, něco takovýho si představuju jako svoji životní lásku...trojka v benálu kol5 Samozřejmě ideálka by byla Mtrojka, žejo :D ...a nebo pak nějakou X5, to je taky fajnový autíčko, když člověk potřebuje, aby to něco vydrželo :palec2:

Ty asi špatně vypaluješ ten filtr!! To se musí takhle: :D

Zdeňku,

to je to o čem jsme se bavili .... vymění čidlo a pak přehrajou SW - ten pěkně na ho... , kde omezujou výkon v nižších otáčkách a z RS se v tomhle rozmezí stává prakticky 103kW. :-( Jestli si to ještě neměl udělané a teď už jo, tak je to velká škoda, mohli jsme aspoň vytáhnout ten původní SW, protože s tím nový už to není to co bývalo - nemůžu ho u nikoho sehnat :-(

Takže jsem už sehnal jak původní SW přes flashem, tak i po flashi.

Snad na to bude po neděli čas a hodíme s klukama do ŘJ původní SW, který se mi zdál podstatně lepšáí než ten po updatu. Samozřejmě k tomu "pár" koníků přidáme. :palec2:

Rostama, ten starý SW by mohol pomôct možno aj Jirkovi(Skaja) pri jeho problémoch s DPF? :help: ale ten už to aj tak zajtra dáva do MB myslím ;)

Starej nepomůže, starej naopak zhorší - proto vznikly updaty, protože ten úplně první soft má "zmršenou" regeneraci, takže to při ní šíleně chrochtá, jako by ti to jelo na tři válce. A hlavně víc "tlačí" v nízkejch otáčkách, takže to víc čmoudí a zanáší filtr. A ještě ke všemu později zahajuje regeneraci, takže je na ni méně času. ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.